تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798361302




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت‌الله مصباح یزدی: اگر انحرافی در آرمان‌ها شده آن را ترمیم کنیم/ باید بسیار بی‌عرضه باشیم که نتوانیم انقلاب را حفظ کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: آیت‌الله مصباح یزدی: اگر انحرافی در آرمان‌ها شده آن را ترمیم کنیم/ باید بسیار بی‌عرضه باشیم که نتوانیم انقلاب را حفظ کنیم
رییس موسسه امام خمینی(ره) گفت: متاسفانه این خطر وجود دارد که آثار انقلاب به آرامی کم رنگ شود. باید نتایج انقلاب اسلامی را حفظ کنیم و این میزان بی‌عرضه نباشیم که خون شهدا را به باد بدهیم.
آیت الله محمدتقی مصباح یزدی عصر امروز به مناسبت فرارسیدن روز ۹ دی در مسجد امام صادق (ع) گفت: داشت: اولین وظیفه ما این است که دستاورد انقلاب اسلامی که بهای خون صد‌ها هزار شهید است را حفظ کنیم و این کمترین وظیفه ما است. نوجوانان ۱۳، ۱۴ ساله فداکاری کردند تا نظام اسلامی که فردی خوابش را هم نمی‌دید، به دست جانشین امام زمان (ص) تاسیس شود. 


به گزارش نامه نیوز، او با بیان اینکه باید بسیار بی‌عرضه باشیم که نتوانیم این انقلاب را حفظ کنیم، اظهار کرد: متاسفانه این خطر وجود دارد که آثار انقلاب به آرامی کم رنگ شود. باید نتایج انقلاب اسلامی را حفظ کنیم و این میزان بی‌عرضه نباشیم که خون شهدا را به باد بدهیم. 


رییس موسسه امام خمینی (ره)  با بیان اینکه امام، شهدا و همه کار‌شناسان و مفسرین سیاسی گفته‌اند برای اینکه حرکت انقلاب به سرانجام نهایی خود برسد و میوه‌های خود را به جهان تقدیم کند، باید ادامه داشته باشد، ادامه داد: اگر اسلام به طور کامل تحقق پیدا کند، زمین مانند بهشت می‌شود و ما وظیفه داریم تا به اندازه توانمان، یک قدم این مسیر را تسریع بخشیده و آن را ادامه دهیم. 


او گفت: اگر در جایی انحراف ایجاد شد، باید آن را ترمیم کنیم. باید این انقلاب و دستاوردهای آن را به عنوان امانتی به نسل‌های بعد و همچنین کشورهای دیگری که تشنه اسلام هستند، برسانیم. 


این استاد حوزه علمیه با بیان اینکه اولین خطر تحریف فکر امام است تا کارایی خود را از دست بدهد گفت: ما نسبت به معیشت، آزادی و عزت کشورهای اسلامی وظیفه داریم و باید وقت، فکر، سرمایه و حتی جان خود را در این مسیر بدهیم. ما برای ادای مسئولیت باید فداکاری کنیم، از خود مایه بگذاریم و وقت، فکر و نهایتا جان را فدا کنیم. انقلابی‌گری  در برابر وارفتگی و به من چه گفتن ها  قرار دارد.


آیت الله مصباح یزدی گفت: می‌گویند در کوه قاف دارد ارزش‌های اسلامی از بین می‌رود، می‌گوید به من چه! وظیفه دولت است؛ به دولت می‌گوییم، می‌گوید وظیفه روحانیت است و ما فقط وظیفه تامین نان و امنیت مردم را داریم. 


او ضمن اشاره به اظهارات وزیر اسبق ارشاد که گفته بود مسائل دینی به ما ارتباطی ندارد گفت: این آقا می‌گفت که اسم ارشاد اسلامی را انجمن‌های اسلامی روی وزارت خانه گذاشته‌اند. وظیفه ما‌‌ همان فرهنگ و هنر زمان شاه است! البته اکنون این فرد در انگلیس است و دارد استراحت می‌کند اما هم فکران او در داخل هستند. 


این استاد حوزه تاکید کرد: انقلاب یعنی برای اجرای اسلام در مجموعه ارزش‌ها و نه صرفا مسائل فردی، گاهی حتی جان هم داد؛ این انقلابی‌گری است.


منبع: ایلنا


۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن