تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817397196




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صادرات کشاورزی استان قزوین تا سه برابر قابل افزایش است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:
صادرات کشاورزی استان قزوین تا سه برابر قابل افزایش است

واعظی


شناسهٔ خبر: 3882359 - جمعه ۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸
استانها > قزوین

.jwplayer{ display: inline-block; } قزوین- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: امسال ۱۵۶ میلیون دلار محصولات کشاورزی از استان به خارج صادر شده که این میزان تا سه برابر قابل افزایش است. به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر متقی فرد روز جمعه در هشتمین کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی استان که با حضور وزیر ارتباطات، استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استانداری برگزار شد اظهارداشت: قزوین با داشتن دشت بی نظیر خود در تامین مواد غذایی کشور نقش مهمی دارد. رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تصریح کرد: سازمان عمران دشت قزوین با ۴۰ سال قدمت با ایجاد بزرگترین شبکه مکانیزه در کشور ظرفیتی ایجاد کرد تا قزوین به قطب کشاورزی تبدیل شود و راه اندازی شرکت خدمات هواپیمایی ویژه نیز توان این استان را بالا برده است. متقی فرد اضافه کرد: در کشور بیش از ۱۱۷ میلیون تن محصولات کشاورزی مختلف تولید می شود که سهم استان قزوین ۷ میلیون تن در سال است. وی بیان کرد: سهم گردش مالی محصولات کشاورزی استان بالغ بر ۶۵۰۰ میلیارد تومان است و تنها ۱۰ محصول عمده استان از جمله گندم، جو، ذرت، پسته، گیلاس، کشمش وانگور حدود ۴ هزار میلیارد تومان ارزش دارد.

متقی فرد اظهارداشت: روزانه ۱۵۰۰ تا ۱۷۰۰ تن شیر در استان تولید می شود که با فعالیت ۲۰ واحد مهم و فعال لبنی در این بخش ظرفیت های خوبی در استان داریم. اجرای ۲۰ هزار هکتارآبیاری مدرن رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اضافه کرد: در سفر رئیس جمهور به استان مصوب شد ۲۰ هزار هکتار آبیاری مدرن در استان ایجاد شود که امیدواریم در سال اینده نیز این میزان تا دو برابر افزایش یابد. وی از اجرای آبیاری مدرن به عنوان بهترین راه برای صیانت از منابع آب زیرزمینی نام برد و افزود: تاکنون ۳۵ هزار هکتار از مزارع استان زیر پوشش آبیاری مدرن قرار گرفته که ۱۰ هزار هکتار آن توسط کشاورزان عملیاتی شده است. صادرات کشاورزی استان سه برابر می شود متقی فرد بیان کرد: در ۹ ماهه امسال بیش از ۱۵۶ میلیون دلار محصولات کشاورزی از استان به خارج از کشور صادر شده است و تلاش می کنیم با برنامه ریزی انجام شده تا پایان امسال تا ۲۵۰ میلیون دلار و سال اینده تا ۴۵۰ میلیون دلار این صادرات محقق شود.

وی با اشاره به مشکلات بخش کشاورزی گفت: مهمترین مشکلات صادرکنندگان بخش کشاورزی اختصاص نیافتن تسهیلات کم بهره، نبود پایانه صادراتی، کمبود اطلاعات تخصصی از کشورهای هدف است که امیدواریم ضمن بررسی حل این مشکلات برای توسعه خدمات گمرکی هم اقدام لازم صورت گیرد. رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهارداشت: در حال حاضر روند واردات بسیار سهل و راحت تر از صادرات است در حالی که این روند باید برعکس شود. وی پیشنهاد کرد با پیگیری مسئولان کشوری در مقابل واردات موز به کشور بتوانیم صادرات کشمش و انگور از استان را افزایش دهیم.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن