تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از مكّه بر گردد و تصميم داشته باشد كه سال بعد هم به حجّ برود، بر عمرش افزو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817438102




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غرویان: روحانی در انتخابات شرکت می کند/ او رقیب قدر و سرسختی ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



غرویان: روحانی در انتخابات شرکت می کند/ او رقیب قدر و سرسختی ندارد
ما مردمی باهوش داریم، که متوجه مظلومیت رئیس جمهور روحانی هستند.
روز نو :  
ما مردمی باهوش داریم، که متوجه مظلومیت رئیس جمهور روحانی هستند.

حجه الاسلام و المسلمین محسن غرویان در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال ریزش آراء حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری 96 گفت: البته که برخی از مسائل در سیاست غیرقابل پیش بینی است. اما من این موضوع را محتمل نمی دانم، و این مساله اگر هم رخ دهد بصورت محسوس نخواهد بود، هر چند امری طبیعی است و در همه جای دنیا برای روسای جمهور در دور دوم امکان دارد که اتفاق بیفتد.
 
به گزارش روز نو؛ این فعال سیاسی  ادامه داد: در حال حاضر روحانی رقیب قدر و سرسختی در میدان انتخابات ندارد. تنها مساله ای که دستاویز برخی از منتقدین دولت شده است، "برجام" است که این موضوع هم با تدبیر رئیس دولت و دیپلماسی هوشمندانه ظریف دچار معضل غیر قابل حلی نخواهد شد.
 
این استاد دانشگاه و حوزه در ارتباط با اینکه اصولگرایان معتقدند در صورت اجماع بر سر یک نفر توانایی تنگ کردن عرصه را برای دکتر روحانی دارند یادآوری کرد: چنین صحبت ها و موضع گیری هایی را اگر با اصطلاح طلبگی بخواهم بگویم "تعلیق بر مقال" است و این که گروه های اصولگرا می گویند: «اگراجماع کنند» در واقع عملی در خلا است و در واقعیت تجربه خلاف این صحبت را نشان داده است. آنها حاضر به اجماع نخواهند شد، با توجه به اینکه هر کدام از تشکل های اصولگرا ساز خودش را می زند، بعید است که صولگرایان به وحدت نظر برسند.
 
وی ادامه داد: با فرض محال چنین اتحاد و اجماعی در بین اصولگرایان؛ باز هم نمی توانند یارای رقابت با روحانی را داشته باشند. چرا که مردم ایران نشان داده اند به اعتدال گرایش، و از افراط گری در بین گروه های اصولگرا خسته شده اند. حتی احتمال دارد که مردم در مقابل اجماع اصولگرایان با واکنش به این اجماع تقابل کنند و برای اینکه اصولگرایی بر سر کار نیاید از روحانی حمایت بیشتری هم بشود.

 
شاگرد سابق آیت الله مصباح یزدی گفت: تلاش آقای روحانی در دوره ریاست جمهوری خود بر حفظ آرامش در عرصه داخلی و بین الملل بوده است. مردم هم این موضوع را احساس کردند و متوجه کوشش رئیس جمهور برای بهبود شرایط هستند، در این بین سنگ اندازی و مانع تراشی هایی که بر سر راه حسن روحانی وجود دارد را مشاهده و تشخیص می دهند. ما مردمی باهوش داریم، که متوجه مظلومیت رئیس جمهور روحانی هستند.
 
غرویان در رابطه دلیل اینکه آقای روحانی تاکنون نامزدی خود را اعلام نکرده اند، بیان کرد: حضور روحانی در انتخابات امری است پر واضح و مسلم است که ایشان در انتخابات شرکت خواهند کرد.
 
غرویان افزود: اعلام نکردن کاندیداتوری روحانی امکان دارد به دلیل جلوگیری از پیش آمدن زود هنگام جو تخریبی بر علیه ایشان توسط برخی از رقیبان منتقد و بعضا بی انصاف تشکل های مرتبط باشد. اگرچه همین الان نیز فضاسازی های نامناسبی علیه رئیس جمهور شروع شده است.
 
این فعال سیاسی در پایان تاکید کرد: همه احزاب و جناح ها مصالح ملی را در نظر بگیرند و تفرقه اندازی نکنند و در ادامه 4 سال گذشته یک اجماع مردمی بر حضور آقای روحانی است و این نعمت محسوب می شود، بنابراین بهتر است این اجماع حفظ شود و به گفته مقام معظم رهبری؛ « انتخابات آینده را منشاء تفرقه های جدیدتر نکنند » تا شاهد مشارکت حداکثری در انتخابات باشیم.

منبع: عصرایران


تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن