تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817433284




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای اصغر فرهادی‌ ها


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: مهدی حاج محمود عطار در خبرآنلاین نوشت: نه این دولت که تمام دولت ها برخاسته از جنس مردم است، هیچ دولتی از آسمان نمی آید، حتی اگر داعیه آسمانی اداره شدن هم داشته باشد باز کارش را باید ملت انجام دهد.
 
خوب به قدری معضلات و مشکلات زیاد است که تقریبا روزی چند بار ملت دچار انواع و اقسام شوک های اجتماعی و فرهنگی می شوند ، و در این آخری (البته اگر تا الان خبر عجیب دیگری در این حوزه منتشر نشده باشد) قصه ی "گور خواب ها" در شبکه های اجتماعی مجازی و رادیو و تلویزیونی با روح و روان ملت بازی می کرد، شاهد انتشار نامه ای از سوی یکی از مطرح ترین و خلاق ترین هنرمندان سرزمین مان (اصغر فرهادی) به ریاست محترم جمهور بودیم.
 
نامه را شاید بسیاری از هم وطنانمان خوانده باشند که در آن گویی شخص رئیس دولت مقصر این نکبت اجتماعی است هر چند در خبرها آمده بود که بیچاره این گور خواب ها گویا دور از شان انسانیشان "جمع" (بخوانیم آواره تر) شده و مجددا ثابت شد که کنار مردگان راحت تر زندگی می کردند تا در جمع زنده ها.
 
بگذریم، هدف از این سیاهه بیان این موضوع است که جناب فرهادی که خود از افراد شناخته شده جامعه هستند چرا یک دفعه پیکان حملاتشان را به جناب رئیس جمهور نشانه رفته اند؟ مگر دولت تنها و تنها مسبب این معضلات است؟! مگر در سایر کشور ها مردم دست بر دست گذاشته و فقط از دولت انتظار معجزه دارند؟ مگر ما اینهمه به اصطلاح NGO نداریم؟ مگر هیچ نهاد غیر دولتی دیگری دست اندر کار سامان دهی معضلات اجتماعی و فرهنگی نیست؟ یا مثلا در کشور های دیگر بسیاری از هنرمندان و صاحبان جایگاه اجتماعی بین مردم خودشان انواع خیریه ها را ندارند؟ مگر نه این بود که روزی بیل گیتس ثروتمند ترین فرد جهان و امروز خیر ترین آنهاست؟
 
نمی خواهم این نامه را دستاویز سیاسی بدانم، اما چند موضوع را خوبست بهتر مورد مداقه قرار دهیم. در حال حاضر اتفاقاتی می افتد ویژه، کنسرت لغو می شود، سخنرانی بهم می خورد، مملکت آشوب می شود. که چه؟!نمی دانم ارزهای خارجی در حال پرواز هستند، اقتصاد بخش خصوصی تقریبا تعطیل است، اوضاع آموزش و پرورش که خود بهتر می دانید، ماحصل مذاکرات محرمانه در سطوح عالی مدیرتی کشور "افشا" می شود، مدتها منتظریم تا برجام کارش را در زندگی نشان دهد، اختلاس که خودش جوک شده، مسکن مهر که بماند،آمار طلاق و خیانت و جنایت که نگوییم تا تلخ تر نشویم، کودکان کار و فرزند فروشی که رهایش کن، آلودگی هوا و محیط زیست و ریز گرد و پارازیت را هم که فکرش را نکنیم، اعتیاد و اجاره مسکن و شهریه مدارس که البته دیگر باهاشون عجین شدیم و این آخری برزخ "خیانتگ یا "خدمت" دست اندرکاران توافقات هسته ای را کجای دلمان بگذاریم؟؟؟
 
حال، جناب فرهادی گمان می کنید دولت از آسمان آمده تا برای ما معجزه کند؟ اوضاع سینما و هنر هفتم را که خودتان بهتر می دانید، کوچ بازیگران و شرکت در مجالس آنچنانی و ... اینها را هم دولت آسمانی بیاید مرتفع کند؟ نه، دولت از خود ماست، هر دولتی از خود ماست، چه مخالف داشته باشد چه موافق "منتخب" توده ی مردمیست که از همین مردم "گورخواب" و "متهاجر" و "زن بی سرپرست" و " کودک کار" و ... متولد شده و می شود.
 
اینها کار خود ماست...از ماست که برماست...باید باهم و برای هم کار کنیم...باور کنید...  




۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن