تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798745861




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشاور امنیت ملی دولت آمریکا: ایران از امروز رسما زیر ذره بین است/ تهران به جای قدردانی از آمریکا بابت برجام، گستاخی می کند!


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: مشاور امنیت ملی دولت آمریکا: ایران از امروز رسما زیر ذره بین است/ تهران به جای قدردانی از آمریکا بابت برجام، گستاخی می کند!
فلین: ایران بجای آنکه بابت این قراردادها قدردان آمریکا باشد، گستاخ تر شده است و ما از امروز به طور رسمی ایران را زیر ذره‌بین قرار می‌دهیم.
"مایکل فلین" مشاور امنیت ملی کابینه دونالد ترامپ در واکنش به انجام آزمایش موشکی اخیر از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، به جمهوری اسلامی ایران هشدار داد که اقدامات به گفته او تحریک آمیز تهران همچون آزمایش های موشکی و سیاست های ایران در منطقه زیر ذره بین آمریکاست.

به گزارش عصر ایران به نقل از وب سایت روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز فلین که روز چهارشنبه در کاخ سفید و در جمع خبرنگاران سخنرانی می کرد بخشی از اظهارات خود را به آزمایش اخیر موشکی در ایران اختصاص داد و ضمن محکوم کردن آن ، تاکید کرد که از امروز اقدامات ایران در منطقه زیر ذره بین دولت آمریکا قرار گرفته است.

فلین با ضعیف و بی ثمر خواندن توافقات دولت اوباما با ایران و با اشاره به آنکه دولت ترامپ با این توافقات مخالف است ، افزود:" ایران بجای آنکه بابت این قراردادها قدردان آمریکا باشد، گستاخ تر شده است و ما از امروز به طور رسمی ایران را زیر ذره‌بین قرار می‌دهیم."

سخنرانی روز چهارشنبه فلین در کاخ سفید



مشاور امنیت ملی دولت آمریکا :ایران از امروز رسما زیر ذره بین است/ تهران به جای قدردانی از آمریکا بابت برجام، گستاخی می کند!



فلین با تکرار ادعاهای آمریکا درباره بی ثبات سازی و دخالت ایران در کشورهای عربی منطقه مدعی شد:" تحرکات اخیر ایران، تازه‌ترین اقدامات این کشور در  6 ماه گذشته است که در آن نیروهای حوثی (انصار الله) که ایران آنها را آموزش داده و تجهیزکرده است به کشتیهای اماراتی و عربستانی حمله کرده و کشتیهای آمریکایی و متحدان را در دریای سرخ تهدید کرده است. ایران با این فعالیت ها و اقدامات مشابه همچنان به تهدید دوستان و متحدان آمریکا در منطقه ادامه ‌می‌دهد."

فلین با اشاره به اینکه دولت قبلی آمریکا به این تحرکات به گفته او "بدخواهانه" ایران در منطقه پاسخ مناسبی نداده، تاکید کرد ؛ دولت جدید آمریکا چنین تحرکاتی از سوی ایران که امنیت، ثبات و رفاه در خاورمیانه و فراتر از آن را تهدید می‌کند، و جان اتباع آمریکایی را با خطر روبرو کرده، محکوم می‌کند.

ژنرال بازنشسته نیروی دریایی آمریکا در ادامه با ادعای اینکه آزمایش موشکی اخیر سپاه پاسداران بی اعتنایی ایران به قطعنامه 2231 شورای امنیت ملل متحد است، افزود:" اقدامات اخیر ایران از جمله شلیک تحریک‌آمیز یک موشک بالستیک و حمله علیه یک کشتی متعلق به عربستان سعودی که از سوی حوثی های یمنی مورد حمایت ایران انجام شده است، آنچه را که همیشه درمورد رفتار بی‌ثبات کننده ایران در خاورمیانه آشکار بوده است، تقویت می‌کند."

همچنین "شان اسپایسر" سخنگوی کاخ سفید دیروز در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره اقدام های در دست انجام دولت آمریکا در واکنش به آزمایش موشکی اخیر در ایران بدون اشاره به این اقدامات احتمالی گفت دونالد ترامپ می خواهد این پیام را به دولتمردان ایرانی برساند که آمریکا در برابر اقدامات تحریک آمیز آنها دست روی دست نگذاشته و تنها نظاره گر نخواهد ماند.

گفتنی است برخی گزارش های تایید نشده حاکی از تهیه و تدوین طرحی است که در آن نیروهای نظامی آمریکا قادر باشند در برابر انجام آزمایش های موشکی از این دست در ایران، واکنش های نظامی انجام دهند. همچنین از محافل سیاسی آمریکا خبر می رسد که کنگره تحت تسلط جمهویخواهان آماده تصویب بسته ای تحریمی جدید علیه ایران به بهانه آزمایش های موشکی است.

گفتنی است در 3 روز گذشته مقامات آمریکایی واکنش های گسترده ای به انجام آزمایش موشکی اخیر در استان سمنان داشته اند و این اقدام را نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت دانسته اند و این در حالی است که مقامات جمهوری اسلامی ایران با رد این ادعاها گفته اند مساله توانمندی ها موشکی کشور به هیچ وجه ارتباطی با برجام نداشته و انجام آزمایش موشکی ناقض قطعنامه 2231 شورای امنیت نیست.

طبق ادعاهای منابع آمریکایی یکشنبه گذشته موشک میانبرد بالستیک خرمشهر که در استان سمنان شلیک شد پس از طی مسافتی حدود 630 کیلومتر در آسمان منفجر شده است. وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران دیروز انجام آزمایش موشکی اخیر را تایید کرده اما درباره انفجار آن پیش از اصابت به هدف فرضی اظهار نظری نکرده است.






تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - 02 February 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن