تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817556283




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناامن کردن مسیرهای مواصلاتی استان برای قاچاقچیان


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ناامن کردن مسیرهای مواصلاتی استان برای قاچاقچیان
استاندار آذربایجان‌شرقی ناامن کردن مسیرهای مواصلاتی استان برای قاچاقچیان را از دیگر دستاوردهای حوزه امنیتی استان عنوان کرد و گفت: با ورود جدی در بحث مبارزه با باندهای قاچاق، امروز هزینه عبور کالای قاچاق از استان افزایش یافته و توانسته‌ایم به یکی از دغدغه‌های مردم و تولیدکنندگان پاسخ دهیم.


اسماعیل جبارزاده در جلسه شورای اداری استان با حضور وزیر اطلاعات با بیان این‌که ارتقاء امنیت یکی از دستاوردهای دولت یازدهم است، اظهار داشت: خوشبختانه استان آذربایجان در ارزیابی‌های انجام شده در سه سال اخیر یکی از استان‌های برتر از نظر شاخص‌های امنیتی بوده و تمام مدیران استان با تمام وجود در این زمینه فعال هستند.

وی با اشاره به این‌که در سایه تلاش نیروهای نظامی و انتظامی، همه ساله شاهد کاهش آمار جرایم در استان هستیم، افزود: در 10 ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، میزان سرقت 6 درصد و میزان جرایم 28 درصد کاهش داشته است.

استاندار آذربایجان‌شرقی ناامن کردن مسیرهای مواصلاتی استان برای قاچاقچیان را از دیگر دستاوردهای حوزه امنیتی استان عنوان کرد و گفت: با ورود جدی در بحث مبارزه با باندهای قاچاق، امروز هزینه عبور کالای قاچاق از استان افزایش یافته و توانسته‌ایم به یکی از دغدغه‌های مردم و تولیدکنندگان پاسخ دهیم.

وی با بیان این‌که مدیریت بحران‌های اجتماعی یکی از عملکردهای شاخص استان در سه سال گذشته بوده است، افزود: همواره به دنبال این هستیم که بحران‌های اجتماعی را بدون این‌که تبدیل به مسائل امنیتی شود حل کنیم.

جبارزاده اضافه کرد: متاسفانه آغازگر بسیاری از بحران‌های اجتماعی عمدتاً عده‌ای سازمان‌دهی شده هستند که اگر به موقع مدیریت نشوند موجب سوءاستفاده معاندان و دشمنان از احساسات پاک مردم می‌شوند.

وی همچنین با بیان این‌که در ابتدای دولت یازدهم، شاهد اعتراض‌های کارگری و بحران موسسات مالی و اعتباری بودیم، گفت: امروز در سایه تدابیر دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی همچنین همکاری دستگاه قضایی بسیاری از این مسائل حل شده و کمیسیون کارگری استان نیز اقدامات ارزشمندی انجام داده است.

جبارزاده افزود: در ابتدای دولت 78 واحد تولیدی با مشکلات جدی مواجه بودند و از این میان 27 واحد شرایط بحرانی داشتند که خوشبختانه مشکلات اکثر قریب به اتفاق آنها حل شده و آرامش به فضای تولید استان برگشته است.

استاندار آذربایجان‌شرقی به اقدامات استان در حوزه اقتصاد مقاومتی هم اشاره کرد و گفت: آذربایجان‌شرقی به عنوان استان پیشتاز در این حوزه، بیش از 90 درصد از تکالیف ملی و اهداف استانی را محقق کرده است و بنا داریم تا 29 بهمن و دیدار مردم آذربایجان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی را نهایی کنیم.

وی با اشاره به مشکلات و محدودیت‌های منابع مالی دولت تصریح کرد: با وجود این مشکلات، اغلب پروژه‌های دارای اولویت استان با همت مدیران در حال اجراست و همه ساله به مناسبت‌های مختلف تعدادی از این پروژه‌ها به بهره‌برداری می‌رسند.

جبارزاده گفت: در دهه فجر امسال هم یک‌هزار و پروژه عمرانی، خدماتی، صنعتی و گردشگری با اعتبار سه هزار میلیارد تومان در سراسر استان افتتاح می‌شود که بخش عمده‌ای از این پروژه‌ها با مشارکت مردم اجرا شده است.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که همه پروژه‌های استان فعال هستند، اظهار کرد: برای پروژه متروی تبریز با وجود مشکلات دولت و شهرداری تبریز، بیش از یک‌هزار میلیارد تومان در سه سال گذشته اعتبار هزینه شده و هم‌اکنون دو هزار نفر در این پروژه مشغول به کار هستند.

وی از پرداخت تسهیلات به یک‌هزار واحد تولیدی استان در سال‌جاری خبر داد و گفت: این تسهیلات از محل طرح رونق تولید و منابع داخلی بانک‌ها پرداخت شده و طبق آمار تامین اجتماعی بعد از پرداخت این تسهیلات شاهد ایجاد بیش از 7 هزار فرصت شغلی در استان هستیم.

جبارزاده در ادامه سخنان خود از فعال شدن برخی از پروژه‌های بزرگ در استان خبر داد و تاکید کرد: از جمله اقدامات دولت که با همکاری نمایندگان مجلس صورت گرفت اجرای پروژه‌هایی بود که مردم استان سال‌ها آرزوی آن را داشتند که از جمله می‌توان به آزادراه تبریز- بازرگان و خط انتقال اتیلن غرب اشاره کرد.

وی افزود: در بخش سرمایه‌گذاری در تولید برق نیز عملیات اجرایی احداث نیروگاه‌های تصویب شده در استان با حضور وزیر نیرو در روزهای آتی آغاز خواهد شد.

استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین با تبریک دهه فجر، یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و شهدای 29 بهمن و لشکر عاشورا و همچنین آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، یار صدیق امام و رهبری را گرامی داشت.




تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن