تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه قرآن ظاهرش زيباست و باطنش عميق، عجايبش پايان ندارد، اسرار نهفته آن پايان نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798548626




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قاتل مادر و دختر خردسال به ميز محاكمه رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: قاتل مادر و دختر خردسال به ميز محاكمه رسيد
مردي كه متهم است سه‌سال قبل مادر و دختر خردسالي را به خاطر سرقت جواهرات به قتل رسانده است، به زودي در دادگاه كيفري يك استان تهران محاكمه مي‌شود.


به گزارش خبرنگار ما، ساعت 18:30 اول بهمن ماه سال 92 بود كه قاضي منافي‌آذر، بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران با تماس مأموران كلانتري 161 ابوذر از مرگ مشكوك زن جواني همراه دختر خردسالش با خبر و همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي راهي محل شد. تيم جنايي در محل حادثه كه طبقه دوم مجتمع مسكوني در خيابان زمزم، خيابان طاهري در جنوب تهران بود با جسد زن 24 ساله‌اي به نام سحر و دختر سه ساله‌اش يلدا روبه‌رو شدند كه به طرز مرموزي به كام مرگ رفته بودند. نخستين بررسي نشان داد شوهر سحر راننده كاميون است كه يك روز قبل، براي بارگيري با كاميونش راهي جنوب كشور شده است و همسر و دختر خردسالش در خانه تنها بوده‌اند. 
   
صحنه‌سازي قاتل براي فريب مأموران 
مأموران در بررسي‌هاي محل حادثه با شيلنگ پاره شده بخاري گازي خانه روبه‌رو شدند كه به صورت عمدي بريده شده بود و حكايت از آن داشت قاتل پس از قتل مادر و دختر شيلنگ گاز را بريده است تا مأموران پليس را فريب دهد. 
همچنين بررسي‌هاي بعدي نشان داد حادثه مرگبار از سوي مرد آشنايي صورت گرفته است، چراكه وي بدون درگيري با مقتول وارد خانه شده است و بعد از قتل فرار كرده است. 
همزمان با ادامه تحقيقات درباره اين حادثه جسد مادر و دختر خردسال براي مشخص شدن علت اصلي مرگ به پزشكي قانوني فرستاده شد. وقتي پزشكي قانوني علت مرگ مادر و دختر را فشار بر عناصر حياتي گردن و دهان اعلام كرد پرونده به دستور بازپرس وارد مرحله تازه‌اي شد و كارآگاهان تحقيقات خود را براي شناسايي عامل يا عاملان قتل آغاز كردند. 
    
طلاهاي همسرم سرقت شده است 
شوهر سحر در تحقيقات به مأموران گفت: من راننده كاميون هستم. من و همسرم اهل يكي از شهرهاي گيلان هستيم و به تازگي براي ادامه زندگي به تهران آمده‌ايم. يك روز قبل از حادثه كاميون را بارگيري كردم و راهي جنوب كشور شدم. در اين مدت هم هر روز با همسرم تلفني حرف مي‌زدم و جوياي حال او و دخترم مي‌شدم. روز حادثه هر چه با خانه تماس گرفتم، همسرم جواب نداد به خاطر همين با دختر عمه‌اش كه در نزديكي خانه‌مان زندگي مي‌كند، تماس گرفتم و خواستم به خانه‌مان برود و من را از حال همسرم با خبر كند. چند ساعت بعد بود كه من را از خبر ناگوار با خبر كرد. 


پس از اين وقتي خانه را بررسي كردم، متوجه شدم كه طلا و جواهرات همسرم به همراه مقداري پول نقد سرقت شده است. 
   
بازداشت قاتل پس از 3 سال
مأموران پس از اين، تحقيقات خود را از بستگان مقتول ادامه دادند تا اينكه دريافتند روز حادثه يكي از بستگان نزديك مقتول كه مرد 30 ساله‌اي به نام مصطفي است از شمال كشور راهي تهران شده و به خانه مقتول رفته است. بعد از آن بود كه مصطفي به عنوان مظنون به قتل تحت تعقيب مأموران پليس قرار گرفت و در نهايت متهم 27 مرداد ماه سال 95 پس از سه سال دستگير شد. 
   
به خاطر سرقت جواهرات ‌‌‌ 
 متهم پس از دستگيري ابتدا قتل را انكار كرد، اما وقتي با مدارك و شواهد روبه‌رو شد به قتل زن جوان و دختر سه ساله‌اش اعتراف كرد. وي گفت: مدتي قبل با مشكل مالي روبه‌رو شدم. از طرفي هم مي‌دانستم شوهر سحر وضع مالي خوبي دارد و بعضي روز‌ها هم به خاطر شغلش در مسافرت است. به همين دليل نقشه سرقت از خانه مقتول را طراحي كردم و راهي تهران شدم. ساعت 11 روز حادثه بود كه زنگ خانه‌شان را زدم. وقتي خودم را معرفي كردم، سحر من را به خانه راه داد و گفت كه دختر خردسالش خواب است و شوهرش براي بردن بار راهي جنوب كشور شده است.  من با ديدن بسته‌اي پول، مشكل مالي‌ام را براي سحر توضيح دادم و از او خواستم به من كمك كند، اما او قبول نكرد و گفت شوهرش در سفر است و بايد از او اجازه بگيرد .  وقتي با خواسته‌ام مخالفت كرد، تصميم گرفتم تا او را به قتل برسانم و پول و طلاهايش را سرقت كنم. در فرصت مناسب پارچه‌اي برداشتم و سحر را غافلگير و او را خفه كردم. بعد از سرقت خواستم خانه را ترك كنم كه يلدا كوچولو بيدار شد. چون او مرا مي‌شناخت، او را هم به قتل رساندم. پس از حادثه به شدت ترسيده بودم و تصميم گرفتم تا شیلنگ گاز را پاره كنم و مرگ مادر و دختر را گاز گرفتگي جلوه دهم.  متهم پس از تحقيقات تكميلي صحنه قتل را بازسازي كرد و قاضي منافي‌آذر كيفرخواست وي را به جرم قتل مادر و دختر خردسال صادر كرد. متهم به زودي در دادگاه كيفري يك استان تهران محاكمه خواهد شد.  


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن