تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): هر كس باطل را يارى كند، به حق ستم كرده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798994688




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکمیل طرحهای نیمه تمام فرهنگی ۲۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: معاون وزیر ارشاد:
تکمیل طرحهای نیمه تمام فرهنگی ۲۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

طرح نیمه تمام فرهنگی


شناسهٔ خبر: 3863731 - شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰
استانها > قزوین

.jwplayer{ display: inline-block; } قزوین- معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ۲۳۰ طرح نیمه تمام از محل اعتبارات تملک دارایی در کشور وجود دارد که تکمیل آنها به ۲۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد. علی اصغر کار اندیش در حاشیه سفر به قزوین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در سراسر کشور ۶۹ طرح فرهنگی و هنری در دست اجراست که از میان آنها ۴۹ طرح فعال است و ۲۰ طرح نیمه تمام هم داریم. وی افزود: از محل اعتبارات تملک دارایی ۲۳۰ طرح در سراسر کشور داریم که تکمیل آنها بیش از ۲۳۰۰ میلیارد تومان نیاز دارد. کاراندیش گفت: امسال ۲۳۳ میلیارد تومان اعتبار ملی و ۹۸ میلیارد تومان از محل تملک دارایی برای تکمیل طرحهای نیمه تمام اختصاص داده شده است. وی یادآورشد: تاکنون از محل اعتبارات دارایی ۵۶.۶ درصد برای اجرای طرحها اختصاص داده شده و امیدواریم امسال مجتمع های فرهنگی رشت و ساری را تکمیل کنیم.

کاهش تصدی گری دولت در حوزه فرهنگ در الویت است کاراندیش بیان کرد: در حوزه فرهنگی سیاست دولت کاهش تصدی گری و واگذاری مدیریت مجتمع های هنری به بخش خصوصی است تا خود مردم وارد کار شوند و امور فرهنگی را اداره کنند. وی تصریح کرد: مهمترین وظیفه دولت سیاست گذاری، نظارت و حمایت است و قرار نیست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجتمع های هنری را اداره کند بلکه کاهش تصدی گری را با جدیت دنبال خواهیم کرد. معاون وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی اظهارداشت: از سال گدشته تاکنون ۸۶ مجتمع فرهنگی و هنری به بخش خصوصی واگذار شده و مابقی آن نیز بتدریج واگذار خواهد شد. منتظر خبرهای خوشی از بیمه هنرمندان باشید کاراندیش در پاسخ به سوالی در خصوص بیمه هنرمندان یادآورشد: بزودی خبرهای خوبی در مورد بیمه هنرمندان برای این گروه خواهیم داشت که شما را خوشحال خواهد کرد.

اعتبارات فرهنگی عادلانه توزیع شود معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: متاسفانه توزیع اعتبارات فرهنگی در کشور عادلانه نیست و از مجموع ۹۱۰۰ میلیارد تومان اعتبارات پیش بینی شده برای بخش فرهنگ سهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حدود ۲ هزار میلیارد تومان است و مابقی بین دستگاههای دولتی و غیر دولتی توزیع شده است. وی اضافه کرد: دستگاههایی که اعتبارات فرهنگی می گیرند پاسخگوی نیازهای فرهنگی نیستد و با این همه کار موازی همه هنرمندان از ارشاد انتظار رسیدگی و حل مشکلات را دارند که این اعتبار محدود جوابگو نیست. کاراندیش اضافه کرد: با این که اعتبارات وزارت ارشاد محدود است همین میزان هم کامل اختصاص داده نمی شود و حدود ۱۰ درصد بودجه داده شده است. تالار شهر قزوین تکمیل می شود وی در خصوص توقف ساخت تالار شهر قزوین اظهارداشت: با همکاری استاندار و اختصاص ۵ میلیارد تومان اعتبار در ماه جاری برای تسریع در تکمیل تالار شهر قزوین اقدام می کنیم. کاراندیش گفت: هشت طرح فرهنگی عمرانی در کشور در حال احداث و تکمیل شدن است که تالار شهر قزوین با ۱۱ درصد کمترین پیشرفت را دارد که برای تسریع در کار باید کمک لازم صورت گیرد. وی افزود: این طرح ابتدا استانی بود سپس ملی شد ومجددا به پروژه ملی استانی تغییر وضعیت داد و این تغییرات موجب توقف کار شد و در مقطعی حتی اعتبارات تخصیص یافته به آن تزریق نشد و برگشت خورد و مشکلات را بیشتر کرد. کاراندیش بیان کرد: این پروژه با ۱۲ هزار مترمربع زیربنا قسمتهای مختلفی دارد و در صورت تکمیل شدن می تواند بخش زیادی از نیازهای هنرمندان استان را به سالن های نمایش موسیقی و تئاتر و گالری هنری تامین کند. معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: برای تکمیل این مجموعه هنری بیش از ۳۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که از منابع استانی امسال ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و ۳۰۰ میلیون تومان هم ما اختصاص می دهیم تا کار بسرعت ادامه یابد. وی اضافه کرد: پیشرفت ۱۱ درصدی این پروژه قابل قبول نیست و باید تاخیر گذشته با تزریق اعتبار جبران شود و با همکاری خوب استاندار و رئیس سازمان برنامه و بودجه امیدواریم اعتبارات مناسبی برای تسریع در کار تزریق شود. کاراندیش گفت: برای سال آینده هم تلاش می کنیم تا اعتبارات خوبی را در این مجموعه اختصاص دهیم تا کار شتاب گیرد. وضعیت تجهیزات اداری حوزه فرهنگ مطلوب نیست وی در خصوص کمبود اعتبارات و تجهیزات حوزه فرهنگ نیز اظهارداشت: وضعیت تجهیزات و اعتبارات جاری ادارات استانی ضعیف است و علی رغم افزایش ماموریت ها و وظایف از سال ۱۳۷۰ تا کنون چارت سازمانی ادارات استانی تغییر نکرده است. معاون توسعه مدیریت ومنابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به وظایف و ماموریت های گسترده و متنوع این وزارتخانه تصریح کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وظایف متنوع و گسترده ای دارد و نباید در سطح افکار عمومی و جامعه به گونه ای تبلیغ شود که گویی این فعالیتها فقط به موسیقی و برگزاری کنسرت محدود می شود.

یک درصد جمعیت کشور به کنسرت رفته اند. موضوع را بزرگ نکنید وی در خصوص برگزاری کنسرت ها نیز یادآورشد: در طول یک سال گذشته و نیمه اول امسال۷۰۰ هزار بلیط برای حضور شهروندان در برنامه های کنسرت موسیقی به فروش رفته است که یک درصد از جمعیت کشور را شامل می شود و ایجاد حساسیت بیش از اندازه در این خصوص آثار و تبعات منفی به دنبال خواهد داشت.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن