تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815906819




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توضیح وزیر ارتباطات درباره فیلترینگ کلش آو کلنز: ترویج و آموزش خشونت جرم است


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: توضیح وزیر ارتباطات درباره فیلترینگ کلش آو کلنز: ترویج و آموزش خشونت جرم است

توضیح وزیر ارتباطات درباره کلش آو کلنز: ترویج و آموزش خشونت جرم است
فیلترینگ بازی پرطرفدار فلش آو کلنز مدتی است دوباره مطرح شده و اعتراض کاربران را به دنبال داشته به گونه‌ای که وزیر ارتباطات از مطرح کردن این موضوع با رئیس جمهور خبر داده است.


به گزارش ایسنا، دسترسی به بازی کلش آو کلنز در ایران مدتی است با دشواری‌های متعدد همراه شده است.این موضوع طی روزهای گذشته از سوی کاربران این بازی و فعالان فضای مجازی اعتراضاتی به دنبال داشته و موجب شده طی روزهای اخیر دو پست وزیر ارتباطات در شبکه‌های اجتماعی، به کلش آو کلنز اختصاص یابد.


برهمین اساس پس از انجام گرفتن این اعتراضات و قرار دادن کامنت‌های نامناسب بر روی صفحه منسوب به محمود واعظی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، وزیر ارتباطات نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و با بیان این‌که طی روزهای گذشته اعتراضاتی به اختلال بازی کلش مطرح شده عنوان کرد: این مطالب را به اطلاع کمیته تعیین مصادیق مجرمانه خواهم رساند و مطالب مطرح شده را پیگیری خواهم کرد. گرچه در برخی مواقع به دلیل استفاده از ادبیات نامناسب مجبور به حذف آنها شدم.


کمتر از دو روز واعظی بار دیگر درباره بازی کلش بر روی شبکه‌های اجتماعی خود اظهارنظر کرده و این بار از پیگیری موضوع از سوی رییس جمهور خبر داد بدین ترتیب وزیر ارتباطات در پست خود بر روی شبکه اینستاگرام اعلام کرد: اگرچه موضوع بازی کلش در کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه تصمیم‌گیری شده بود ولی با توجه به قولی که داده بودم امروز موضوع و مطالب مطرح شده را با رییس محترم جمهور مطرح کردم و امیدوارم به زودی مشکل حل شود.


البته طی ماه‌های اخیر در حالی دسترسی به این بازی دچار مشکل شده بود که از سوی مسئولان کمیته فیلترینگ خبری در خصوص فیلتر شدن کلش آو کلنز منتشر نشده بود بر همین اساس مدیرعامل بنیاد بازی‌های رایانه‌ای اینگونه عنوان کرده بود که این مساله به دلیل اختلال در اینترنت سراسری کشور بوده و ربطی به فیلتر شدن کلش ندارد.


حسن کریمی قدوسی در عین حال از بازی‌سازان خواسته بود که فریب شایعات و تهمت‌ها را نخورند و  منتظر حل  این مشکل در آینده نزدیک باشند.


اما در کنار این اظهارات طی روزهای گذشته مسئولان کمیته فیلترینگ نیز درباره کلش توضیحاتی ارائه کرده و به نوعی به انتقاد تلویحی از  رفع فیلتر بازی کلش آو کلنز توسط وزارت ارتباطات و شرکت زیر ساخت پرداخته‌اند.


بنا بر اعلام رسانه‌ها، دبیر این کارگروه با تاکید بر اینکه اکثریت قریب به اتفاق اعضای کارگروه تعیین مصادیق با اعمال محدودیت برای دسترسی به بازی «کلش آو کلنز» موافقت کرده‌اند، گفت: باید از وزارت ارتباطات و شرکت ارتباطات زیرساخت که مسئولیت اجرای دستورات کار گروه را برعهده دارند پرسیده شود که چرامحدودیت رفع شده است؟!


عبدالصمد خرم آبادی درباره اینکه چرا کارگروه دستور فیلتر این بازی را صادر کرده است و براساس چه ماده قانونی این اقدام انجام شده است،نیز گفت: این کارگروه در اجرای بند( ب) ماده 15 قانون جرایم رایانه ای که همان (ماده 743 قانون مجازات اسلامی)، بخش تعزیرات است ، دستور اعمال محدودیت در دسترسی به بازی کلش آف کلنز را صادر کرده است.


معاون قضایی دادستان کل کشور در امور فضای مجازی اعلام کرد به موجب ماده قانونی مزبور ترویج و آموزش اعمال خشونت آمیز از طریق سامانه ها و شبکه های رایانه ای جرم است.


تاریخ انتشار: ۱۲:۲۵ - ۱۲ دی ۱۳۹۵ - 01 January 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن