تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817442246




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جهانگیری:بین ایران و آمریکا دیوار بی اعتمادی بسیار بلندی وجود دارد/بازنده اصلی دولت هایی هستند که با زبان تهدید با ایران سخن بگویند


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



جهانگیری:بین ایران و آمریکا دیوار بی اعتمادی بسیار بلندی وجود دارد/بازنده اصلی دولت هایی هستند که با زبان تهدید با ایران سخن بگویند
معاون اول رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه ملت ایران، تهدید و ارعاب را نمی پذیرد، گفت: دولت ها و افرادی که با زبان تهدید با ملت بزرگ ایران سخن بگویند، بازنده اصلی میدان هستند.
روز نو :  معاون اول رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه ملت ایران، تهدید و ارعاب را نمی پذیرد، گفت: دولت ها و افرادی که با زبان تهدید با ملت بزرگ ایران سخن بگویند، بازنده اصلی میدان هستند.
به گزارش روزنو اسحاق جهانگیری در فرودگاه آبادان در سفر دو روزه به استان خوزستان، در خصوص اقدامات اخیر رئیس جمهوری آمریکا در قبال ملت ایران، اظهارکرد: ایران از تعامل استقبال می کند اما افرادی که با زبان تهدید یا زبان بی ادبانه با ملت ایران صحبت کنند، به طور قطع بازنده هستند. 
وی اضافه کرد: آمریکایی ها در این روزها روش بدی را انتخاب کردند و امیدواریم از این روش بازگشته و راه تعامل را پیش بگیرند. 
جهانگیری با بیان اینکه بین ایران و آمریکا دیوار بی اعتمادی بسیار بلندی وجود دارد افزود: آمریکایی ها در بسیاری از مسائل ایران نقش داشتند که از ذهن ملت ایران پاک نمی شود و امیدواریم که با ملت ایران از زبان تکریم استفاده کنند. 
معاون اول رئیس جمهوری در بخش دیگری از سخنانش با تشریح اهداف سفر به استان خوزستان، گفت:توفیق بزرگی بود که در دهه فجر به خوزستان سفر کنم و لازم می دانم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به ملت ایران تبریک عرض کنم. 
وی از آبادان و خرمشهر به عنوان شهرهای مقاومت و پایداری یاد کرد و افزود:این دو شهر در دوران دفاع مقدس جزو پایدارترین نقاط کشور بودند و مقابل تهاجم گسترده رژیم بعثی مقاومت کرده و خاطرات زیادی از آن ایام برای ملت به جای مانده است. 
جهانگیری ادامه داد: در این سفر برنامه های مختلفی در خرمشهر، آبادان، ماهشهر و بهبهان تدارک دیده شده و طرح های بزرگی در بخش پتروشیمی ،نفت و گاز ، حمل و نقل و نیروگاهی آماده شده که به بهره برداری می رسد. 
معاون اول رئیس جمهوری اضافه کرد:در این سفر، وزیر جهاد کشاورزی و معاونان سازمان برنامه بودجه، و محیط زیست نیز همراه هستند و از چند کانون ریزگرد که موجب گرد و غبار و آزار مردم خوزستان شده، بازدید می شود. 
وی ادامه داد: البته بخشی از ریزگردها در خارج از کشور است که طبق دستور رییس جمهوری، دستگاه های مربوطه مسوول مذاکره با طرف های مقابل هستند تا بتوانیم این مشکل را ریشه ای حل کنیم تا خوزستان که مهم ترین استان کشور و قلب توسعه کشور از نظر کشاورزی، صنعت، نفت و گاز است، روند رو به توسعه خود را ادامه دهد. 
به گزارش ایرنا محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، محمود حجتی وزیر جهادکشاورزی، حمیدچیت چیان وزیر نیرو و بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت در این سفر، معاون اول رئیس جمهوری را همراهی می کنند. 
قرار است در این سفر کشتی کاتاماران زر شرکت کشتی سازی اروندان در خرمشهر به آب انداخته شود.جهانگیری همچنین قرار است فاز 2 پالایشگاه آبادان را کلنگ زنی کرده و سپس کارخانه تولید روغن نوید خلیج فارس در سایت بندر امام خمینی (ره) ماهشهر را افتتاح کند. 
افتتاح پتروشیمی های کارون و تخت جمشید و بهره برداری از نیروگاه ماهشهر از دیگر برنامه های روز نخست سفر 2 روزه معاون اول رییس جمهور به استان خوزستان است. 




تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن