تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816951478




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وسوسه مرد نظافتچی برای سرقت طلا و جواهرات


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مرد نظافتچی که نقشه سرقت طلا و جواهرات خانواده‌ای را اجرا کرده بود با ردیابی‌های پلیسی به دام افتاد.
 

به گزارش ایران، اواخر مهر امسال زن جوانی راهی دادسرای سعادت آباد شد و از سرقت طلا و جواهرات گرانقیمتش توسط نظافتچی خانه‌شان خبر داد.
 

فرناز –شاکی- به بازپرس شعبه 14 دادسرای سعادت آباد گفت: مدتی بود که به دنبال یک کارگر مطمئن بودم تا کارهای نظافت خانه‌ام را انجام دهد. چراکه خانه بزرگی داریم و بچه‌ها هم کوچک هستند. به همین خاطر رسیدگی به کارهای خانه به تنهایی برایم سخت است.
 
چند روز بعد یکی از آشنایانمان مردی را به ما معرفی کرد. از آنجا که گمان می‌کردیم فرد مورد اعتمادی است بدون تحقیق کافی او را به خانه‌مان راه دادیم. چند هفته‌ای از کارش راضی بودیم و همین باعث اعتماد بیشتر ما شد. او حتی می‌دانست جواهرات ما کجا قرار دارد. البته این را وقتی فهمید که همسرم می‌خواست حلقه‌اش را درصندوقچه کوچک طلاها بگذارد. ما هم بی‌خبر از نقشه این مرد، با خوش خیالی حتی جای جواهرات را تغییر ندادیم اما همین موضوع باعث شد او از اعتماد ما سوء‌استفاده کند.
 

چراکه پس از پایان کار نظافت و رفتن او فهمیدیم صندوق طلا و جواهرات خالی شده است. از آنجا که کسی هم به خانه ما نیامده بود به این نظافتچی ظنین شدیم. چندبار به تلفن همراهش زنگ زدیم اما وقتی جوابی نداد شک‌مان به یقین تبدیل شد که این دزدی کار اوست.
 

پس از این شکایت، رسیدگی به پرونده در دستور کار بازپرس شاهنگیان قرار گرفت و تحقیقات میدانی کارآگاهان برای دستگیری مرد نظافتچی آغاز شد.
 

از سوی دیگر بررسی‌های پلیسی نشان داد آپارتمان بزرگ این خانواده که در طبقه سوم یکی از مجتمع‌های غرب تهران قرار دارد از لحاظ امنیتی مجهز نیست. آنجا حتی به دوربین مداربسته نیز مجهز نبود تا از این طریق به ردیابی مرد نظافتچی پرداخته شود.
 
بدین ترتیب مأموران به تحقیق از خانواده‌ای که این کارگر را معرفی کرده بودند پرداختند و سرانجام ردپایش را در ورامین کشف کردند. او که باور نمی‌کرد در دام بیفتد ابتدا منکراطلاع از دزدی شد اما وقتی پی برد راهی برای فرار ندارد با اظهار پشیمانی جرمش را به گردن گرفت.
 
«وقتی دیدم مرد خانه حلقه‌اش را در کشوی اتاق خواب گذاشت وسوسه شدم و به بهانه تمیز کردن کمدها به آن اتاق رفتم و طلا و جواهرات را دزدیدم. اما حالا بسیار پشیمانم و می‌توانم آنها را به صاحبش برگردانم تا رضایت دهند.»
 

سپس پلیس به بررسی سابقه کیفری این مرد پرداخت که مشخص شد او مدتی قبل نیز وقتی به یک سازمان دولتی برای نظافت رفته دوربین‌های عکاسی آنجا را هم دزدیده است.در حال حاضر تحقیقات تخصصی در این باره ادامه دارد.



۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن