تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798271908




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی نسل جدید دستگاه‌های جوان کننده پوست


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: دستگاه نسبتا جدید ویواسه (Vivace) قویترین RF فراکشنال بوده و ترکیبی از فرکانس رادیویی چند سطحی و میکرونیدلینگ (RF-MN) است.
 

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر محمد شمس، عضو انجمن لیزر پزشکی ایران در این خصوص گفت: پوست‌ انسان به گونه‌ای ساخته شده که به شکل طبیعی در طول زمان خود را بازسازی کند. گرچه سن، محیط و دیگر عوامل، می‌توانند این فرایند را آهسته کنند و مانع بازسازی پوست شوند. با این حال، سیستم ویواسه می‌تواند در بازسازی پوست موثر واقع شود.
 

معرفی نسل جدید دستگاه‌های جوان کننده پوست
 



وی در ادامه افزود: ویواسه علاوه بر لیفت و سفت کردن پوست صورت و کلاژن سازی و برطرف کردن خطوط چین و چروک، قادر به از بین بردن منافذ پوست، درمان اسکار اکنه و جوش فعال  است.

مدیر مرکز وارسته در ادامه با تاکید برآسودگی بیمار در طول مدت درمان تصریح کرد: عموما درمان با ویواسه بین ۲۰ تا ۳۵ دقیقه زمان می‌برد. اغلب بیماران درد بسیار خفیف یا نبود درد را گزارش می‌دهند و می‌توانند بدون بیهوشی موضعی که به بخش مورد نظر تزریق می‌شود، درمان شوند.

وی اضافه کرد: پزشکان برای استفاده از این دستگاه، ابتدا سطح پوست را با داروی موضعی بی‌حس می‌کنند، سپس با بکارگیری از دسته لیزری سوراخ‌های بسیار ریزی روی سطح پوست ایجاد می‌کند. این سوراخ‌های میکروسکپی، که به آن‌ها «منافذ آسیب‌دیده تفکیک‌شده» گفته می‌شود، تا ۴ الی ۶ ساعت باز می‌مانند که کلیدی برای نتیجه موفقیت‌آمیز ترمیم پوست است.

دکتر شمس همچنین تاکید کرد: این منافذ بدن را برمی‌انگیزد تا فرایند طبیعی بهبود جراحات و چین و چروک را فعال کند، این کار تولید کلاژن، الاستین و بهبود یافتن زخم‌ها را افزایش می‌دهد. زمانی که بدن این مواد را ترشح می‌کند، ناهمواری‌ها و چروک‌های پوست رفع می‌شوند.

وی که معتقد است مجاری پوست با استفاده از ویواسه مدت طولانی‌تری باز می‌مانند و بدن فرصت بیشتری برای تولید کلاژن دارد که این امر در نهایت، ظاهر پوست را بهبود می‌بخشد، یادآور شد: ویواسه در حال حاضر موثرترین و بهترین دستگاه لیفت غیر جراحی صورت در دنیاست و اثربخشی بیشتری در مقایسه با سایر دستگاه‌های لیفت مانند میکرونیدلینگ، کربوکسی، میکرودرم، RF ، لیفت نخی و هایفو دارد. این دستگاه به تنهایی و یا در ترکیب با هایفو نتایج بسیار درخشانی دارد.

تفاوت ویواسه با سایر درمان‌ها

مدیرکلینیک وارسته همچنین خاطرنشان کرد: ویواسه شبیه به سایر سیستم‌های میکرونیدلینگی که قبلا موجود بودند، عمل می‌کند. گرچه، این سیستم یکی از معدود دستگاه‌هایی است که تاییدیه FDA (سازمان غذا و داروی ایالات متحده) را بعد از طی مراحل دشوار مورد آزمایش قرار گرفتن، به دست آورده است.

به اعتقاد وی این سیستم هم‌چنین بنا به دلایلی از جمله درمان می‌تواند با توجه به نیاز هر بیمار تنظیم شود، از بیحسی موضعی استفاده می‌شود، قابلیت تغییر فرکانس‌ و عمق نفوذ برای حصول نتایج مختلف وجود دارد و -در مقایسه با سایر درمان‌های پوستی کمتر تهاجمی است، منحصر به فرد است.

دکتر شمس با تاکید برآسودگی بیمار در طول مدت درمان یادآور شد: عموما درمان با ویواسه بین ۲۰ تا ۳۵ دقیقه زمان می‌برد. اغلب بیماران درد بسیار خفیف یا نبود درد را گزارش می‌دهند و می‌توانند بدون بیهوشی موضعی که به بخش مورد نظر تزریق می‌شود، درمان شوند. هنگام استفاده از ویواسه کوچک‌ترین خطری از افزایش یا کاهش رنگدانه‌های پوست، که معمولا در دیگر درمان‌های با لیزر دیده می‌شود، وجود ندارد. در این روش، به عنوان یک درمان سرپایی، استراحت کوتاه مدتی برای طول دوره بهبودی نیاز است.

ویواسه برای چه مواردی مناسب است؟

فرایند ثمربخش میکرونیدلینگ می‌تواند طیف وسیعی از مسایل مربوط به زیبایی را درمان کند و برای بهبود بخشیدن به هر قسمتی از بدن استفاده شود. اکثرا از این درمان برای مواردی از جمله: برطرف کردن خطوط ریز و چین و چروک‌ها، ایجاد بافت و رنگ یکدست، بهبود بخشیدن به خطوط پوست، بازیابی ظاهر جوان، رفع استریا، استرچ مارک و ترک حاملگی و درمان جای زخم، لک و جوش استفاده می‌شود.


۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن