تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن طیب و پاکیزه را از هر که گفت بگیرید،‌ اگر چه او خود،‌ بدان عمل ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817456357




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایندگان ارشاد استان‌ها به ملی شدن جشنواره گیم تهران کمک می‌کنند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نمایندگان ارشاد استان‌ها به ملی شدن جشنواره گیم تهران کمک می‌کنند
نمایندگان ادارات کل ارشاد استان‌ها روز چهارشنبه یکم دی ماه در محل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای دور هم جمع شدند.

نمایندگان ارشاد استان‌ها به ملی شدن جشنواره گیم تهران کمک می‌کنند
به گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن کریمی قدوسی، مدیر عامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ضمن عرض خوش‌آمد به نمایندگان عنوان کرد: این جلسه یکی از گام‌هایی بود که در جلسه شهریور ماه ستاد مبارزه با بازی‌های غیر مجاز در مورد آن صحبت شده بود.

همواره یکی از دغدغه‌هایی که داشتیم همکاری بیشتر بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با ادارات کل ارشاد استان‌ها بوده و در تلاش بودیم تا همکاری با این مراکز افزایش یابد.کریمی قدوسی در ادامه صحبت‌هایش افزود: در دو سال اخیر سعی کرده‌ایم تا جشنواره حالتی ملی‌تر به خود بگیرد و ملی بودن یک جشنواره به همکاری شهرستان‌ها برمی‌گردد.


مدیر عامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ادامه داد: در این شش سالی که جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران در حال برگزاری است تا حدودی مشکلاتی بر سر راه ما قرار داشته است. مثلا در سال‌های ابتدایی برگزاری جشنواره محدودیت‌هایی از نظر انتخاب داوران وجود داشت و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از افرادی که در زمینه‌هایی همانند موسیقی و سینما فعال بودند استفاده می‌کرد.


اما رفته رفته این مشکل برطرف شد و ما از داوران متخصص این حوزه استفاده کردیم که این خود نشان‌دهنده‌ی پیشرفت صنعت بازی در کشور است.


در ادامه متین ایزدی، دبیر ششمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران توضیحات مختصری در مورد جشنواره داد و آماری از حضور بازی‌ها در این چند سال اخیر ارائه کرد.


وی به داوری و تغییر زمان برگزاری جشنواره اشاره کرد و گفت: بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در این چند ساله در تلاش بوده تا داوری را ارتقا دهد و به سطح مطلوبی برساند و خوشحالیم که سال گذشته شکل جدیدی از داوری را ارائه کردیم.


داوری جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران همانند اکثر جشنواره‌ها حالت شورایی ندارد و تجمیع نظرات داوران داخلی و خارجی برنده هر بخش را مشخص می‌کند. علاوه بر بحث داوری که تغییراتی جزئی در آن اعمال کرده‌ایم، زمان برگزاری جشنواره از عمده تغییرات ششمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران است. دلیل این تغییر نیز این بود که بهترین بازی سال در پایان سال معرفی شود جنبه بهتری دارد. از طرفی با برگزاری جشنواره در تابستان فرصت بسیار مناسب نشر بازی‌ها در فصل بهار و تابستان از بازی‌سازها گرفته می‌شد.


در دوره‌های قبلی سازندگان عموما مجبور بودند تا بازی‌های خود را پاییز و زمستان عرضه کنند که واقعا فرصت مناسبی نیست و بازخورد نمی‌گرفتند. به‌خاطر این دو موضوع تصمیم بر آن شد تا زمان برگزاری جشنواره به فصل زمستان و پنجم اسفند ماه موکول شود.


ایزدی در ادامه صحبت‌هایش افزود: ما ادارات ارشاد هر استان را بازوی اطلاع‌رسانی خود در جشنواره می‌دانیم و امیدواریم نهایت همکاری با ما صورت گیرد.در پایان جلسه نیز پرسش و پاسخ نمایندگان استان‌ها با دبیر ششمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران صورت گرفت و پس از آن نیز مدیر عامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به عنوان حسن ختام جشنواره گفت: خوشحال هستیم که در این دو سال اخیر ارتباط بسیار خوبی با نمایندگان ادارات کل ارشاد استان‌ها شکل گرفته است.


این موضوع به اینکه جشنواره ماهیت ملی خود را حفظ کند و بیشتر نشان دهد کمک شایانی خواهد کرد.لازم به ذکر است بازی‌سازان سراسر کشور هم‌اکنون می‌توانند با مراجعه به سایت www.tehrangamefestival.ir آثار خود را به صورت الکترونیکی ثبت کنند و امسال حضور فیزیکی برای ارسال آثار نیاز نیست.




۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن