تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803587613




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران آغوش خود را به روی متخصصان ایرانی باز می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: ایران آغوش خود را به روی متخصصان ایرانی باز می‌کند


رئیس دفتر ریاست‌جمهوری با تاکید بر اینکه عزم دولت بر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان است، گفت: در شرایطی که برخی جاهلانه خود را از مغزهای خلاق و ایده‌های نو محروم می‌کنند، ایران آغوش خود را به روی متخصصان باز می‌کند که در این صورت باید شرایط مثبت‌تر از گذشته باشد.


به گزارش ایسنا، دکتر محمد نهاوندیان در مراسم رونمایی از 45 طرح خاتمه‌یافته فنی با تاکید بر اینکه از آغاز کار دولت یازدهم توجه جدی به شرکت‌های دانش‌بنیان در دستور کار قرار گرفت، افزود: علی‌رغم مشکلات مالی دولت و سقوط قیمت نفت و ادامه شرایط تحریمی علیه کشور در سال 94 دولت در عزم کمک به شرکت‌های دانش‌بنیان تردید نکرد.


وی با بیان اینکه از آغاز کار این دولت براساس مصوبات قانونی اقدام به تامین مالی صندوق نوآوری و شکوفایی شد، اظهار کرد: تامین مالی این صندوق از سال 92 آغاز شد و تا سال 95 نیز ادامه داشته است.


نهاوندیان با اشاره به اقدامات صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از محصولات دانش‌بنیان خاطرنشان کرد: این صندوق با بررسی 2700 طرح تعداد 1718 طرح دانش‌بنیان را مصوب کرده که این رقم عدد خوبی است.


رئیس دفتر رئیس‌جمهور اجرای طرح پنجره واحد در صندوق نوآوری و شکوفایی را از اقدامات موثر این صندوق ذکر کرد و یادآور شد: اجرای این طرح موجب شده است تا نمایندگان دستگاه‌های مختلف در زیر یک سقف جمع شوند.


وی در عین حال تاکید کرد: صندوق نوآوری و شکوفایی در کنار تاکید بر اعطای تسهیلات باید ارائه انواع مشوق‌ها را با هدفمندی اجرایی کند و این امر تبدیل به یک امکان رانت جویی نشود.


وی با تاکید بر اینکه این امر در صندوق نوآوری و شکوفایی صورت گرفته است، ادامه داد: از سوی دیگر مجموعه نهادهای حمایتی کشور باید در زنجیره هماهنگ قرار گیرند و به صورت هدفمند کار کنند و در این راستا باید دانشگاه‌ها نیز دیده شوند.


عضو هیات امنای صندوق نوآوری و شکوفایی عزم دولت را در توسعه کشور و اقتصاد دانش‌بنیان نام برد و گفت: این امر به معنای بی‌توجهی به سایر زیرساخت‌ها نیست بلکه قلب تپنده و موتور رشد را در شرکت‌های دانش‌بنیان می‌بیند.


وی اضافه کرد: در شرایطی که برخی جاهلانه خود را از مغزهای خلاق و ایده‌های رو به جلوی متخصصان محروم می‌کنند ایران آغوش خود را بر روی متخصصان باز کرده است.


وی ادامه داد: در این شرایط باید فضای مثبت‌تری نسبت به گذشته ایجاد شود.


نهاوندیان با بیان اینکه سیاست دولت در حمایت شرکت‌ها با انواع تسهیلات و مشوق‌ها در نظر گرفته شده است، افزود: علاوه بر آن باید درخصوص هماهنگی واحدهای ذی‌ربط مانند ارتباط دانشگاه‌ها با صنعت و نهادهای توسعه‌ای و بانک‌ها و موسسات مالی ایجاد شود.


نهاوندیان با بیان اینکه این امر در معاونت علمی دنبال می‌شود، گفت: در صندوق نوآوری و شکوفایی نیز گام‌هایی در این زمینه برداشته است و با برداشتن گام‌های بلندتری حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان را پیگیری می‌کند.


رئیس دفتر رئیس‌جمهور ابراز امیدواری کرد که با کاهش مقررات زائد رویکرد کسب و کار نوین را در رابطه با شرکت‌های دانش‌بنیان دنبال شود.


وی همچنین ابراز امیدواری کرد که این پیام نوآوری از شرکت‌های دانش‌بنیان به فارغ‌التحصیلان ابلاغ شود و ادامه داد: متاسفانه در حال حاضر با تراکم فارغ‌التحصیلان بیکار مواجه هستیم.


تاریخ انتشار: ۱۷:۵۳ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - 05 February 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن