تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820265128




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۱۳ مسافر در راه مانده آبگرم یله گنبد قزوین نجات یافتند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین:
۱۳ مسافر در راه مانده آبگرم یله گنبد قزوین نجات یافتند

امدادرسانی به مسافران گرفتار در برف و کولاک تسوج


شناسهٔ خبر: 3890057 - شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰
استانها > قزوین

.jwplayer{ display: inline-block; } قزوین- مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: با تلاش نیروهای هلال احمر استان، ۱۳ مسافر که در حوالی چشمه آبگرم یله گنبد بخش کوهین شهرستان قزوین در برف گرفتار شده بودند، نجات یافتند. رضا گروسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: افراد گرفتار در برف از استان گیلان به این منطقه وارد شده بودند که بارش برف موجب توقف خودروهای آنان شد. وی اضافه کرد: پس از وقوع این حادثه، در راه ماندگان موضوع را به مدیریت بحران استان گیلان گزارش داده و سپس با هماهنگی های انجام شده، تیمی از جمعیت هلال احمر قزوین برای نجات افراد گرفتار در برف عازم منطقه شد و عملیات امدادرسانی و رهاسازی خودروها را انجام دادند. گروسی تصریح کرد: با هماهنگی انجام شده از سوی ستاد مدیریت بحران استان قزوین، همه تیم های امدادی و دستگاه های عضو این ستاد از جمله جمعیت هلال احمر، راهداری، مرکز فوریت های پزشکی و پلیس راه برای انجام ماموریت های امدادی و کمک به در راه ماندگان، حادثه دیدگان و اسکان احتمالی آنها در محل های پیش بینی شده در آمادگی کامل هستند. گروسی یادآورشد: جاده های قزوین از جمله در مناطق کوهستانی استان در روزهای سرد سال، برخی اوقات با کولاک روبرو شده ومسدود می شود که این کار موجب در راه ماندن برخی مسافران و بروز مشکلات جدی می شود.

وی بیان کرد: دمای هوای استان قزوین از روز گذشته کاهش یافته و در اغلب مناطق نیز هم اکنون شاهد بارش باران و در مناطق کوهستانی بارش برف هستیم. تیم های امدادی استان قزوین در جاده ها مستقر هستند گروسی گفت: ۷۵ تیم خودرویی به همراه ۲۴۰ نیروی پلیس، یک فروند بالگرد، ۴۵ دستگاه خودرو کمک دار هلال احمر، ۳۱۰ نیروی راهدار با ۲۵۵ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در قالب ۳۰ تیم امدادی، ۴۰ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۱۰۰ دستگاه خودرو امدادی سبک و سنگین در طرح زمستانی در راه های ارتباطی استان قزوین حضور دارند و به صورت شبانه روزی تا پایان اسفند ماه جاری به مسافران خدمات رسانی می کنند. مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین از مسافرانی که قصد عبور از مسیرهای ارتباطی و یا توقف در مناطق کوهستانی استان را دارند خواست قبل از  مسافرت از شرایط جوی استان مطلع شوند.

گروسی تصریح کرد: اطمینان از سالم بودن خودرو، به ویژه برف پاک کن ها و بخاری، همراه داشتن زنجیر چرخ، آذوقه و لباس گرم از مهم ترین نکاتی است که مسافران باید به آن توجه داشته باشند. مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین اضافه کرد: از رانندگانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی استان رادارنددرخواست می کنیم ضمن خودداری از سفرهای غیر ضروری در فصل زمستان در هنگام تردد احتیاط کنند.
 









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن