تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى‏خواهد خداوند او را از زبانيه (فرشتگان عذاب) نوزده‏گانه برهاند، بسم الل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817449149




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ازدواج آسان، راهی برای جلوگیری از تأخیر در ازدواج جوانان - ایسنا


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا:
امام جمعه کرج
امام جمعه کرج به سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، اشاره و ضمن تأکید بر ازدواج ساده گفت: هزینه‌های زائد و تجملات سبب تاخیر در ازدواج جوانان شده است؛ باید ازدواج های ساده الگو قرار گیرد. به گزارش خبرنگار ایسنا، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در ابتدای خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان کرج ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد شهادت امام جواد (ع) گفت: امام جواد (ع) ضمن این‌که تحت تدابیر شدید امنیتی قرار داشتند باید در دو جبهه اعتقادی و علمی مبارزه می‌کردند.

حسینی همدانی افزود: از این رو ایشان شبکه ارتباطی خود را تقویت و تا 25 سالگی این وضعیت را حفظ کرد تا این‌که در 25 سالگی توسط همسرش به شهادت رسید.

وی در ادامه به برگزاری جشن در شب شهادت این امام اشاره و از دستگاه‌های انتظامی انتقاد کرد.

امام جمعه کرج در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س)،  اشاره و با بیان این‌که سن، فاصله طبقاتی، مهریه معقول، اخلاق دینی و شخصیتی از اصول مهم یک ازدواج موفق است، خاطرنشان کرد:  باید شرایط را به گونه‌ای فراهم کرد تا جوانان به ازدواج آسان تشویق شوند؛ کسی که برای مسیر ازدواج سد ایجاد کند نمی‌تواند نزد خداوند پاسخگو باشد.

حسینی همدانی ادامه داد:  همه باید برای ترویج ازدواج ساده و آسان اقدام کنیم و در این میان خانواده‌ها نقش بسیار مهمی دارند.

خطیب جمعه کرج در ادامه به دیگر مناسبت‌های این هفته اشاره و اعلام کرد:  روز مبارزه با استعمار انگلیس به مناسبت سالروز شهادت رئیسعلی دلواری، شهادت آیت الله قدوسی و دستجردی، کشتار جمع کثیری از مردم در ۱۷ شهریور ماه ۱۳۵۷ در میدان ژاله تهران، شهادت مظلومانه زائران خانه خدا در سال ۶۶ توسط آل سعود، روز تعاون، روز مبارزه با بی‌سوادی و روز مردم‌شناسی از دیگر مناسبت‌های این هفته است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز، آمریکا را پشت پرده همه این حوادث عنوان کرد و گفت: با این وجود اما متاسفانه عده‌ای با انواع حیله‌ها تلاش می‌کنند آمریکا را تطهیر و به او اعتماد کنند، جنایات او را از خاطره ها پاک کرده و جوانان و نوجوانان را نسبت به این امور بیگانه کنند.

وی اضافه کرد:  دائما باید جنایات آمریکا را بیان کرد تا جامعه دچار اشتباه محاسباتی نشود، عده ای کم کاری عمدی در بیان و روشنگری دارند اما جوانان پرشور و انقلابی در جامعه فراوان‌اند و با روحیه انقلابی آمادگی دارند تا در عرصه های مختلف از ارزش‌های امام و انقلاب دفاع کنند.

امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: استکبارستیزی و مقابله با جریانات انحرافی امروز کمتر از دیروز نیست و شاهد آن نیز شهدای مدافع حرم هستند که با استواری و ایمان از هویت و شرف کشور دفاع می‌کنند.

خطیب جمعه کرج با بیان این‌که آموزه‌های دینی ما مومن را از ذلت‌پذیری بر حذر می‌دارد، گفت: از همین رو مردم هدفدار و آرمانخواه هرگز کینه شیطان بزرگ و هرکس که در مسیر او قدم برمی‌دارد را از دل بیرون نخواهند کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از تبلیغات انتخاباتی برخی انتقاد کرد و گفت: به این افراد باید تذکر جدی داد.

حسینی همدانی با بیان این که برجام جنبه نظامی نداشت، تصریح کرد: تهدید نظامی پس از پیروزی انقلاب توسط دشمنان انجام شد و تا جایی که می‌توانستند به آن عمل کردند و نتیجه نگرفتند؛ قصد برجام بحث اقتصادی و تحریم‌ها بود، نباید در این زمینه فکر مردم را تغییر داد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز آلودگی زیست محیطی ناشی از برخی معادن استان را گوشزد کرد و گفت:  برخی از این معادن در حال آلوده کردن محیط زیست و هوای استان هستند؛ مسئولین باید به این وضع رسیدگی کنند.

حسینی همدانی در پایان ضمن یادآوری درگذشت مادر شهیدان کولیوند، درگذشت وی را تسلیت گفت.


انتهای پیام


جمعه / ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۷:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن