تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سپاسگزارى منافق از زبانش فراتر نمى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817466478




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قلقلی: اجرای نقش‌ بی‌صدا مرا افسرده کرده بود


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
قلقلی: اجرای نقش‌ بی‌صدا مرا افسرده کرده بود
قلقلی: اجرای نقش‌ بی‌صدا مرا افسرده کرده بود شهرام لاسمی از تجربه حضور در برنامه رادیویی «کوی نشاط» رادیو ایران و تاثیر سال‌ها ایفای نقش قلقلی که در آن سخن نمی‌گفت، صحبت کرد.


به گزارش فرهنگ نیوز، شهرام لاسمی بازیگر نقش قلقلی که این روزها در برنامه «کوی نشاط» رادیو ایران اجرا دارد  درباره آنچه که باعث شد به سمت رادیو گرایش پیدا کند، گفت: من چند سال پیش برای اینکه بتوانم خود را به‌روز کنم به کلاس های محمدرضا علیمردانی دوبلور و گوینده رفتم و این باعث شد که به صدا علاقه مند شوم.
 
وی درباره حضورش در این کلاس ها توضیح داد: حضور در این کلاس ها تجربه بسیار خوبی بود و من لذت بردم. وقتی شما سال ها بی کلام کار کنید ممکن است این رفتار روی شما تاثیر بگذارد و حتی به تدریج اعتماد به نفس‌تان را کاهش دهد. 
 
لاسمی درباره فعالیت خود در این سال ها در عرصه کودک بیان کرد: در این سال ها فقط در یک برنامه کودک در شبکه پنج سیما حضور داشتم که از صدای من استفاده شد و البته این نقش را هم دوست نداشتم و بعد از آن دیگر کاری نکردم.
 
وی اضافه کرد: ولی حضور در کلاس های گویندگی علیمردانی باعث شد بتوانم تیپ های مختلفی با صدا بگیرم و حتی در یک فیلم سینمایی با غلامرضا آزادی با تیپ های مختلفی بازی کنم؛ کاری که پیش از این نمی توانستم. به هر حال قرار گرفتن فرد در یک شرایط خاص باعث می شود فضای فکری و رفتاری شما تغییر کند. من هم سال ها به خاطر نقش قلقلی در اجتماع حرف نمی زدم تا فضای ذهنی مخاطبانم به هم نریزد و همین باعث می شد که خودم وارد نوعی سکوت و انزوا شوم و حتی شخصیتی درون گرا و افسرده پیدا کرده بودم.
 
این بازیگر که این روزها در برنامه «کوی نشاط» رادیو ایران حضور دارد، یادآور شد: «کوی نشاط» برنامه مفرح و شادی است و تیم خوبی هم دارد. خدا را شکر می بینم که هیچ حاشیه ای در این گروه نیست و همه در کنار یکدیگر کار می کنند.
وی اضافه کرد: نویسنده ای متن های این برنامه را می نویسد و من بیش از یک ماه است که با مشورت های مهدی ساعی تهیه کننده و کارگردان برنامه تیپ های مختلفی را اجرا می کنم.
 
لاسمی درباره تفاوت های بازی در رادیو و تصویر عنوان کرد: از نظر نمایشی بودن، بین بازی در صدا و تصویر تفاوتی ندارد چون باز هم باید حس را در صدای خود داشته باشید. با این حال نمایش های رادیویی سخت تر است چون در صحنه و تلویزیون می توان با حرکت مفاهیم را به مخاطب رساند.
 
وی درباره تفاوت مخاطب در «کوی نشاط» نیز گفت: من فکر می کنم هنوز هم برای کودکان کار می کنم چون آن کودکان دهه ۶۰ که مخاطبان من بوده اند اکنون بزرگ شده اند.
 
شخصیت قلقلی در پایان با اشاره به تولید یک مجموعه نماهنگ در قالب نمایشی عنوان کرد: من مجموعه ای از قطعات را به صورت نماهنگ در شبکه نمایش خانگی دارم که به زودی اولین قسمت آن وارد بازار می شود. من نقش همان قلقلی را در این مجموعه دارم و شخصیت های دیگری هم در کار حضور دارند. خودم هم خوانندگی این اثر را بر عهده داشته ام.  
 
 


منبع: مهر


95/10/13 - 19:02 - 2017-1-2 19:02:23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن