تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817480586




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جوانان رغبتی به ازدواج نشان نمی‌دهند


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: معاون فرهنگی امور ورزش و جوانان کردستان: جوانان رغبتی به ازدواج نشان نمی‌دهند ایلنا: معاون فرهنگی امور ورزش و جوانان کردستان گفت: با وجود اینکه نیمی از جوانان ما دارای شغل هستند اما متاسفانه رغبتی به ازدواج نشان نمی‌دهند بنابر این لازم است پژوهشی در این زمینه صورت بگیرد.
جوانان رغبتی به ازدواج نشان نمی‌دهند

به گزارش خبرنگار ایلنا، هیرش رضایی در جلسه ستاد ساماندهی‌جوانان که با حضور استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی در استانداری برگزار شد با بیان اینکه مطالبات جوانان عمومی و دامنگیر تمامی جامعه است، افزود: اداره‌کل ورزش و جوانان جلسات متعددی را در شهرستان‌ها در حوزه جوانان تشکیل داده اما متاسفانه در 32 جلسه تشکیل شده تنها 17 فرماندار حضور داشتند و 15 جلسه هم با حضور معاونین فرماندار و این نشان از سلب مسئولیت مدیران از این امر مهم است. وی تصریح کرد: باید ادارات همراهی و مشارکت فعالی با این اداره برای رفع مشکلات جوانان استان داشته باشند و به ارائه گزارشی در  این رابطه بپردازند. رضایی دو امر اوقات فراغت و راه اندازی مجمع خیرین ازدواج را مهم ارزیابی کرد و ابراز داشت: با توجه به اینکه رویکرد دولت جوان گرایی است لازم است ارتقای شاخص جوانان دغدغه ی همگان باشد. معاون فرهنگی امور ورزش و جوانان کردستان به 3  مکاتبه ارسال شده به ادارات اشاره و ذکر کرد: متاسفانه تاکنون هیچ اداره ای پاسخگوی مطالبات نبوده است. وی اظهار داشت: تصویب نامه شورای عالی جوانان به منشور تربیت نسل جوان به طور کامل تمامی حوزه ها را در بر می گیرد. رضایی ضمن ارائه پیشنهاداتی در این رابطه گفت: باید ادارات ملزم به ارائه گزارشی تا پایان دی ماه از عملکرد خود باشند تا بتوان تصمیمات بهتری در این راستا اخذ شود. معاون فرهنگی امور ورزش و جوانان مجمع خیرین ازدواج را دارای رویکرد فرهنگی آموزشی دانست و عنوان کرد: هر چند نگاه مادی لازمه پیشبرد اهداف است اما بیشتر رویکرد فرهنگی آموزشی ملاک است و دو دستگاه کمیته امداد و بهزیستی تنها مخاطبان خود را پوشش می دهد در حالی که این امر بسیار فراگیر تر و جامع تر است. رضایی همچنین به آمار زنان و مردان مجرد در سال 90 اشاره و ادامه داد: با وجود اینکه نیمی از جوانان ما دارای شغل می باشند اما متاسفانه رغبتی به ازدواج نشان نمی دهند بنابراین لازم است پژوهشی در این زمینه صورت بگیرد. وی در پایان گفت: ادارات ملزم به شناسایی خیرین در تمامی حوزه ها به خصوص حوزه آموزش و فرهنگ هستند.

۱۳۹۵/۱۰/۱۱ ۱۳:۴۳:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن