تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816805742




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمامی تجمعات و سخنرانی‌ها در ایام انتخابات کاملاً کنترل خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
تمامی تجمعات و سخنرانی‌ها در ایام انتخابات کاملاً کنترل خواهد شد
وزیر کشور:
تمامی تجمعات و سخنرانی‌ها در ایام انتخابات کاملاً کنترل خواهد شد رحمانی‌فضلی گفت: از امروز موضوع اقدامات، تبلیغات، تجمعات و سخنرانی‌ها درباره انتخابات کاملاً کنترل خواهد شد.


به گزارش فرهنگ نیوز، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور امروز در مراسم افتتاحیه ستاد انتخابات کشور گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران این برکت را داشته که مردم بتوانند در سرنوشت خودشان مؤثر و تعیین‌کننده باشند و ما نیز در وزارت کشور باید تلاش کنیم که امانتدار خوبی باشیم و بی‌طرفی را در برگزاری انتخابات رعایت کنیم.

وی با اشاره به اهمیت هماهنگی میان اجرا، نظارت، تبلیغات، امنیت و پشتیبانی در انتخابات گفت: همه این موارد وقتی می‌تواند مؤثر باشد که در یک هماهنگی و هم‌افزایی کارها پیش رود.

وزیر کشور با بیان اینکه ما سه انتخابات با فرآیند متفاوت پیش‌رو داریم، تأکید کرد: برگزاری این سه انتخابات مستلزم همکاری میان تمام دستگاه‌هاست که تا به امروز نیز هماهنگی خوبی میان شورای نگهبان با وزارت کشور، هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها با وزارت کشور و همچنین دستگاه‌های امنیتی و انتظامی برقرار است.

رحمانی‌فضلی با تأکید بر رعایت اخلاق و شئونات اسلامی و همچنین حفظ آبروی کاندیداها در ایام انتخابات گفت: باید حرمت کسانی که خود را در معرض انتخابات قرار می‌دهند، حفظ شود.

وی افزود: متأسفانه اخیراً شاهد برخی بداخلاقی‌ها از سوی کسانی که در امر انتخابات فعال هستند، بودیم که این موجب برخی نگرانی‌ها شده، اما وزارت کشور رصد خود را انجام خواهد داد.

وزیر کشور با اشاره به مسئله امنیت در انتخابات گفت: افتخار کشور ما این بوده که انتخابات همیشه در شرایط امن و مناسب برگزار شده و تاکنون هیچ‌گونه هزینه ناامنی نداده‌ایم که این را مدیون مردم و دستگاه‌های امنیتی هستیم.

رحمانی‌فضلی با اشاره به ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات تصریح کرد: وزارت کشور می‌تواند بسترساز این حضور باشد و باید فضایی ایجاد کنیم که حق‌الناس رعایت شود و هر داوطلبی بدون پرداخت هزینه، خود را عرضه کند و مردم نیز بتوانند آزادانه انتخاب خود را انجام دهند.

وی با بیان اینکه از امروز انتخابات را با جدیت پیگیری می‌کنیم، گفت: از امروز موضوع اقدامات، تبلیغات، تجمعات و سخنرانی‌ها کاملاً کنترل خواهد شد و اگر از چارچوب قانون عدولی صورت گیرد، برخورد خواهیم کرد.

وزیر کشور انتخابات را بهار احزاب دانست و گفت: احزاب با عناوین مختلف وارد صحنه انتخابات می‌شوند و همه احزاب باید قانون را رعایت کنند و از همه عزیزان می‌خواهیم که به وزارت کشور مراجعه و مجوز بگیرند؛ در غیر این صورت جلوی فعالیت آنها گرفته خواهد شد. 

منبع: تسنیم


95/12/14 - 18:41 - 2017-3-4 18:41:07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن