تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816778708




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طباطبایی: برای پرداخت بدهی کاراته برنامه داریم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری فارس: سیدحسین طباطبایی در مورد پیشنهادی که به شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته در مسابقات جهانی اتریش داده است، گفت: صحبتی که با شهرام هروی داشتیم او مدعی شد که دانشگاه آزاد برای حضور وی در مسابقات سوپرلیگ به عنوان مربی پیشنهاد داده است. بنده هم اعلام کرد با توجه به نزدیک بودن مسابقات کشورهای اسلامی و همین‌طور برگزاری مسابقات جهانی کاراته سال آینده بهتر است همچنان در کنار تیم ملی باشد. به هرحال عملکرد او در مسابقات جهانی قابل قبول بود و کمیته فنی نیز از نتایجی که کاراته در اتریش کسب کرده راضی است.


وی در ادامه افزود: بنده علاقه بسیار زیادی به دانشگاه آزاد دارم،‌به هر حال آنها خدمات ارزنده‌ای به کاراته ایران عرضه کردند از پهلوان، صافی و خوشقدم تشکر می‌کنم؛ چراکه در طول این سال‌ها همیشه کنار کاراته ایران بودند. به هر حال ما به هروی گفتیم با تمام این شرایط نباید با باشگاه دانشگاه آزاد همکاری کنم و بهتر است در کنار تیم ملی باشد. مسابقات قهرمانی کشور بهمن‌ماه برگزار می‌شود و انتخابی تیم ملی پس از آن برگزار می‌شود و اردوها هم بلافاصله آغاز می‌شود بنابراین بهتر بود هروی در کنار تیم ملی باشد.


سرپرست فدراسیون کاراته  در پاسخ به این سوال که آیا انتخابات ریاست فدراسیون 28 دیماه برگزار خواهد شد یا خیر، گفت: ان‌شاءالله به حول قوه الهی با برنامه ریزی وزیر ورزش و جوانان انتخابات در همان زمان اعلام‌شده برگزار خواهد شد.


طباطبایی در پاسخ به این سوال که آیا قبل از انتخابات ریاست فدراسیون کاراته پاداش کاراته‌کاهای حاضر در مسابقات جهانی پرداخت می‌شود یا خیر، گفت: به بچه‌های تیم ملی قول داده‌ام پاداش جهانی را از طریق اسپانسر تهیه و به آنها پرداخت کنم. مذاکرات با اسپانسرها انجام شده و ان‌شاءالله بتوانیم قبل از انتخابات فدراسوین کاراته پاداش ملی‌پوشان مدال‌آور را پرداخت کنیم.


وی در پاسخ به این سوال که موضوع بدهی فدراسیون کاراته این روزها مطرح است، آیا واقعاً مبلغ بدهی فدراسیون به همان اندازه که اعلام شده است یا خیر، گفت: بدهی فدراسیون کاراته بیشتر از دورانی نیست که بنده مسئولیت فدراسیون را برعهده گرفتم. ما برای پرداخت بدهی‌های فدراسیون کاراته برنامه داریم. یک فدراسیون در طول یک سال چندین میلیارد هزینه دارد. برنامه زمانبندی شده تا این بدهی‌ها پرداخت شود. درآمد فدراسیون و اسپانسرهایی که داشتیم، همه مشخص است. ما همیشه سعی کردیم در بخش مالی منظم باشیم.


سرپرست فدراسیون کاراته در ادامه، خاطرنشان کرد: بیش از 2 میلیارد درآمد مالی داشتیم. این مبلغ به‌جز پولی است که از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک دریافت کردیم. اسپانسرهای خوبی را جذب کرده‌ایم و سعی کرده‌ایم از کنار آنها نیز به تیم خوب برسیم تا مشکلی در تیم‌های ملی نداشته باشیم. سعی کرده‌ایم هزینه و درآمد مناسب و شفافی داشته باشیم.


طباطبایی در پایان صحبت‌های خود گفت: ما در این دورانی که به عنوان سرپرست بودیم سعی کردیم قانون را حاکم کنیم. منافع شخصی و گروهی را سعی کردیم کم‌رنگ کنیم تا به کاراته خدمت کنیم. امیدوارم در این دوران خانواده کاراته از عملکرد ما راضی باشد. امیدوارم در مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته خانواده بزرگ کاراته برای این رشته المپیکی یک رئیس مناسب را انتخاب کنند. وظیفه مجمع فدراسیون کاراته با نتایجی که تیم ملی مردان در اتریش کسب کرده سنگین‌تر شده و امیدوارم خانواده کاراته برای 4 سال آینده که قرار است در المپیک حضور داشته باشد، یک رئیس مناسبی را انتخاب کند.




۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن