تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوش اخلاقى در بين مردم زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817476350




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باهنر: حصر سران فتنه نشان‌دهنده اوج عطوفت نظام است /محاکمه شوند مجازات‌شان سنگین خواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: باهنر: حصر سران فتنه نشان‌دهنده اوج عطوفت نظام است /محاکمه شوند مجازات‌شان سنگین خواهد بود
محمدرضا باهنر در روزنامه جام جم نوشت؛9 دی یک روز به یاد ماندنی است و باید ماندگار باشد. دلیل ضرورت ماندگاری این روز، مساله توطئه و فتنه عظیمی است که در سال 88 از سوی افراد سرخورده یا کسانی که بر مبنای هوا و هوس کار را دنبال می‌کردند، آغاز شد.
فتنه‌ای که جمهوریت و اسلامیت نظام را هدف قرار داد. برخی معتقدند که این فتنه از سال‌ها قبل طراحی شده بود. عده‌ای هم برآنند که ساده‌انگاری یا تسلط هوای نفس بر خواسته‌های برخی افراد باعث شد که آنها فتنه را کلید بزنند.


به گزارش نامه نیوز ، آنها قبل از انتخابات توهم پیروزی داشتند و عده‌ای هم بر این توهم دمیدند و آن را پررنگ کردند تا جایی که یکی از سران فتنه، بعدازظهر روز انتخابات، پیروزی خود را اعلام کرد و در آستانه برگزاری جشن پیروزی بود. این فرد متاسفانه نتایج رای مردم را برنتافت و خواست کمی رای خود را در پای صندوق‌ها با لشکرکشی در کف خیابان‌ها جبران کند. در کشور ما تا پیش از این، انتخابات مختلفی شامل همه‌پرسی، ریاست‌جمهوری،‌ مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر و روستا و خبرگان برگزار شده بود، اما طرح موضوع تقلب با این گستردگی، توهم و اتهامی بود که علیه نظام مطرح شد. رسانه‌ها و روزنامه‌های آمریکایی‌ و صهیونیستی هم بر این موج سوار شدند. حتی برخی آن‌قدر جلو رفتند که رسما خواستار حمایت از فتنه‌گران شدند.


در این میان، برخی که تعصب بالایی در دفاع از نظام داشتند، معتقد بودند که در همان روزهای ابتدایی باید با این موضوع برخورد می‌شد. اما در چنین شرایطی، نظام با سعه صدر برخورد کرد و حتی از نمایندگان آنان برای گفت‌وگو و ارائه راه‌حل برای بازشماری دعوت کرد، اما آنها از چنان توهمی برخوردار بودند که با هیچ‌کدام از این راه‌حل‌ها موافقت نکردند. حتی در چنین شرایطی از یکی از سران فتنه سوال شد که اگر انتخابات مجددی برگزار شد و باز شما رای نیاوردید، چه واکنشی نشان خواهید داد که او گفت من باز هم اعتراض می‌کنم و دوباره با لشکرکشی خیابانی، حقم را می‌گیرم. نظام باز هم سعه صدر نشان داد تا این‌که روزهای بزرگی چون روز قدس، 13 آبان و عاشورا فرا رسید و حامیان کودتای سبز بسیاری از شعارهای اصلی انقلاب و حتی اسلام را زیر سوال بردند. در روز قدس شعار «نه غزه، ‌نه لبنان، ‌جانم فدای ایران» سردادند. در‌حالی که مساله مقاومت فلسطین همزاد انقلاب اسلامی است. 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکاست و اتفاقا از روزهایی است که قانون برای آن تصویب شده، اما جریان فتنه در این روز به خیابان آمدند و با شعارهای انحرافی در‌صدد کمرنگ کردن محوریت مخالفت با آمریکا بودند.


قضیه همچنان ادامه پیدا کرد تا به روزهای محرم رسید. مساله عاشورا و شهادت امام حسین(ع) و یارانش همواره برای بخش‌ عظیمی از مردم ایران حتی کسانی که شیعه نیستند یا پیرو ادیان دیگری هستند، محترم است. متاسفانه کار به جایی رسید که حرمت عاشورا شکسته شد. 9 دی زمانی بود که چهره فتنه کاملا روشن شده بود و در این روز با وجود این‌که یکی از نامزدها 13 میلیون رای داشت، تعداد زیادی از افرادی که به این نامزد رای داده بودند، آمدند و بیعت خود را با رهبری اعلام کردند. در واقع در این روز نه 25 میلیون نفر بلکه 40 میلیون نفر در صحنه حضور پیدا کردند و نسبت به نظام و رهبری و انقلاب اعلام وفاداری کردند. به همین دلیل است که می‌گوییم 9 دی باید زنده بماند و در تاریخ ماندگار شود تا کسانی که حتی توهم فتنه‌گری در آینده را دارند، یادشان بماند که شمشیر برنده‌ای به نام ملت در مقابلشان خواهد ایستاد.


الان هم که سران فتنه در حصر به‌سر می‌برند و این نشان‌دهنده اوج عطوفت نظام اسلامی است، چون در صورت محاکمه، مجازات سنگینی در انتظار آنها خواهد بود.


منبع : روزنامه جام جم 






۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن