تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان مؤمن، در پشت دل اوست و دل منافق، در پشت زبان او، زيرا مؤمن هرگاه بخواهد سخنى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814442461




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارش برف در برخی شهرهای گلستان


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: بارش برف در برخی شهرهای گلستان
رییس گروه پیش‌ بینی و هشدار هواشناسی استان گلستان اظهار کرد: در حال حاضر علاوه بر مناطق کوهستانی استان در شهرهای مراوه تپه، گرگان و بخشی از مینودشت و رامیان شاهد بارش برف هستیم.
آفتاب‌‌نیوز : محمود محمد قلی پور در گفت‌وگو با ایسنا، میزان بارش برف در شهر گرگان را کمتر از 5 سانتی متر عنوان کرد و گفت: طی 24 ساعت گذشته بیشترین بارش برف در منطقه کوهستانی درازنو در شهرستان کردکوی به میزان 10 سانتی متر گزارش شده است.


وی تصریح کرد: بیشترین میزان بارش باران طی 24 گذشته نیز در شهر علی آباد کتول و مینودشت به ترتیب به مقدار 7 و 8 میلیمتر گزارش شده است.


محمد قلی پور خاطرنشان کرد: طی این مدت به سبب وزش باد شدید و بارش برف، شاهد مه گرفتگی، یخبندان و کولاک در محورهای کوهستانی استان از جمله خوش ییلاق و توسکستان خواهیم بود که موجب اختلال در تردد محورهای یاد شده خواهد شد.


رییس گروه پیش‌ بینی و هشدار هواشناسی گلستان با بیان اینکه دمای استان نسبت به روز گذشته 5 درجه کاهش یافته است، اظهار کرد: از صبح فردا بارش ها در مناطق غربی و مرکزی استان قطع می شود ولی سامانه بارشی در بعد از ظهر و شب همچنان در نواحی شرقی استان به صورت بارش باران و برف فعال خواهد بود. به تدریج از فردا شب این سامانه از استان خارج خواهد شد.








۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن