تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798931172




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش ۵۰ درصدی صادرات مرغ در سال جاری | پایگاه خبری تراز


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با بیان اینکه صادرات این کالا در سال‌جاری به یک دوم سال قبل کاهش یافته است، گفت: بیمه خسارت مرغداران را نمی‌دهد.

به گزارش تراز ، رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با بیان اینکه صادرات این کالا در سال‌جاری به یک دوم سال قبل کاهش یافته است، گفت: بیمه خسارت مرغداران را نمی‌دهد.
 
محمد یوسفی درباره اینکه آیا قطع گاز مرغداری‌ها به دنبال افت دما در برخی از استان‌های کشور، به فرآیند جوجه ریزی آسیبی وارد نمی‌کند؟ اظهارداشت: وقتی که لازم باشد در استانی گاز قطع شود، ابتدا گاز مراکز صنعتی، سپس مرغداری‌ها و بعد از آن گاز منازل قطع می‌شود.
 
وی اضافه کرد: مرغداری‌هایی که مجهز به سیستم‌های گرم کننده دوگانه سوز هستند می‌توانند به جای گاز از گازوئیل استفاده کنند.
 
رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی تصریح کرد: در حال حاضر مساله مهم‌تر این است که شرایط جوی و بارندگی باعث کاهش عرضه مرغ در بازار تهران شده است.
 
یوسفی با بیان اینکه حدود ۷۵ درصد مرغ مورد نیاز استان تهران از استان‌های دیگر وارد می‌شود، افزود: بارندگی سبب ایجاد مشکلاتی در زمینه تردد وسایل نقلیه و ورود مرغ به استان تهران و بحث عرضه و تقاضا نامتعادل می‌شود.
 
وی اضافه کرد: به همین دلیل طی روزهای اخیر قیمت مرغ در بازار تهران حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ تومان نسبت به اوایل هفته جاری گران شده است.
 
یوسفی قیمت هرکیلوگرم مرغ زنده را به صورت نقدی بین ۴۶۰۰ تا ۴۷۰۰ تومان، مرغ آماده طبخ در عمده فروشی ۶۸۰۰ تومان و در غرفه‌های میادین میوه و تره بار سطح شهر را ۶۶۸۰ تومان اعلام کرد.
 
رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی کشور در بخش دیگری از سخنان خود، تجمع چند روز قبل مرغداران در مقابل مجلس را مورد اشاره قرار داد و اظهارداشت: در این تجمع تولیدکنندگان مرغ گوشتی و مرغ تخم گذار حضور داشتند.
 
یوسفی ادامه داد: تولیدکنندگان مرغ تخم گذار به مشکلات پیش آمده ناشی از آنفلوانزای فوق حاد پرندگان و خساراتی که در این زمینه متحمل شده‌اند؛ اعتراض داشتند ضمن اینکه پرداخت دیرهنگام غرامت تولیدکنندگان توسط بیمه، یکی دیگر از مواردی بود که مرغداران به آن معترض بودند.
 
وی اضافه کرد: تولیدکنندگان مرغ گوشتی نیز ۳ سال متوالی است که به دلیل تولید زیاد درحال زیان هستند به طوری که سال قبل قیمت مرغ ۷۵۰۰ تومان بود اما اکنون به زیر ۷۰۰۰ تومان رسیده است.
 
رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی در اظهارنظری جداگانه درباره آخرین وضعیت صادرات مرغ از کشور اظهارداشت: در حال حاضر تنها برخی استان‌ها از جمله خراسان جنوبی صادرات بسیار محدودی به کشورهایی مانند افغانستان دارند.
 
یوسفی با اشاره به متوقف شدن صادرات مرغ و تخم مرغ در پی شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در کشور افزود: تا پایان آبان ماه حداکثر حدود ۳۰ تا ۴۰ هزارتن مرغ از کشور صادر شده است و فکر نمی‌کنم تا آخر سال ما بتوانیم چیزی صادر کنیم.
 
وی کل صادرات مرغ را در سال گذشته ۷۰ هزارتن اعلام و اضافه کرد: این عدد بسیار ناچیز است و ما باید سالانه حداقل ۴۰۰ هزارتن صادرات داشته باشیم. 
 
 



منبع: مهر

تراز شبکه اجتماعی اخبار اقتصادی تراز نیوز تلگرام بازار اقتصاد ایران


اخبار تراز خبرگزاری اقتصاد ایران بازارمالی fatf





زمانبندی انتشار: 27 بهمن 1395 - 08:42





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن