تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که برای جلب رضایت و خوشنودی مردم ، موجب خشم و غضب خداوند شود، خداوند او را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798680581




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قالیباف : درگیر مراسم شهدای آتش نشان بودیم به علل پلاسکو نپرداختیم


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: شهردار تهران گفت: تا روز چهارشنبه هفته گذشته درگیر مراسم شهدای آتش نشان بودیم و به همین دلیل به موضوعات دیگر پلاسکو نپرداختیم.



به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از میزان، محمد باقر قالیباف با حضور در سیصد و بیست و ششمین جلسه شورای شهر تهران گفت: این سوال مطرح بود که چرا زود تر به موضوع حادثه پلاسکو پرداخته نشد. همه ما، پیام مقام معظم رهبری در پیام اول را شنیدیم. ایشان تاکید داشتند تا حادثه را جمع نکردید به موضوع دیگری نپردازید.
وی افزود: تا روز چهارشنبه هفته گذشته که مراسم ختم شهدا را برگزار کردیم درگیر موضوع حادثه پلاسکو بودیم و جلسه امروز شورای شهر اولین جلسه بعد از این اتفاق است.
شهردار تهران با اشاره به مسئولیت های تعریف شده برای افراد اظهارکرد: قانون برای هر دستگاهی مسئولیت هایی را تعریف کرده است. این وظیفه، مسئولیت افرادی است که در جایگاه های قانونی قرار گرفته اند.
قالیباف ادامه داد: همه ما مسئولیت اجتماعی و انسانی نیز برعهده داریم. در مقابل هر حادثه ای که برای هر هم نوعی اتفاق بیافتد همه مسئول هستیم و باید احساس مسئولیت داشته باشیم.
وی با تاکید بر اینکه مسئولیت قانونی و مسئولیت اجتماعی افراد نافی هم نیستند اظهارکرد: مسئولیت ها مشخص است و افراد باید به مسئولیت خود عمل کنند.
شهردار تهران در خصوص قوانین تعریف شده برای شهرداری تهران تصریح کرد: بند 14 ماده 55 قانون، مسئولیتی را به شهرداری تهران داده است. این قانون در سال 1334 تصویب شده و سال 45 اصلاحیه ای داشته است.
وی افزود: دو موضوع سیل و حریق در این قانون دیده شده است. بر اساس قانون، یک وظیفه عمومی نسبت به دو موضوع سیل و حریق برعهده داریم و در این بخش شهرداری اقدامات خوبی داشته است.
قالیباف با بیان اینکه برای آبهای سطحی بیش از چند صد کیلومتر کانال ایجاد شده است گفت: در بارندگی های شدید آبگرفتگی ها در مناطق به شدت کاهش یافته است و در حوزه رود دره ها نیز اقدامات خوبی داشته ایم.
شهردار تهران ادامه داد: در محدوده شهر، حوضچه هایی را ایجاد کرده ایم و این حوضچه ها جلو سیل را می گیرند.
وی در رابطه با اقدامات صورت گرفته در حوزه تجهیزات و زیر ساخت ها در حوزه حریق اذعان کرد: سال 74 ، تعداد ایستگاه های آتش نشانی ما 71 ایستگاه بود که از این تعداد برخی ایستگاه ها تجهیز و باز سازی شده و امروز 123 ایستکاه آتش نشانی برای اطفا حریق راه اندازی شده است.
قالیباف با اشاره به تجهیزات خودرو آتش نشان ها گفت: اکنون بیش از 930 دستگاه عملیاتی در اختیار آتش نشان ها قرار گرفته و در کنار آن، عمر مفید خودروها نیز افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه " اگر ساختمانی در سازه ساختمان دچار اشکال بود شهرداری نمی تواند ورود پیدا کند" خاطرنشان کرد: امروز در سال 95 اجرای قانون به این معنا که شهرداری اشکال ساختمان را به عنوان رفع خطر برطرف کند قابلیت اجرا ندارد.
شهردار تهران با اشاره به قانون سال 69 اظهارکرد: در این قانون، بررسی و تحقیق پیرامون اشکالات ساختمان ها به وزارت کار واگذار شده است و همچنین رسیدگی به حوادث ناشی از کار به این وزارتخانه واگذار شده است.
قالیباف افزود: بازرسی به صورت مستمر و تذکر اشکالات و تقاضای تعقیب متخلفان به وزارت کار واگذار شده است.




یکشنبه 17 بهمن 1395 ساعت 11:01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن