تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821256855




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انقلاب اسلامی، نقطه عطفی در سیر تاریخی کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: انقلاب اسلامی، نقطه عطفی در سیر تاریخی کشور است
شهردار تبریز، ثبات و امنیت را از مهم‌ترین ثمرات انقلاب اسلامی خواند و گفت: امروز در حالی که امنیت، به گوهر نایاب بیشتر کشورهای جهان تبدیل شده، کشورمان شاهد تلاش بی‌وقفه در عموم عرصه‌های علمی و اجتماعی است.


دکتر صادق نجفی در جمع مدیران شهرداری تبریز با گرامی‌داشت فرا رسیدن سی‌وهشتمین سالگرد انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد:  حرکتی که امام راحل(ره)،  ۳۸ سال پیش با پشتوانه مردم آغاز کرد، امروز در تحولات سیاسی و اجتماعی منطقه تاثیرگذار است. ملت ایران هزینه امنیت و ثبات امروز خود را تقدیم هزاران شهید و جانباز داده و امروز علی‌رغم تنگناهای اقتصادی و سیاسی، چشم به پیشرفت‌های مضاعف دارد. وی در عین حال تاکید کرد: معضلات اجتماعی و اقتصادی کشور قابل‌انکار نیست و عموم خدمتگزاران کشور باید به تناسب ماموریت‌های خود و با قدردانستن فضای خدمت، نسبت به رفع مشکلات موجود به خصوص در بحث اقتصاد همت کنند. شهردار تبریز اقتصاد مقاومتی را راهبرد ایده‌آل مدیریتی توصیف کرد و افزود: الگویی که رهبر معظم اقلاب در سال‌های اخیر، تبیین کرده‌ا‌ند در بخش‌های مختلف ستادی، برنامه‌ریزی و اجرایی، باید خروجی عملی داشته باشد؛ معتقدم ظرفیت‌های شهرداری تبریز در این خصوص، بسیار بیشتر از سایر نهادهای اجرایی بوده و تاثیرگذاری بیشتری نیز دارد. دکتر نجفی با تبریک دهه فجر، متذکر شد: پیروزی انقلاب اسلامی، نقطه عطفی در سیر تاریخی کشور است که با تکیه بر رهبری داهیانه رهبر انقلاب و حفظ روحیه وحدت و خودباوری، به آرمان های عالی دست خواهد یافت.





تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 150]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن