تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817436300




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نجات زن ثروتمند از خانه وحشت/ معمای گم شدن فرزند پزشک سرشناس


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: نجات زن ثروتمند از خانه وحشت/ معمای گم شدن فرزند پزشک سرشناس
پسرمیانسال این زن نیز از حدود چهار ماه قبل به طورعجیبی ناپدید شده است که احتمال می‌رود به دست گروگانگیران کشته شده باشد.
آفتاب‌‌نیوز : به  نوشته روزنامه ایران، تماس تلفنی یک ناشناس، پلیس را به محل نگهداری همسرسابق پزشک ثروتمند رساند که ازحدود دوماه قبل به شکل مرموزی ناپدید شده بود. این درحالی است که پسرمیانسال این زن نیز از حدود چهار ماه قبل به طورعجیبی ناپدید شده است که احتمال می‌رود به دست گروگانگیران کشته شده باشد.

چند روزقبل مأموران پلیس مشهد درپی تماس تلفنی فرد ناشناسی راهی خانه متروکه‌ای شدند که اعلام شده بود زنی درآنجا زندانی شده است. مأموران پس ازدریافت دستورقضایی وارد خانه مورد نظرشده و در زیرزمین خانه متروکه قدیمی با پیکرنیمه جان زنی روبه‌روشدند.دقایقی بعد هم این زن با کمک امدادگران اورژانس به بیمارستان انتقال یافت. زن نجات یافته پس از بهبود نسبی روی تخت بیمارستان به کارآگاهان گفت: «حدود دوماه قبل توسط افراد ناشناسی ربوده شدم وآنها مرا به این خانه متروکه منتقل کردند. در این مدت گروگانگیران دائم به من داروهای مسکن و آرامبخش می‌خوراندند.» و...

با افشای راز آدم ربایی، 4 متهم جوان درعملیات ضربتی پلیس جنایی مشهد بازداشت شدند. درادامه مشخص شد یکی از متهمان- شهرام- برادرزاده بلقیس-گروگان- است و یکی دیگر نیزمرد بنگاهداری بود که خانه‌اش را در اختیار شهرام ودوستانش قرار داده بود.

ازسوی دیگر «بلقیس» به کارآگاهان گفت که همسر سابق یکی از پزشکان معروف بوده که قبل ازطلاق اموال زیادی از شوهرش به وی رسیده است.

شهرام؛ وقتی در مقابل بازپرس جنایی ایستاد ضمن انکار ماجرای آدم‌ربایی گفت: «مدت‌هاست که از عمه سالخورده‌ام نگهداری می‌کنم. مدتی قبل که به خانه‌اش رفتم متوجه شدم آنجا بسیار بهم ریخته است. به همین خاطر تصمیم گرفتم عمه‌ام را به اینجا منتقل کنم تا به خانه‌اش سروسامانی بدهم. از طرفی چون در این مدت از عمه‌ام نگهداری کرده‌ام او به میل خودش و با امضای وکالتنامه بلاعزل تمام اموالش را به من بخشیده است!

همزمان با اظهارات متهم، کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی دریافتند پسر بلقیس نیز خرداد امسال به طرز مرموزی ناپدید شده و پیرزن این موضوع را به پلیس گزارش کرده بود.

بدین ترتیب بازپرس کاظم میرزایی دستور جست و جو برای یافتن سرنخی از امیر را صادر کرد.اما در تحقیقات مشخص شد سند خودروی امیرنیز با وکالت بلاعزل، 28 دی امسال به نام شهرام شده است. بدین‌ترتیب احتمال قتل امیرقوت گرفت. سپس بازپرس جنایی دستور جست و جو با کمک سگ‌های جسد یاب در خانه ویلایی متروکه را صادرکرد تا شاید ردی ازجسد مرد گمشده به‌دست آید.



۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن