محبوبترینها
از کجا بفهمیم قاشق چنگال اصل است | قاشق چنگال تقلبی نخرید!
با چاپ روی وسایل یک کسب و کار پرسود بسازید
قیمت دیگ بخار و تولیدکننده اصلی دیگ بخار
معروفترین هدیه و سوغاتی یزد مشخص شد!
آشنایی با انواع دوربین مداربسته ضد آب
پرداخت اینترنتی قبوض ساختمان (پرداخت قبض گاز، برق و آب)
بهترین دوره آموزش سئو محتوا در سال 1403 با نام طوفان ۱۴۰۳ در فروردین ماه شروع می شود
یک صرافی ارز دیجیتال چه امکاناتی باید داشته باشد؟
تعمیرگاه مجاز تعمیر ماشین لباسشویی در شرق تهران
تعمیرگاه مجاز تعمیر ماشین لباسشویی در شرق تهران
جراحی و درمان ریشه دندان عفونی با خانم دکتر صفوراامامی
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1799428136
رشد ۳۵ درصدی تولید بازیهای رایانهای در کشور
واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: رشد ۳۵ درصدی تولید بازیهای رایانهای در کشور
مدیرعامل بنیاد ملی بازیهای رایانهای با اعلام آغاز ثبتنام جهت حضور در نمایشگاه و همایش بینالمللی Tehran Game Convention گفت: ثبتنام تا ۱۵ فروردینماه ادامه دارد.
به گزارش ایسنا، حسن کریمی قدوسی در نشست خبری امروز با بیان این که امسال شاهد رشد ۳۵ درصدی تولید بازیهای رایانهای در کشور هستیم افزود: فعالیت ۲۰۰۰ بازیساز در قالب ۱۰۰ شرکت و مجموعه بازیسازی، ظرفیت خوبی را برای ایران در این صنعت فراهم کرده است.
وی ادامه داد: بازار بازیهای رایانهای یک بازار جهانی است، با این حال در ایران به خاطر وجود تحریمها، یک بازار داخلی ایجاد شده است و باید با استفاده از تجربه بازیسازهای خارجی، زمینه حضور محصولات ایران در بازارهای جهانی نیز فراهم شود.
مدیرعامل بنیاد ملی بازیهای رایانهای با تاکید بر لزوم بهرهگیری از استانداردها، تکنولوژیها و مفاهیم بازیسازی در خارج از کشور گفت: در صورتی که شرکتهای خارجی به امنیت و بازده سرمایه در ایران مطمئن شوند، در آینده به سرمایهگذاری بر روی شرکتهای ایرانی بازیساز خواهند پرداخت.
کریمی قدوسی با بیان این که باید مراقب تبعات خارجی تصمیمگیریهایمان باشیم گفت: اتفاقی که برای بازی دارای مجوز و ردهبندی سنی «کلشآو کلنز» افتاد، تبعات خارجی زیادی داشت و ما با بیش از ۲۰ تماس تلفنی و ایمیلی از شرکتهای بینالمللی درباره امنیت سرمایهگذاری در ایران مواجه شدیم.
صنعت بازی ایران ناشناخته است
مدیرعامل بنیاد ملی بازیهای رایانهای با بیان این که بسیاری از کشورها نمیدانند در ایران شرکتهای بازیسازی وجود دارد تاکید کرد: صنعت گاز، نفت، خودروسازی و حتی صنعت فیلمسازیِ ایران در دنیا شناخته شده است؛ اما جوانیِ شرکتهای بازیساز داخلی با عمری حدود ۱۰ سال و البته وجود تحریمها، نشاندهندهی لزوم معرفی توان بازیسازی ایران به ناشران و سرمایهگذاران خارجی است.
وی ادامه داد: در نمایشگاه Tehran Game Convention به دنبال این هستیم که فضای مثبتی را برای تعامل بازیسازان کشورمان با فعالان بینالمللی این رشته فراهم کنیم. علاوه بر این با توجه به این که رویدادهای مشابه در منطقه عمر زیادی ندارند، این فرصت برای TGC فراهم است که به پل صنعت بازیسازی خاورمیانه با کشورهای پیشرو بدل شود.
کریمی قدوسی با اظهار امیدواری به انتشار بازیهای ایرانی در بازارهای بینالمللی پس از برگزاری رویداد TGC گفت: حداقل ۲۰ بازی در ایران وجود دارند که قابلیت عرضه در بازیهای جهانی دارند. بدین منظور از یک ماه پیش کارگاههایی برای بازیسازان در حال برگزاری است تا با ارتقای این بازیها، آنها را آماده معرفی به ناشران بینالمللی کنند.
وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به لغو برخی رویدادهای بینالمللی در ایران، آیا از بابت لغو ناگهانی TGC نگرانی ندارد گفت: در چند روز آینده با ۲۰ سازمان و ارگان فرهنگی کشور جلسه گروهی داریم تا اهمیت و موضوع نمایشگاه TGC را توضیح دهیم و با اقداماتی که بنیاد ملی بازیهای رایانهای انجام میدهد، مشکلی برای نمایشگاه پیش نخواهد آمد.
اهداف نمایشگاه بینالمللی Tehran Game Convention
مهرداد آشتیانی - مدیر پروژه این نمایشگاه هم در این نشست خبری گفت: نمایشگاه و همایش بازیسازی تهران با دیدگاه ایجاد یک شاهراه ارتباطی میان بازیگران کلیدی صنعت در ایران و خاورمیانه و صنعت بازیسازی بینالمللی برگزار میشود.
وی ارتقای سطح دانش بازیسازان، اشتراک تجربهها و توسعه کسبوکار را از مهمترین اهداف TGC برشمرد و گفت: معرفی فرصتهای سرمایهگذاری، زمینهسازی برای عرضه محصولات ایرانی در بازار بینالمللی و برقراری ارتباط میان تولیدکنندگان بازی، ناشران و سرویسدهندگان داخلی و خارجی با بازار وسیع و بکر ایران از جمله فرصتهای پیش رو در این رویداد است.
آشتیانی درباره بخشهای مختلف این رویداد توضیح داد: بخش تجاری یا B۲B نخستین بخش نمایشگاه TGC است که در آن جلسات تجاری برگزار میشود.
وی با بیان این که بخش دوم TGC برگزاری کنفرانسهای تخصصی بازیسازی است گفت: در این رویداد برگزاری ۶۰ کنفرانس با حضور ۳۰ سخنران تراز اول بینالمللی در پنج محور طراحی بازی، تولید، کسب و کار، فنی و هنری پیشبینی شده است. همچنین پنج کلاس یک روزه در هر بخش برگزار خواهد شد.
مدیر پروژه نمایشگاه TGC ادامه داد: بخش سوم این رویداد روز ناشران نام دارد و تولیدکنندگان و ارایهدهندگان محتوای داخلی در حضور ناشران و سرمایهگذاران داخلی و خارجی به معرفی پروژههای خود خواهند پرداخت.
آشتیانی گفت: بخش دیگر این رویداد نیز به بازیسازان مستقل اختصاص یافته است و در صورتی که این گروه محصول قابل عرضهای در نمایشگاه داشته باشند، از یک غرفه رایگان ۴ متری برخوردار خواهند شد.
برگزاری نمایشگاه TGC با همکاری مجموعه معتبر گیم کانکشن فرانسه
آشتیانی با اشاره به همکاری شرکت فرانسوی گیم کانکشن (Game Connection) در برگزاری رویداد TGC گفت: این مجموعه نمایشگاههای معروف Game Connection را در فرانسه و آمریکا برگزار میکند و قرار است به صورت انحصاری در خاورمیانه با ایران همکاری کند.
وی با بیان این که گیم کانکشن موثرترین نمایشگاه صنعت بازیهای رایانهای برای انجام توافقات تجاری را در جهان برگزار میکند گفت: این مجموعه در برگزاری نمایشگاه TGC متعهد به حمایت در تولید و تهیه محتوای سخنرانان خارجی، دعوت از ۳۰ خریدار خارجی، بازاریابی بینللمللی، تسهیل ایاب و ذهاب سخنرانان و خریداران خارجی، اختصاص نرمافزار قرار ملاقات (Meeting Application) قدرتمندش به این رویداد و کمک در روند مدیریت و برگزاری TGC شده است.
مدیر پروژه TGC هدفمندبودن نمایشگاه بر روی جلسات و توافقات تجاری را به عنوان ویژگی مهم این رویداد برشمرد و گفت: در نمایشگاههای B۲B که در ایران برگزار میشود، معمولا مکانیزمی برای تنظیم قرارهای تجاری وجود ندارد. اما گیم کانکشن یکی از بهترین نرمافزارهای تنظیم قرار ملاقات را در اختیار ما قرار داده و شرکتهای میتوانند از طریق این اپلیکیشن از اول اسفند ماه نسبت به تنظیم قرارهای خود اقدام کنند.
وی با بیان این که گیم کانکشن متعهد به حضور ۳۰ خریدار بینالمللی در این رویداد شده است گفت: در مهرماه مدیران بنیاد ملی بازیهای رایانهای و گیم کانکشن با گروههای مختلف بازیسازی جلسات مختلفی را برگزار کرده و نیازمندیها استخراج شد تا براین اساس از شرکتهای خارجی دعوت به عمل آید.
هیئت مشاوری در سطح جهانی
آشتیانی با بیان این که هیات مشاوران TGC با حضور ۵ فعال بازیسازی خارجی و ۵ بازیساز مطرح ایرانی تشکیل شده است گفت: مشاوران خارجی از افراد شناخته شده و کارکشته صنعت بازیهای رایانهای هستند.
وی تاکید کرد: هیات مشاوران ایرانی نیز از بهترین بازیسازهای ایران هستند و ساخت بازیهای مطرحی چون گرشاسپ، shadow blade و آسمان دژ را برعهده داشتهاند.
تخفیف ۲۰ درصدی برای ثبتنام زودهنگام تا ۲۶ اسفند ماه
آشتیانی درباره زمانبندی نمایشگاه TGC توضیح داد: ثبتنام برای حضور در کنفرانسها، نمایشگاه و استفاده از اپلیکیشن قرار ملاقات از ۲۵ دی ماه آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه خواهد داشت. با این حال کسانی که تا ۲۶ اسفندماه ثبتنام کنند با استفاده از کد EBTGC۲۰۱۷ میتوانند از تخفیف ۲۰ درصدی بهرهمند شوند.
وی در ادامه قیمت بلیتها را تشریح کرد: هزینه بهرهمندی از کنفرانسها ۱۰۰ هزار تومان است که میتوانند به تمام ۶۰ کنفرانس دسترسی داشته باشند، هزینه کلاسهای تخصصی و کنفرانسها ۳۲۰ هزار تومان تعیین شده که میتوانند به انتخاب خودشان از یک کلاس تخصصی و تمام کنفرانسها بهرهمنده شوند و بلیت تجاری به خریداران اجازه میدهد تا به برنامه تنظیم ملاقات دسترسی داشته و به صورت نامحدود جلسه تنظیم کنند.
آشتیانی هزینه غرفهها را نیز اینطور اعلام کرد: هزینه خریداری غرفه ۹ متری ۳.۲ میلیون تومان و غرفه ۱۸ متری ۶.۴ میلیون تومان قیمتگذاری شده که تخفیف ۲۰ درصدی شامل حال این قیمتها نیز میشود.
مدیر پروژه TGC ادامه داد: فراخوانی برای دعوت از فعالان صنعت بازیهای رایانهای جهت سخنرانی در این رویداد منتشر شده و علاقهمندان میتوانند پروپوزال خود را تا ۲۹ بهمن ماه برای بنیاد ملی بازیهای رایانهای ارسال کنند.
وی با بیان این که اولویت جانمایی غرفهها با شرکتهایی است که زودتر ثبتنام کنند، تاکید کرد: ترجمه همزمان در تمام کنفرانسها انجام خواهد شد.
مدیر پروژه TGC گفت: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به شرکتهای دانشبنیان حوزه بازیهای رایانهای برای حضور در این رویداد تسهیلات حمایتی پرداخت میکند. همچنین بنیاد ملی بازیهای رایانهای نیز غرفه ۴ متری به رایگان در اختیار بازیسازان مستقل قرار خواهد داد. بازیسازان مستقل برای گرفتن این غرفههای رایگان میتوانند درخواست خود را به ایمیل [email protected] ارسال نمایند.
بنا بر اعلام، بازیسازان و دیگر علاقهمندانی که قصد حضور در نمایشگاه Tehran Game Convention را دارند میتوانند با مراجعه به صفحه http://www.tehrangamecon.com/register/ نسبت به ثبتنام اقدام کنند.
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۷ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - 22 January 2017
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]
صفحات پیشنهادی
ادعای رشد 5 درصدی صنعت کشور در سال 95
وزیر صنعت از رشد پنج درصدی صنعت در سال 95 سخن میگوید وی معتقد است که امسال صنعت کشور رشد پنج درصدی را تجربه کرده و این در حالی است که صنایع کشور این رشد را حتی در درون خود احساس نمیکنند به گزارش جهان صنعت پس از اعلام نرخ رشد4 7 درصدی اقتصاد کشور در شش ماهه نخست امسال این بارکاهش ۷۵ درصدی تولید کامیون در کشور
شرکت ایرانخودرو دیزل که در سال ۸۷ بیش از ۸۴۰۰ دستگاه کامیون و کشنده تولید کرده بود در سال ۹۴ فقط ۱۵۶۷ دستگاه تولید داشته است و شرکت سایپا دیزل نیز که در سال ۸۷ بیش از ۷ هزار دستگاه کامیون تولید کرده بود در سال ۹۴ فقط ۲۳۰۰ دستگاه کامیون و کشنده تولید کرده است به این ترتیب ظرفیکاهش رشد نسبت طلاق به ازدواج در نیمی از استان های کشور
آخرین وضعیت طلاق و ازدواج در استانها کاهش رشد نسبت طلاق به ازدواج در نیمی از استان های کشور شناسهٔ خبر 3866121 - دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۷ ۰۸ جامعه > رفاه و آسیب های اجتماعی jwplayer display inline-block; مدیرکل دفتر آسیبهای اجتماعی وزارت رفاه گفت میزان طلاق در سال ۹۴ نسصنعت کشور رشد پنج درصدی را تجربه کرده است
وزیر صنعت معدن و تجارت صنعت کشور رشد پنج درصدی را تجربه کرده است اراک - ایرنا - وزیر صنعت معدن و تجارت گفت امسال صنعت کشور رشد پنج درصدی را تجربه کرده است به گزارش ایرنا محمدرضا نعمت زاده روز پنجشنبه در نشست اقتصاد مقاومتی استان مرکزی افزود آمار اشتغالزایی در بخش های مختلف ارشد بیش از ۲ درصدی صدور پروانه های تجمیعی در بافت فرسوده پایتخت
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران اعلام کرد رشد بیش از ۲ درصدی صدور پروانه های تجمیعی در بافت فرسوده پایتخت شناسهٔ خبر 3865326 - یکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱ ۱۸ جامعه > شهری jwplayer display inline-block; مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از رشد بیش از ۲ درصدی صدور پروانه های توجود ۲۳ میلیون کاربر بازیهای رایانهای در کشور
وجود ۲۳ میلیون کاربر بازیهای رایانهای در کشور رئیس بنیاد بین المللی بازیهای رایانه کشور گفت ۲۳ میلیون کاربر در حوزه بازیهای رایانهای در کشور جود دارد که ۷۵ درصد کاربران بازیهای رایانهای در سنین آسیبپذیر هستند آفتابنیوز خسرو کردمیهن در نشست خبری با موضوع آسیبهای بازکاهش 40 درصدی میانگین بارندگی در کشور
کاهش 40 درصدی میانگین بارندگی در کشور مشهد- ایرنا- رئیس سازمان هواشناسی گفت میانگین بارش باران در سطح کشور طی سال زراعی جاری نسبت به دوره آماری بلندمدت کاهش 40 درصدی دارد داوود پرهیزگار روز پنجشنبه در حاشیه مراسم معرفی مدیرکل جدید هواشناسی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار ایرمدیر کل پیشگیری های وضعی از وقوع جرم: رشد 13 درصدی ورود پرونده های «الزام به تنظیم سند رسمی ملک» به
مدیر کل پیشگیری های وضعی از وقوع جرم رشد 13 درصدی ورود پرونده های الزام به تنظیم سند رسمی ملک به مراجع قضایی مدیر کل پیشگیریهای وضعی از وقوع جرم گفت ورود پرونده های با موضوع الزام به تنظیم سند رسمی ملک به مراجع قضایی در سال ۹۴ نسبت به سال قبل از آن به میزان ۱۳ درصد افزایش داشتهکردستان رتبه نخست بیشترین رشد شاخص اهدای خون مستمر کشور را کسب کرد
کردستان رتبه نخست بیشترین رشد شاخص اهدای خون مستمر کشور را کسب کرد سنندج- ایرنا- سخنگوی سازمان انتقال خون کشور گفت شاخص اهدای مستمر خون در 9 ماه سال جاری 52 36 درصد بوده است که در این شاخص استان های کردستان سیستان و بلوچستان و همدان بیشترین میزان رشد را نسبت به سایر استان هایبرجام به مردم و کسب و کار آرامش داد/ رشد 7.4 درصدی اقتصاد در سایه تولید نفت
یک اقتصاددان مطرح کرد برجام به مردم و کسب و کار آرامش داد رشد 7 4 درصدی اقتصاد در سایه تولید نفت تهران- ایرنا- یک اقتصاددان می گوید برجام آرامشی به مردم داد که با خیال راحت کار کنند و همین آرامش ذهنی اثر مثبت بر کسب و کارها می گذارد عباس هشی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگا-
اجتماع و خانواده
پربازدیدترینها