تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817284166




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جهانگیر: امروز چشم مسلمانان جهان به انقلاب اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
جهانگیر: امروز چشم مسلمانان جهان به انقلاب اسلامی است
رمز بقاء جمهوری اسلامی در توجه به ولایت‌فقیه است
جهانگیر: امروز چشم مسلمانان جهان به انقلاب اسلامی است رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور با بیان اینکه چشم همه مسلمانان جهان به انقلاب اسلامی است، گفت:‌ امروز شخص ولایت امر مسلمین، ضامن اسلامیت و جمهوریت نظام است.


به گزارش فرهنگ نیوز، اصغر جهانگیر در سخنرانی مراسم راهپیمایی 22 بهمن ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی از سال 42 تاکنون اظهار داشت: سلام می‌کنیم به ارواح طیبه شهدا و امام(ره) که در عصری ظلمانی حکومت اسلامی را به ما ارزانی داشت و جز رضای خدا، در نظر نداشت.

وی بیان کرد: امام خمینی(ره) به سه مسئله همّت داشتند، توجه به امور مسلمانان تمام جهان، همّت در امورات جامعه انسانی، و مبارزه با مظاهر جاهلیت نوین، طاغوت و حکام جبار داخلی و خارجی که برای رسیدن به اهداف خود یک استراتژی چند ضلعی را انتخاب کردند.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور تصریح کرد: نخستین ضلع استراتژی امام خمینی(ره) حفظ اسلام بود؛ ایشان به درستی ارزش‌­های اسلامی را در خطر می­‌دیدند، اسلامی که امام در نظر داشت اسلام ناب محمدی بود، اسلامی که در آن نهادهای مقتدری وجود دارد و جهان ­شمول است، بدین صورت که طبقات مختلف انسان­‌ها و مرزهای جغرافیایی در آن مطرح نبود، و بنابراین امروز چشم مسلمانان جهان به این نظام و انقلاب دوخته شده است، مسلمانان لبنان، یمن، بحرین و تمام نقاط کشور در اثر این نگاه امام(ره)، امیدوار به نظام اسلامی هستند، اسلامی که امام به ما نشان داد اسلامی اجتماعی است که در تمام امور زندگی ما نمود دارد و برای قبل از تولد تا پس از مرگ ما برنامه دارد.

جهانگیر اظهار داشت: امام(ره) به درستی فهمید که برای به دست آوردن این اسلام و حفظ و احیاء آن چاره‌ای جز ایجاد حکومت اسلامی نیست؛ چراکه امکان رشد و توسعه و بیان ظرفیت‌های بسیاری از نهادهای حکومت اسلامی صرفاً در سایه وجود حکومت اسلامی وجود دارد.

وی افزود: نظریه ولایت‌فقیه که در طول تاریخ توسط علماء مطرح شده بود و به نوعی متروک مانده بود، توسط امام احیاء شد و رمز بقاء جمهوری اسلامی در توجه به ولایت فقیه شمرده شد، بنابراین بحث حکومت اسلامی در سایه ولایت‌فقیه مورد توجه امام قرار گرفت و امروز ضامن اسلامیت و جمهوریت نظام شخص ولایت امر مسلمین است و امام راحل فهمید باید برای حفظ اسلام، حکومت اسلامی تشکیل داد و برای حفظ حکومت اسلامی باید ولی‌فقیه به‌عنوان یک اسلام‌شناس عادل در رأس حکومت قرار بگیرد.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور افزود: مسئله بعدی که در دستور کار امام راحل قرار گرفت ایجاد امت اسلامی بود، به طوری که تا زمانی که مردم مستضعف باشند امکان ایجاد حکومت اسلامی وجود ندارد. امام(ره) رمز وحدت را در ایجاد حکومت اسلامی می‌­دانستو تفرقه را عامل بدبختی مسلمانان می­دانستند.

جهانگیر عنوان کرد: اگر می‌خواهیم به بصیرت دست پیدا کنیم باید جامعه بیداری داشته باشیم؛ چرا که چه ما بیدار باشیم و چه نباشیم، دشمن بیدار است و از نقاط ضعف ما استفاده می­‌کند. امام راحل فرمود برای حفظ اسلامی باید از لحاظ مادّی و معنوی آماده باشیم، امروز حضور مردم در صحنه‌های مختلف نشان می‌­دهد که مردم به آمادگی رسیده‌اند و در کنار این آمادگی مادّی باید از لحاظ معنوی نیز خود را تقویت کند.

وی اظهار داشت: رمز پیروزی انقلاب این است که نظام حفظ شود و برای حفظ نظام هم باید پشتیبان ولایت‌فقیه باشیم و برابر رهنمودهای مقام معظم رهبری حرکت کنیم، در این صورت هیچ دشمنی در هیچ جای جهان نمی‌تواند خدشه‌­ای به این نظام ارزشی وارد کند.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور افزود: تهدیدات داخلی و خارجی زمانی اثر دارند که ضعیف باشیم و خود را ضعیف بپنداریم و این ضعیف‌پنداری در گذشته در اثر القای دشمنان ایجاد شده بود و همچنان هم سعی می­‌کنند ادامه داشته باشد؛در صورتی که ما در سایه حمایت‌­های امام(ره) و رهبر انقلاب نشان دادیم که در عرصه­‌های مختلف موفق هستیم. 

منبع: تسنیم


95/11/22 - 13:51 - 2017-2-10 13:51:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن