تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814435190




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح مجتمع فرهنگی حضرت معصومه (س) با اعتبار 11 میلیارد تومان


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: خبرگزاری آریا-مجتمع فرهنگی حضرت معصومه (س) با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و استاندار قم با اعتبار 11 میلیارد تومان افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاری آریا،سید مهدی صادقی استاندار قم پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح مجتمع فرهنگی حضرت معصومه (س) قم استاندار قم با تاکید بر ضرورت تلاش برای استفاده ی حداکثری از حداقل منابع اظهار داشت: همه ی دستگاه های اجرایی باید در راستای بهبود نگرش در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی بکوشند.
استاندار قم با بیان اینکه باید برای ارتقاء بهره وری گام های موثری برداشته شود افزود: با هم افزایی که در سطح استان وجود دارد این امر شدنی است و همه دلسوزانی که در حوزه های مختلف مسئولیت دارند علاقه مند هستند تا کیفیت خدمات ارتقا پیدا کند.
نماینده عالی دولت در استان در ادامه با اشاره به افتتاح مجتمع فرهنگی حضرت معصومه (س) افزود: باید قدردان همه و به ویژه مقام معظم رهبری که این پروژه جزء مصوبات سفر ایشان بوده است باشیم.
صادقی تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در زمینه ی اقتصاد مقاومتی گام های خوبی برداشته است که امیدواریم با بهره برداری از این طرح این روند مترقی شود.
استاندار قم همچنین با بیان اینکه مردم نیازمند خدمت هستند، مسائل سیاسی و جناحی را موجب غفلت از رسیدگی به مشکلات مهم کشور دانست و عنوان داشت: هیچ اختلاف نظری در قم نداریم و همه مسئولان در راستای توسعه استان گام بر می دارند.
شایان ذکر است مجتمع فرهنگی حضرت معصومه (س) از اوایل سال 93 در زمینی به مساحت 1932 متر و زیربنای 4445 مترمربع آغاز شد، اعتباری در نظر شده برای ساخت آن 11 میلیارد تومان بوده است.
[ مشاهده متن کامل افتتاح مجتمع فرهنگی حضرت معصومه (س) با اعتبار 11 میلیارد تومان در خبرگزاری آریا ]اخبار پیشنهادی:





شنبه ، ۴دی۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن