تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ساعتى عدالت بهتر از هفتاد سال عبادت است كه شب‏هايش به نماز و روزهايش به روزه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804440719




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افضل: برنامه‌ای برای جذب بازیکن جدید نداریم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری تسنیم: علی افضل در خصوص شرایط تیم مس سونگون در نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: از مدیران باشگاه تشکر می‌کنم که تیم را حمایت کردند تا تیم در نیم فصل اول هیچ مشکل مالی و حاشیه‌ای نداشته باشد. در تیم‌مان بازیکنان خوبی داریم که بسیار برای تیم زحمت می‌کشند و خدا را شکر نتایج خوبی در نیم فصل گرفتیم و به هدف‌مان نزدیک شدیم.


وی افزود: امیدوارم در ادامه راه تمام ضعف‌هایی که در نیم فصل اول داشتیم را برطرف و نقاط قوت را نیز تقویت کنیم. در نیم فصل اول، تمام تیم‌ها خیلی خوب ظاهر شدند و هیچ تیمی از قبل برنده یا بازنده نبود. در نیم فصل دوم این روند سخت‌تر خواهد شد و ما نیز باید تلاش کنیم امتیازات لازم را بدست بیاوریم. به طور کلی در نیم فصل اول از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم، خوشبختانه بچه‌ها از لحاظ بازی و حواشی خیلی هوشمندانه عمل کردند و امیدوارم در ادامه راه هم این روند را ادامه دهند تا به هدف‌ نهایی‌مان برسیم.



افضل: برنامه‌ای برای جذب بازیکن جدید نداریم



سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درباره اینکه آیا برنامه‌ای برای جذب بازیکن جدید در نیم فصل دارد یا خیر، گفت: فعلاً برنامه‌ای برای جذب بازیکن جدید نداریم. اگر بازیکن خیلی خوبی به کار‌مان بیاید شاید جذب کنیم اما تاکنون تصمیمی در این مورد نگرفته‌ایم. امیدوارم از بازیکنان امید و جوان‌مان استفاده و برای آینده باشگاه مس سرمایه‌گذاری کنیم.


افضل در مورد حواشی به وجود آمده در نیم فصل اول و راه‌های جلوگیری از به وجود آمدن این حواشی، عنوان کرد: لیگ ما حواشی زیادی نداشت، فقط چند مورد بود که آن هم پیش می‌آید. مدیران و باشگاه‌ها باید با بازیکنان صحبت کنند و با استفاده از انسان‌های با تجربه، کار روانشناسی کنند تا این مشکلات پیش نیاید. ما مربیان نیز باید بیشتر دقت و کنار زمین خودمان را کنترل کنیم تا این حواشی را به وجود نیاوریم. همچنین باشگاه‌ها می‌توانند کانون هواداران تشکیل دهند و با لیدر‌ها صحبت کنند تا تماشاگران را کنترل کنند و نگذارند حاشیه‌ها به داخل زمین منتقل شود.


وی درباره علت عدم حضورش در کلاس‌های مربیگری سطح سه فوتسال، گفت: آنطور که آقای شمس مصاحبه کرد، کسانی در این کلاس شرکت کرده‌اند که باید مدرک مربیگری سطح یک و دو فوتسال را داشته باشند، اما آن موقع که ما خواستیم مربیگری کنیم گفتند باید مدرک مربیگری B فوتبال را داشته باشید که ما مدرک A فوتبال را هم گرفتیم. بعد از آن مُد شد که باید مدرک سطح یک و دو را داشته باشیم. به هر حال شاید صلاح ندیدند ما در این کلاس‌ها شرکت کنیم، شاید هم مدرک‌مان خوب نبوده و مدرک دیگران خوب بوده است. امیدوارم کسانی که در این کلاس‌ها شرکت کردند موفق و سربلند باشند و مربیان خوبی برای آینده فوتسال باشند.




۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن