تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814256779




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف باند فساد و فحشا اتباع خارجی


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک:

حسینی پویا دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان از کشف یک باند فساد و فحشا خبر داد.
 
به گزارش میزان، وی تصریح کرد: در پی وصول خبری از سوی رئیس پلیس امنیت اخلاقی استان خوزستان مبنی بر فعالیت یک باند فساد و فحشا از سوی اتباع یکی از کشورهای همسایه در یکی از مناطق اهواز، پس از رصد اطلاعاتی و مراقبت‌های نامحسوس پلیس و اتخاذ تدابیر لازم و صدور احکام نمایندگی قضایی مامورین پلیس به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: پس از ورود به منزل متهم متوجه حضور دو تبعه خارجی و چهار خانم ایرانی که به صورت نیمه عریان و در حال مصرف مشروبات الکلی بودند، شدند  که پس از رعایت موازین شرعی و قانونی در حال اعزام متهمان، دو تبعه خارجی تلاش کردند تا ماموران را خلع سلاح کرده و با ضربات چاقو یکی از آن‌ها مصدوم کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان خاطرنشان کرد: متاسفانه این مامور اکنون در بخش ccu بیمارستان بستری است؛ اما با دلاوری همان مامور، دو تبعه خارجی از ناحیه پا مصدوم و موفق به فرار نشدند و اکنون نیز جهت مداوا در بیمارستان به سر می‌برند.



۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن