تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شمار قطره هاى آبها و ستارگان آسمان و ذرات گردوغبار پراكنده در هوا وحركت مورچه برسنگ ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817624026




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سردار جلالی: مقابله با تهدیدات سخت و پرهزینه است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: سردار جلالی: مقابله با تهدیدات سخت و پرهزینه است
رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: تهدید و حادثه بسیار ساده و ارزان شکل می‌گیرد، اما مقابله کردن با این تهدیدات سخت و پرهزینه است.
ایسنا: سردار غلامرضا جلالی طی سخنانی در جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان قم که با محوریت رزمایش پدافند زیستی برگزار شد، اظهار کرد: تهدید و حادثه بسیار ساده و ارزان شکل می‌گیرد، اما مقابله کردن با این تهدیدات سخت و پرهزینه است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه در پی آن هستیم که در بخش‌های مختلف استان قم، حوزه پدافند زیستی را اجرایی کنیم، گفت: در عرصه‌های نظامی، اطلاعاتی و بهداشتی حول محور استانداری به‌دنبال آن هستیم که این موارد را طرح‌ریزی و شناسایی کنیم.

وی با اشاره به اینکه ساختار این قرارگاه با فرماندهی استاندار است، گفت: تقسیم‌بندی‌های موجود در حوزه زیستی، بیولوژیکی، هسته‌ای و شیمیایی انجام‌شده است.

جلالی افزود: طرح‌ریزی پدافند زیستی باید انجام بگیرد و موتور محرکه این کار را به‌عهده فرماندهی عملیاتی رزمایش یعنی سپاه گذاشته‌ایم.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه این طرح در استان‌های دیگر نیز دارای الگو است، تصریح کرد: وظایف به کارگروه‌ها آموزش داده می‌شود و تقسیم‌کاری در این رابطه وجود دارد، بعد از آموزش چند دوره تمرین داریم، مرحله آخر مرحله رزمایش است که در آن نقاط ضعف و قوت موردبررسی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به تعریفی ازمفهوم تهدید، گفت: تهدیدات دارای سه منشأ طبیعی، تروریستی و تهدیدات ناشی از کشور متخاصم است، در سطح دوم تهدیدات با گروه‌های تروریستی مواجهیم که از عناصر زیستی استفاده می‌کنند، مبدأ و منشأ تهدید نوع سوم از سوی یک کشور متخاصم است.

جلالی افزود: عرصه‌های زیستی شش حوزه دام، انسان، محیط‌زیست، غذا، نباتات، آب و محیط‌زیست را شامل می‌شود که هریک از این عرصه‌ها می‌تواند از یک حوزه به حوزه دیگر نیز نفوذ کند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل بابیان اینکه مباحث تشخیصی، گره مهمی در عرصه‌های زیستی است، افزود: اهداف جنگ زیستی به اهداف زمان جنگ و زمان صلح تقسیم می‌شود، در زمان صلح اغلب اهداف اقتصادی هستند به‌عنوان مثال حمله آمریکایی‌ها به چین را ب اهدف حمله به بازار اقتصادی چین ارزیابی می‌کنند.

وی با اشاره به گام‌های اساسی پدافند زیستی گفت: باید ابتدا تهدیدات و سپس محیط خودمان را بشناسیم، عملیات امداد، نجات و درمان، مسئله محدودسازی منطقه عملیات، ردیابی عامل تهدید، استفاده از دارو و پادتن، مستندسازی و ارزیابی گام‌های دیگری هستند که در راستای پدافند زیستی برداشته می‌شوند.

جلالی با بیان اینکه هر یک از کارگروه‌های حوزه پدافند زیستی باید طرح‌های حوزه خود را بنویسند، تصریح کرد: استانداری نیز در این رابطه باید کنترلی داشته باشد تا مغایر با طرح کلی نباشد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل در پایان از تدوین کتابی در حوزه پدافند زیستی در سازمان پدافند غیرعامل خبر داد و گفت: امید است این کتاب به‌زودی به چاپ برسد.





تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن