تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه در دنيا به امانتى خيانت كند و آن را به صاحبش برنگرداند و آنگاه بميرد بر دين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820029495




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صدا در صدا آموزش مفاهيم قرآن كريم


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: صدا در صدا آموزش مفاهيم قرآن كريم
جام جم آنلاين: راديو قرآن: برنامه «نسيم انس» ويژه‌ برنامه تابستان به كارشناسي مسعود وكيل به آموزش مفاهيم قرآن كريم مي‌پردازد كه ساعت 40/16 مي‌توانيد بشنويد. برنامه «قرآن و قرائات» هم به بررسي قرائت‌هاي هفتگانه قرآن با موضوع قرائت حمزه به كارشناسي كريم دولتي پارچه‌باف مي‌پردازد كه ساعت 21 امشب پخش مي‌شود.


تدبير در زندگي

راديومعارف: برنامه زنده «راه زندگي» ساعت 30/8 به كارشناسي حجت‌الاسلام والمسلمين وحيدي به بررسي موضوع تدبير در زندگي مي‌پردازد. «ميراث جاويدان» هم با حضور و كارشناسي حجت‌الاسلام والمسلمين مصلحي و وحيدپور، مباحثي درباره وقف را مورد بررسي قرار مي‌دهد.

نقش مادر در تربيت نوجوان

راديو فرهنگ: اطلاع‌رساني صحيح در پيشگيري از مواد مخدر موضوع برنامه «جامعه ايران» است كه ساعت 7 صبح مي‌توانيد بشنويد. برنامه «تعاون» هم ساعت 30/8 با مشاركت سازمان تعاون با حضور كارشناسان وزارت تعاون به اطلاع‌رساني درباره فعاليت‌هاي انجام شده درخصوص ضرورت تعاون در جامعه مي‌پردازد. «در گذر نوجواني» برنامه ديگري است كه نقش مادر در تربيت نوجوان را به كارشناسي دكتر اميري ساعت 30/16 مورد بررسي قرار مي‌دهد.

اجرايي شدن ليزينگ مسكن

راديو تجارت: در برنامه «اميد ايران» موضوع اجرايي شدن ليزينگ مسكن و مشكل اساسي جامعه يعني مسكن و شيوه اجرايي شدن طرح‌هايي كه به خانه‌دار شدن مردم ختم شود ساعت 11 با حضور دكتر محمد‌كاظم، عضو هيات مديره كانون ليزينگ بررسي مي‌شود. «سرمايه فردا» برنامه ديگري است كه ساعت 15/13 به موضوع بانك، بيمه و آخرين تحولات بورس كشور و رشد قيمت‌ها و نرخ‌هاي سهام در بورس مي‌پردازد. ميركاظمي، وزير بازرگاني و ملكوتي، كارشناس بيمه‌هاي انرژي دراين‌خصوص گفتگو مي‌كنند.

مروري بر مسابقه‌هاي فوتبال هفته

راديو ورزش: برنامه «جهان ورزش» امروز ساعت 9 صبح درباره فوتبال گفتگو مي‌كند و مروري دارد بر مسابقه‌هاي فوتبال يورو 2008 و سه تيم راه يافته به مرحله نيمه نهايي و در ادامه مسابقه‌هاي تيم ملي فوتبال كشورمان را مورد بررسي قرار مي‌دهد و از مسابقه‌ فوتبال تشريفاتي ايران و كويت كه با اجرا و كارشناسي عليرضا حافظي پخش مي‌شود نيز خواهد گفت.

كنكور و چگونگي توزيع كارت‌

راديو تهران: برنامه «زنده صبح تهران» امروز ساعت 7 ارتباط تلفني دارد با پور‌عباس، رئيس سازمان سنجش درباره چگونگي توزيع كارت ورودي آزمون 87 و انتخاب رشته. در ادامه طرح اورژانس اجتماعي با حضور بداغي، رئيس ستاد توزيع بيمار بررسي مي‌شود. برنامه زنده «بحث‌روز» هم ساعت 30/13 درباره حقوق اجتماعي و قضايي زنان با توجه به حقوق مردان است كه با حضور و كارشناسي سيد مهدي موسوي حقوقدان، رنجبر مشاور قوه قضاييه و دكتر رضايي رئيس دادگاه تجديد‌نظر مي‌توانيد بشنويد.

اختلالات حركتي با منشأ بيماري‌هاي اعصاب

راديو سلامت: دكتر سعيد قزوينيان، ‌متخصص مغز و اعصاب ساعت 15/8 در برنامه «فراسو» درباره اختلالات حركتي با منشأ بيماري‌هاي اعصاب گفتگو مي‌كند.

در برنامه «صداي مشاور»‌ هم دكتر روحاني،‌ متخصص مغز و اعصاب ساعت 11 به بررسي اختلالات راه رفتن مي‌پردازد.
 دوشنبه 3 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 199]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن