تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799105453




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تناسب ایرباس ۳۲۱ با مسیرهای پرحجم پروازی ایران


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مدیرعامل ایرباس گفت: در راستای توسعه پروازی، هواپیمای ایرباس ۳۲۱ نمونه مناسبی برای توسعه مسیرهای پرحجم مسافری ایران‌ایر و تلفیقی از پایین‌ترین هزینه‌های عملیاتی و بالاترین استانداردهای راحتی مسافر است.


به گزارش فارس، فابریس برژیه امروز در مراسم ورود نخستین ایرباس 321 به ناوگان ایران‌ایر اظهار داشت:‌ نخست اجازه می‌خواهم مراتب تسلیت عمیق خود را به مقامات و مردم ایران به خاطر درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام عرض کنم.


وی اظهار داشت: مرحوم رفسنجانی خدمات شایانی برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورد و باعث تأسف اینجانب است که امروز نمی‌توانیم در فضای شاد دور هم جمع شویم.


مدیرعامل ایرباس گفت: مسیری که ما آن را طی کرده‌ایم سرآغازش دی‌ماه گذشته و در طول بازدید رئیس جمهور از شهر پاریس کلید خورد زمانی که شرکت‌های ایرباس و ایران‌ایر توافقی تاریخی را به دنبال برنامه جامع اقدام مشترک به امضا رساندند و این شروعی بود برای یک سال دیپلماسی فعال همراه با تلاش‌های عمیق فنی و بازرگانی.


وی گفت:‌از دی‌ماه سال گذشته ما ضمن درخواست و دریافت مجوزهای لازم از اداره کنترل دارایی‌های خارجی در چارچوب برجام توافق اولیه خود را نیز به قراردادی نهایی تبدیل کردیم و این هواپیما را جهت تحویل آماده ساختیم. 


فابریس برژیه ادامه داد: مایلم از وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و کلیه همکاران‌شان در دولت ایران قدردانی کنم. همچنین مایلم از دولت‌های فرانسه، آلمان، انگلیس و اسپانیا به خاطر حمایت‌های‌شان قدردانی کنم. برای من موجب خرسندی است که نمایندگان هر 4 کشور امروز به جمع ما پیوسته‌اند اما فرهاد عزیز (اشاره به مدیرعامل ایران‌ایر) قرارداد ما بدون تعهد و تلاش شخص شما و همه اعضای خانواده ایران‌ایر امکان‌پذیر نبود. پس مایلم از همگی شما قدردانی کنم.


مدیرعامل ایرباس گفت: تحویل این ایرباس 321 به آرزوی دیرینه من و همکارانم در شرکت ایرباس برای دیدن پرواز دوباره یک ایرباس نو در رنگ‌آمیزی ایران‌ایر را جامه عمل پوشاند.


وی گفت: به عنوان یکی از باسابقه‌ترین شرکت‌های هواپیمایی این منطقه ایران‌ایر تاریخچه‌ای غرور‌آفرین دارد که به بیش از نیم‌قرن گذشته برمی‌گردد.


فابریس برژیه ادامه داد: به همراه سازمان هواپیمایی ایران، ایران‌ایر با وجود شرایط چالش عدیده در طول دو دهه گذشته کارنامه درخشان ایمنی و عملیاتی از خود برجای گذاشت اما از این‌پس ایران‌ایر می‌تواند با اعتمادبه‌نفس کامل شاهد عصری جدید در رشد و توسعه باشد.


مدیرعامل ایرباس افزود: در دی‌ماه توافقی جهت تحویل 100 فروند ایرباس نو به ایران‌ایر نهایی شد، ضمن اینکه این قرارداد یکی از مهم‌ترین قراردادهای تاریخ هواپیمایی تجاری محسوب می‌شود.


وی ادامه داد: فرهاد عزیز (اشاره به مدیرعامل ایران‌ایر) شرکت شما نقش برجسته و قابل توجهی را در توفیقات اقتصادی ایران در سال‌های آتی ایفا خواهد کرد و اکنون در برابر شما فرصتی برای ایجاد میراثی عظیم برای کشورتان فراهم است.


وی افزود: واضح است ایران‌ایر در حال گردآوری ناوگانی است که با آن تمام این فرصت‌ها را به دستاوردهای پایدار تجاری تبدیل کند. 


مدیرعامل ایرباس گفت: ایرباس 321 نمونه بسیار خوبی است که از یک سو برای توسعه مسیرهای پرحجم مسافر ایران مناسب است و تلفیقی از پایین‌ترین هزینه‌ عملیاتی و بالاترین استانداردهای راحتی مسافر ارائه می‌دهد. همچنین به عنوان بزرگترین هواپیمای تک‌راهروی ایرباس به هما کمک می‌کند تا پاسخگوی تقاضای در حال رشد سفر هوایی در داخل و خارج ایران باشد.


فابریس برژیه افزود: ایرباس 321 امروز نخستین هواپیما از سفارش برای 46 فروند هواپیمای تک‌راهرو است که ما در شرکت ایرباس در طول چند سال آینده تحویل هما خواهیم داد.


وی گفت: همچنین 38 فروند ایرباس 330 و 16 فروند ایرباس 350 نیز تحویل ایران‌ایر خواهیم داد.


مدیرعامل ایرباس گفت:‌ناوگان ایران‌ایر نه تنها ضامن جایگاه پیشتاز این شرکت در صنعت هوانوردی غرب آسیا بلکه در صنعت دنیا خواهد بود.


وی خطاب به مدیرعامل ایران‌ایر گفت:‌ما در کمپانی ایرباس به رابطه مستحکم خود با ایران‌ایر مفتخریم که سرآغاز آن سال 1356 و زمانی بود که ایران‌ایر 6 فروند هواپیمای پهن‌پیکر ایرباس 300 به ما سفارش داد و حال نزدیک به 40 سال بعد ما رابطه خود را تجدید و مستحکم‌تر می‌سازیم ضمن این که شراکت ما به زمینه‌های هیجان‌انگیز بیشتری نظیر آموزش خلبانان، عملیات فرودگاهی و مدیریت ترافیک هوایی گسترش می‌یابد.


وی گفت:‌عصر جدید در صنعت هواپیمایی ایران یکی از پراهمیت‌ترین تحولات در صنعت ما طی سالیان دراز است و من مشتاقانه نظاره‌گر قدرتمندی روزافزون ایران‌ایر خواهم بود.


۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن