تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817317304




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعضای شورایاری محلات در کارهای اجرایی بسیج ورود نکنند!


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: اعضای شورایاری محلات در کارهای اجرایی بسیج ورود نکنند!
رابط نمایندگی ولی فقیه حوزه بسیج 215 ایثار در سپاه ناحیه سلمان فارسی با بیان اینکه در راستای منویات رهبری باید مدیریت و امکانات سرای محلات را به بسیج سپرد، گفت: اعضای شورایاری محلات که با رای مستقیم مردم انتخاب شده اند باید به وظیفه نظارتی بر مدیریت شهری رسیدگی کنند و ابدا در مقام ناظر به کارهای اجرایی و رقابت با بسیج محلات ورود نکنند.
سیدجلال عرفانیان، شورایار با سابقه تهران با انتقاد از برخی اهداف خاص غیر اجتماعی و غیر مردمی تشکیل هیأت امنای محلات تهران با نام مردمی کردن اقدامات محلات شهر گفت: چندی پیش مقام معظم رهبری فرمودند دشمن برای ضربه زدن به الگوی بسیج موضوع بسیارمهم نفوذ را در دستور کار خود قرار داده است که یکی از این روش ها ایجاد خطوط موازی و رقیب تراشی برای بسیج است که برخی هم اکنون در کشور به دنبال رقیب سازی برای بسیج هستند.
دانشجوی دکترای الهیات، تاریخ و تمدن ملل اسلامی ادامه داد: درتاریخ و تمدن ملل اسلامی دقیقا این فرموده حضرت آقا به وضوح در طی قرون و حکومت های مختلف نمونه هایی دارد که به شدت خطرناک بوده است؛ چراکه ایجاد رقیب و خطوط موازی برای نیروهای اصلی وجان برکف و خالص، عواقب بسیار اسفناکی را به دنبال خواهد داشت که در برخی موارد قابل ترمیم وجبران نیزنخواهد بود.     عرفانیان گفت: در تهران به عنوان پایتخت ایران اسلامی، روا نیست برای نیروهای بسیجی رقیب تراشی کرد؛ در حالی که این نیروهای مخلص شبانه روز و بدون هیچ چشم داشتی در همه عرصه های شهر و کشورهمچون گذشته و دوران آغازین انقلاب اسلامی در خط مقدم هستند.   دبیر شورایاری و هیات امنای اسبق محله اسکندری ادامه داد: تشکیلات هیأت امنای محلات به رقابت مستقیم و یا غیرمستقیم با بسیج و پایگاه های بسیج محلات می پردازند. در حالی که نماینده بسیج فقط یک رای در میان سیزده رای هیدت امنای محلات دارد.   عرفانیان افزود: فرهنگ بسیج که توسط بنیان گذار و معمار کبیرانقلاب اسلامی بنا گردید، تا به امروز نتایج اعجاب انگیزی درهمه عرصه های محلی، منطقه ای، شهری، استانی، کشوری وبین المللی داشته که همه معادلات استکباری بدخواهان انقلاب اسلامی را برهم زده است. این وظیفه همگان است که هر روز جهت تقویت بسیج گام بردارند نه اینکه رقیب تراشی کنند.   وی با تاکید بر اینکه هیچ تشکیلاتی نخواهد توانست رقیب جدی برای بسیج و بسیجی درست کند، ادامه داد: خلوص الهی و تفکر بسیجی از نعمات و رحمت های الهی است که به یقین هیچ تشکیلاتی به پای آن نخواهد رسید.   رابط نمایندگی ولی فقیه حوزه بسیج 215 ایثار در سپاه ناحیه سلمان فارسی ادامه داد: تا زمانی که پایگاه های بسیج و مسجد در محلات هستند، نباید در کنار آن هزینه های بعضا میلیاردی جهت ساخت سراهای محلات و تشکیل هیات امنا درکنار و یا روبروی مساجد و پایگاه های بسیج ایجاد کرد؛چراکه تجربه تاریخی و همچنین انقلابی نشان داده است که هر چقدر بسیج و بسیجی را تقویت کنیم برکات چند برابری به آن محله، منطقه، شهر و کشوررسیده و خواهد رسید.   عرفانیان با بیان این مطلب که می توان مدیریت، امکانات و تجهیزات سراهای محلات را به بسیج محلات سپرد، این پیشنهاد را در راستای اطاعت از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خواند و افزود: اعضای شورایاری محلات که با رای مستقیم مردم انتخاب شده اند فقط و فقط باید به وظیفه ذاتی خویش که نظارت واقعی بر مدیریت شهری و ارائه گزارشات مستقیم و بدون واسطه به اعضای شورای شهر تهران می باشد، رسیدگی کنند و ابدا در مقام ناظر به کارهای اجرایی ورود نکنند؛ چراکه ادامه روند هیأت امنایی محلات تهران و رقیب تراشی برای بسیج ضربات جبران ناپذیری را بر همه امور در سطح شهر کشور وارد خواهد کرد.  




تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 239]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن