تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817537871




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرفاوی:خبر استعفای من یک دسیسه بود


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: هنوز از زمین تمرین بیرون نرفته در رسانه من را برکنار و یک نفر را جایگزین کردند که این موضوع یک دسیسه است.
 
به گزارش تابناک ورزشی، صمد مرفاوی درباره وضعیت صبا گفت: روز گذشته نشستی را با استاندار قم برگزار کردیم و قول‌هایی به ما داده شد که ان‌شاءالله در آینده عملی شود. بلافاصله بعد از این اتفاق هم آقای کشوری‌فرد در تمرین حاضر شده و موضوع را به بازیکنان تیم منتقل کردند. ان‌شاالله که مشکلات مالی بازیکنان در این یکی دو هفته حل شود. بازیکنان تیم هم صحبت‌های مدیرعامل باشگاه را شنیدند و تصمیم گرفتند دوباره تمرین کنند و ما هم کارمان را آغاز کردیم.

*کجا استعفا دادم که نه خودم خبر دارم و نه مدیرعامل

سرمربی صبا در خصوص صحبت‌ها و شایعاتی که پیرامون استعفای وی مطرح شده است، گفت: واقعا استعفایی در کار نبود. من نمی‌دانم این استعفا را از کجا آوردند. من به چه شخصی گفتم که استعفا دادم. من تنها یک گلایه درون خانوادگی را مطرح کرده بودم و تعجب می‌کنم که بحث استعفا از کجا آمد؟ در جلسه تمرینی مسائل درون خانوادگی را به بازیکنان تیمم منتقل کردم چون واقعا ناراحت بودم و نمی‌توانستم به بازیکنان دروغ بگویم. بازیکنان تیم هر روز یا سر تمرین یا از طریق تلفن با من صحبت می‌کردند و در خصوص مشکلات مالی‌شان و مشکلاتی که برای آنها به وجود آمده صحبت می‌کردند. خیلی از بازیکنان فقط تا امروز 20 درصد مطالبات خود را دریافت کردند و آنها مدعی بودند اگر باشگاه نمی‌تواند منابع مالی را تامین کند رضایتنامه بگیرند. این مسائل هر روز برای ما اتفاق می‌افتاد و من باید پاسخ بازیکنان را می‌دادم. خود آقای کشوری‌فرد هم این مشکلات را می‌دانست و قبول دارم که او هم پیگیری مشکلات را می‌کرد ولی به تنهایی نمی‌شد همه چیز خوب پیش برود.

*کشوری‌فرد تنها است

مرفاوی تاکید کرد: تیم برای استان است و متاسفانه کشوری‌فرد به تنهایی دنبال مسائل مالی تیم بود. ما هم تا آنجایی که لازم بود کمک می‌کردم که مشکلات را کمتر کنیم و حتی من بارها با بازیکنان صحبت کردم و آنها در این 6-7 ماه گذشته نه بی‌احترامی کردند و نه اعتصابی انجام دادند. آنها به احترام من حرفی نمی‌زدند ولی اگر قرار باشد دوباره چنین اتفاقاتی بیفتد قطعا تیم دچار مشکل خواهد شد. من هم در تمرین به آنها گفتم چنین مشکلاتی وجود دارد و ما باید همه صبور باشیم و البته به مدیریت باشگاه هم اعلام کردم که اگر برای حل مشکلات بازیکنان پیگیری صورت نگیرد تیم وارد چالش خواهد شد. ما از هفته اول تا هفته هفتم فقط یک شکست مقابل پرسپولیس داشتیم و چه اتفاقی افتاد که از هفته هفتم به بعد تیم سیر نزولی پیدا کرد. بازیکنان همین مقدار کمی را هم که از باشگاه می‌گرفتند در روحیه آنها تاثیرگذار بود چون طبعا آنها مسئولیتی نسبت به خانواده‌هایشان دارند. کشوری‌فرد در این مدت واقعا تنها بود و تا آنجا که می‌توانست تلاش کرد که بتواند منابعی پیدا کند تا به بازیکنان پرداخت کند. از سویی دیگر من رو در روی بازیکنان بودم و آنها را درک می‌کردم. من هم گلایه خودم را از باشگاه به بازیکنان گفتم و به آنها اعلام کردم که شاید این صحبت‌ها برای خیلی‌ها خوشایند نباشد.

* از تمرین بیرون نرفته یک نفر را جایگزینم کردند!

سرمربی صبای قم در ادامه به تشریح اتفاقی که در تمرین این تیم رخ داده، گفت: بعد از اینکه شرایط باشگاه را به بازیکنان گفتم با آنها خداحافظی کردم و گفتم فعلا با هم خداحافظی می‌کنیم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد حتی سرپرست تیم ما هم شاهد است. من این حرف را می‌زنم که بگویم شاید فردا با بازیکنان خداحافظی کردیم اما هنوز از در زمین تمرین بیرون نرفته فورا اعلام شد که مرفاوی استعفا داد و حتی یک نفر را هم جایگزین من کردند. متاسفانه یکی از سایت‌ها این خبر را منتشر کرد و همان خبر به همه سایت‌های دیگر سرایت کرد. خودم تعجب کرده بودم که کجا استعفا دادم. من روز قبل از اینکه در تمرین با بازیکنان صحبت کنم با مدیرعامل جلسه داشتم و می‌توانستم استعفا بدهم و خیلی منطقی می‌توانستیم از هم جدا شویم اما جالب است نه مدیرعامل می‌دانست من استعفا دادم و نه من اطلاعی داشتم. جالب است بعضی‌ها کاری را انجام می‌دادند که خود مسئولین باشگاه اطلاع نداشتند. واقعا این مدلش را در فوتبال دیگر ندیده بودم که یک  رسانه مربی را برکنار کند و یک نفر را جایگزین در حالی که روح باشگاه از این موضوع بی‌اطلاع بود.

*از وقتی علیپور رفت فوتبال جولانگاه برخی‌ها شده است!

وی در ادامه تاکید کرد: وقتی من استعفا ندادم و مدیرعامل باشگاه هم از مذاکره با یک شخص دیگر بی‌اطلاع است به نظر شما اینگونه خبرها از کجا آب می‌خورد. به نظر من این فقط یک دسیسه است و غیر از این چیز دیگری نمی‌تواند باشد. متاسفانه زد و بندهایی در این فوتبال است که هر چند وقت یک چیز جدید می‌بینیم و شاهدش هستیم. یک زمانی شخصی به نام علیپور در فدراسیون فوتبال کار می‌کرد که با این اتفاقات مبارزه می‌کرد و یکسری آدم‌ها از او می‌ترسیدند چون او خیلی جدی با این گونه اتفاقات برخورد می‌کرد و تقریبا با زد و بندها آشنا شده بود ولی الان که او نیست دیگر جولانگاه شده است.



۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن