تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817544762




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین جشنواره فیلم کوتاه شهروندی سقز با معرفی آثار برتر در بخش های مختلف شامگاه سه شنبه به کار خود پایان داد.


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: نخستین جشنواره فیلم کوتاه شهروندی سقز با معرفی آثار برتر در بخش های مختلف شامگاه سه شنبه به کار خود پایان داد.
تعداد 66 اثر در 2 زمینه فیلم کوتاه و آیتم به دبیـرخانه‎ این جشنواره رسید که 27 فیلم کوتاه و آیتم توسط هیات بازبین برای داوری انتخاب شد.


به گزارش جوان از کردستان، در آیین اختتامیه این برنامه که با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، هیات داوران جشنواره متشکل از آزاد آرمی، ایوب گلکار و امیر غلامی در بخش فیلم های برتر، جایزه اول را به فیلم "خیابان ها به روایت دیگر" اثر مقداد حسن نژاد اهدا کردند. هیات داوران همچنین، جایزه دوم را به سعید نجاتی برای فیلم " از خرید شما متشکریم " و جایزه سوم را به امید نیک رو برای فیلم " تاکسی" اهدا کردند. همچنین در بخش آیتم های برنده، مقام اول به فیلم "چهار راه تکراری" از علی جلیلی رسید، مقام دوم به صورت مشترک توسط ارسلان امینی با اثر "راهین" و آذر منصوری با فیلم "ایستگاه" کسب شد و حامد جوشنی با اثر "شاری من مالی من" مقام سوم را کسب کرد . در این جشنواره، مهناز همتیان با اثر "قضاوت" مقام اول بخش طرح فیلم نامه را کسب کرد و ئاکو زندکریمی با فیلم "دایره" و محمدرضا میناپور با اثر "ترافیک" به ترتیب مقام دوم و سوم این بخش را به خود اختصاص دادند. در ابتدای این آئین، فرماندار شهرستان سقز گفت: رسالت اصلی فیلم کوتاه به دلیل اهمیت تاثیرگذاری آن در جامعه، فرهنگ سازی در حوزه حقوق شهروندی است. علی اکبر ورمقانی از شورای اسلامی و شهرداری سقز برای برگزاری این اقدام فرهنگی تشکر و تقدیر کرد. نظام غفاری عضو شورای شهر اسلامی سقز هم با بیان اینکه این جشنواره با هدف بسط حقوق و آگاهی و آموزش حقوق شهروندی برگزار شد، اظهار داشت: تولیدات فیلم کوتاه در فرهنگ سازی، ماندگاری، اصلاح امور و ایجاد رقابت سالم و نشاط اجتماعی موثر است و باید بسترهای اجتماعی این فعالیت را گسترش داد. فریدون محمدزاده از اعضای هیات بازبین و کارگردان سقزی هم بیان کرد: تعداد 66 اثر در 2 زمینه فیلم کوتاه و آیتم به دبیـرخانه‎ این جشنواره رسید که 27 فیلم کوتاه و آیتم توسط هیات بازبین برای داوری انتخاب شد. وی ادامه داد: همچنین در بخش طرح و فیلمنـامه، از میان 19 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره، هفت اثر به بخش پایانی راه یافت که توسط داوران نفرات برتر در سه بخش انتخاب شد. هیات بازبین این رویداد فرهنگی و هنری ، حسین بیگی، اسماعیل رضایی، فریدون محمدزاده و مهدی رضایی و هیات اجرایی متشکل از لقمان شیخ عزیزی، هیوا حاجی محمدی و نظام غفاری بودند. اولین جشنواره فیلم کوتاه شهروند در سقز به منظور شناسایی آثار سینمایی، فیلم کوتاه، پویا نمایی و آیتم با مضمون های فرهنگ شهرنشینی، روابط اجتماعی و کرامت انسانی و اخلاقی در بستر شهر، جلب مشارکت فعالان فرهنگی و هنری در تولید آثار فاخر و مناسب جهت ارتقای فرهنگ شهروندی و شهرنشینی حول محورهای رعایت حقوق شهروندی، فرهنگ آپارتمان نشینی، حمل و نقل عمومی، پاکیزه نگه داشتن شهر، مسائل مربوط به راهنمایی و رانندگی، احترام به حقوق دیگران و موضوعاتی دیگر توسط شورای شهر و شهرداری با همکاری هنرمندان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن فیلم برگزار شد.





تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن