تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تكميل روزه به پرداخت زكاة يعنى فطره است، همچنان كه صلوات بر پيامبر (صلى الله عليه و آل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798759980




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش تقاضاي محصولات عامل اختلاف قيمت بازار و كارخانه


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: افزايش تقاضاي محصولات عامل اختلاف قيمت بازار و كارخانه
محدود شدن برخي روش ها مانند نقد و اعتباري به شبكه نمايندگي ها به جاي پايگاه اينترنتي به دليل ماهيت اين قراردادها و لزوم اعتبار سنجي دريافت چك و مدارك مرتبط با روش پيش بيني شده است.
معاون بازاريابي و فروش ايران خودرو علت اختلاف قيمت بازار و كارخانه را ناشي از افزايش تقاضاي محصولات ايران خودرو دانست و گفت: امسال در همكاري با پليس راهور ناجا، از ابتداي زمستان، انواع توليدات ايران خودرو با مدل سال 96 عرضه مي شود.    

به گزارش عصر ایران مصطفي خان كرمي با تاكيد بر اين كه تغيير مدل محصولات در اين زمان از سال بي سابقه است، گفت: اين اقدام موجب افزايش رضايت مشتريان و همچنين ايجاد زمينه‌هاي شفافيت و يكپارچگي داده هاي اطلاعاتي خودرو و مدل در سيستم ناجا و شركت هاي خودروساز شده است.   


افزايش تقاضاي محصولات عامل اختلاف قيمت بازار و كارخانه



وي رشد بي سابقه ثبت نام در روش هاي پيش فروش را نشان دهنده اعتماد مشتريان به ايران خودرو و استقبال آنان از انواع محصولات اين شركت دانست و با اعلام رشد 34 درصدي توليد محصولات مختلف در سال جاري اظهار كرد: امسال در فروش محصولات نيز رشد 40 درصدي را تجربه كرده ايم.

خان کرمی رشد توليد و عرضه مناسب محصولات، محدود شدن موجودي محصول در پاركينگ و استقبال مشتريان وفادار از طرح هاي مشاركت در توليد را نشان دهنده رونق خودروسازي به عنوان پيشران اقتصاد كشور دانست و گفت: سه ستاره شدن محصولات توليدي رانا، گروه پژو 206 و هايما و برنامه ريزي براي ارتقاي كيفي  تمامی محصولات، حاصل توجه ويژه به مقوله كيفيت در ايران خودرو است.

 معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو ادامه داد: ايران خودرو خود را متعهد به پاسخگويي و احترام به نظرات ارزشمند مشتريان و افزايش رضايتمندي آنان مي داند.

خان‌كرمي اجراي شرايط متنوع فروش نقدي و اعتباري را زمينه ساز خودرو دار شدن گروه هاي مختلف درآمدي عنوان و تاكيد كرد: با اين كه مجوز افزايش قيمت از سوي شوراي رقابت صادر شده بود، ايران خودرو براي حفظ شرايط بازار اقدامي براي كليه محصولات انجام نداد.

وي درباره روش هاي فروش گفت: عرضه محصولات ايران خودرو به روش هاي پيش فروش، فروش فوري با شرايط نقد و در برخي موارد به صورت نقدي و اعتباري انجام مي شود.

 خان کرمی افزود: اين روش ها از طريق شبكه گسترده نمايندگي هاي ايران خودرو در سراسر كشور و همچنين پايگاه اينترنتي فروش محصولات ايران خودرو در دسترس عموم شهروندان قرار دارد.

 معاون فروش ایران خودرو ادامه داد: محدود شدن برخي روش ها مانند نقد و اعتباري به شبكه نمايندگي ها به جاي پايگاه اينترنتي به دليل ماهيت اين قراردادها و لزوم اعتبار سنجي دريافت چك و مدارك مرتبط با روش پيش بيني شده است.

وي افزود: ايران خودرو به دنبال افزايش كيفيت در فرآيند تامين و توليد بوده و از روش هاي متنوع فروش براي رضايت مشتريان استفاده مي كند.

معاون بازاريابي و فروش ايران خودرو اظهار اميدواري كرد: با اجراي رويكردهاي درست از تاثير نوسانات مقطعي قيمت در زنجيره تامين جلوگيري كرده و تعهدات خود را به موقع انجام دهيم.

تاریخ انتشار: ۱۲:۵۵ - ۲۰ دی ۱۳۹۵ - 09 January 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن