تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سه چیز از نشانه های یقین هستند: کوتاهی آرزو، اخلاص در عمل، بی رغبتی به دنیا
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817444794




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قتل ٢ دختر به دست مادر روانی


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک:  زنی که دچار بیماری روانی است یک ماه بعد از قتل دو دخترش خود را به مأموران پلیس معرفی کرد و جزئیات تکان‌دهنده‌ای از این قتل‌ها بازگو کرد.
 
به گزارش شرق، دو ماه قبل مأموران پلیس در جریان مرگ دو کودک قرار گرفتند. پلیس با تماس نیروهای آتش‌نشانی متوجه شد این دو کودک در چاهی غرق شده‌اند. 
 
مأموران آتش‌نشانی به پلیس اعلام کردند مادر این دو کودک هراسان با آنها تماس گرفته و گفته ‌است فرزندانش گم شده ‌بودند و حالا آنها را درون چاه پیدا کرده ‌است. بلافاصله مأموران به محل رفته و تلاش خود را برای بیرون‌آوردن دو دختربچه از درون چاه آغاز کردند و بعد از چند ساعت تلاش موفق شدند اجساد دو کودک را بیرون بکشند.
 
در بررسی‌های بعدی مشخص شد این دو کودک جان خود را از دست داده و در آب خفه شده‌اند. در تحقیقات اولیه مادر دو کودک مدعی ‌شد یکباره متوجه نبودن فرزندانش در خانه شده و وقتی دنبال آنها می‌گشته صدای یکی از بچه‌ها را از داخل چاه شنیده و بعد با آتش‌نشانی تماس گرفته‌ است.
 

درحالی‌که مأموران به کلیت ماجرا مشکوک شده و در حال تحقیق بودند، ظن پلیس نسبت به عمدی‌بودن این قضیه برانگیخته شد، چراکه در گزارش پزشکی قانونی هرچند مرگ هر دو کودک را به خاطر خفگی اعلام کرده ‌بود، اما عنوان شده‌ بود دختر کوچک زمان مرگ هوشیاری کامل نداشته‌ و تلاشي برای نجات خود انجام نداده است.
 
بااین‌حال، هیچ سرنخی دراین‌باره وجود نداشت تا اینکه چند روز قبل مادر دو دختربچه به پلیس همدان مراجعه کرده و اعتراف کرد دخترانش را به قتل رسانده ‌است. این زن درحالی‌که به‌شدت گریه می‌کرد، گفت: صبح زود بود دختر بزرگم که هشت‌ساله بود از خواب بیدار شده و داشت بازی می‌کرد. نمی‌دانم چه شد که تصمیم گرفتم او را بکشم. دخترم را به حیاط بردم گفتم در چاه چند ماهی هست بیا با هم برویم و آنها را ببینیم دخترکم همراهم آمد. سر چاه او را به داخل آب پرت کردم داشت دست‌وپا می‌زد گریه می‌کرد ترسیده ‌بود از بالا نگاه می‌کردم وقتی او جانش را از دست داد سراغ دختر کوچکم رفتم. خوابیده‌ بود سعی کردم بیدارش کنم نشد او را بغل کردم سر چاه آوردم و بعد به چاه انداختم دختر کوچکم راحت‌تر مرد چون خواب بود. بعد فریاد زدم و از همسایه‌ها کمک خواستم و به آتش‌نشانی خبر دادم. من از کرده خودم خیلی پشیمان هستم و حالا آمده‌ام تا خودم را تسلیم پلیس کنم.
 
زن جوان ادامه داد: چند ساعت قبل از اینکه خودم را به مأموران معرفی کنم در خانه چرخیدم و دوباره بالای چاه ایستادم و با دخترانم درددل کردم. از اتفاقی که افتاده ‌است خیلی ناراحت و پشیمان هستم و از پلیس می‌خواهم من را بازداشت و مجازات کند.
 
بعد از اعترافات تکان‌دهنده این زن، بازپرس با توجه به کاری که او کرده ‌بود و گفته‌های شوهرش که عنوان کرد همسرش رفتارهای عجیبی داشته‌ است اما متوجه مورد خاصی در مورد اون نشده، ضمن اینکه با بچه‌ها هم بدرفتاری نداشته ‌است، زن جوان را به پزشکی قانونی معرفی کرد بعد از معاینه اولیه مشخص شد زن جوان دچار نوعی بیماری روانی است و احتمالا تحت‌تأثیر همین بیماری دست به چنین اقدامی زده‌ است. این گزارش حاکی است زن جوان همچنان در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از وی ادامه دارد.



۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن