تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس سنت نيكويى را بنا نهد، اجرى برابر اجر همه عمل‏كنندگان به آن عمل تا روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798482989




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وعده جدید دولت به شهرداری در پرداخت بدهی‌های معوق


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
وعده جدید دولت به شهرداری در پرداخت بدهی‌های معوق
وعده جدید دولت به شهرداری در پرداخت بدهی‌های معوق معاون مالی شهرداری تهران از وعده دولت برای پرداخت ۹۰۰۰ میلیارد تومان از بدهی‌اش به شهرداری خبرداد.


به گزارش فرهنگ نیوز، قدرت گودرزی در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه شورای اسلامی شهر تهران در سال 86 مصوبه درآمدهای پایدار برای پایتخت را به تصویب رساند، گفت: در آن سال بین 11 تا 15 درصد از درآمد شهرداری از محل درآمدهای پایدار بود اما خوشبختانه امروز و در 9 ماه گذشته از امسال نزدیک به 43درصد رسیده است.
 
وی با اشاره به اینکه توجه به درآمد پایدار و عدم اتکا به درآمدهای غیرپایدار از نقاط قوت مدیریت شهری درسال های گذشته بوده است ، افزود: سال 86 میزان درآمدهای ناپایدار 80 درصد بوده است این درآمدها در حال حاضر به 49 درصد رسیده است .
 
معاون مالی واقتصاد شهری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه هم اکنون از میزان اتکا به درآمدهای ناپایدار کاسته شده است، تصریح کرد: این در حالی است که شاهد عدم وابستگی به فروش تراکم در شهر تهران هستیم. همچنین باید اعلام کنم در سال86 به نسبت امسال میزان صدور پروانه 69 درصد منفی بوده است.
 
گودرزی عنوان کرد: در سال جاری نیز به نسبت سال گذشته 8 تا 9 درصد کاهش صدور پروانه در شهر تهران را داشته ایم .
 
وی با اشاره به اینکه در سال جاری افزایشی درعوارض املاک نداشته ایم، گفت: میزان عوارضی که هم اکنون دریافت می کنیم براساس مصوبه سال 93 وزارت اقتصاد است و هنوز مصوبه جدیدی برای افزایش مبالغ عوارض املاک نداشته ایم .
 
گودرزی ادامه داد: تا سال62 قریب به 45 درصد از اعتبار شهرداری ها در بودجه عمومی دولت تامین می شد، اما متاسفانه از این سال به بعد کمک ها از این طریق قطع و قرار شد دولت ها لایحه خودکفایی شهرداری ها را به مجلس ارایه کنند که انجام نشد. در حال حاضر نیز با ارسال برنامه ششم توسط دولت به مجلس 40 تا 45 درصد از درآمدهای پایدار شهرداری ها که از طریق مالیات ارزش بر افزوده کاسته خواهد شد.
 
وی عنوان کرد: با تمام این توضیحات اما از زمان تاسیس بلدیه در پایتخت 40 تا 45 درصد از پروژه هایی که در شهرتهران انجام شده است مربوطه به مدیریت اخیر شهرداری است.
 
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در ادامه به جلسه اخیر نوبخت معاون رییس جمهور با شهردار تهران اشاره کرد و گفت: شهردار پایتخت در این جلسه اعلام کردند که با توجه بر اینکه دولت از سال 85 پولی به شهرداری تهران نداده است اما شهرداری توانسته است خدمات دهی به شهر و شهروندان را با تمام قوا انجام دهد.
 
گودرزی با تشکر از حمایت نوبخت معاون رییس جمهور و تلاش وی برای پرداخت بخشی از بدهی های دولت به شهرداری گفت: در این جلسه عنوان کردیم که دولت بودجه عمومی شهرداری ها را از سال 62 قطع کرده است و این باعث سوق دادن شهرداری ها به سمت ساخت و ساز و فروش تراکم می شود، اما از دوره مدیریت آقای قالیباف و با تصویب لایحه درآمدهای پایدار در شورای شهر تلاش بر این شد که توجه به سمت درآمدهایی به غیر از فروش تراکم و ناپایدار شهرداری برود .
 
وی همچنین با اشاره به تعهد معاون رییس جمهور به پرداخت بخشی از بدهی های دولت به شهرداری گفت: آقای نوبخت قول داد که بخشی از بدهی های دولت به شهرداری به مبلغ 5 هزار و 123 میلیارد تومان به اضافه یک میلیارد دلار تا پایان سال پرداخت شود .
 
گودرزی با تشکراز قول مساعد نوبخت گفت: معاون رییس جمهور اعلام کرد که 80 درصداز رایانه بلیت اتوبوس و مترو را نیز تا چندماه آینده به شهرداری پرداخت خواهند کرد. همچنین سهم 60 درصدی شهرداری تهران از محل جرایم رانندگی نیز که از سال86 پرداخت نشده است قرار است پرداخت شود .
 
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران همچنین با اشاره به پرداخت 2 هزارو 700 میلیارد تومان از دیون طلبکاران از یک سال گذشته گفت: کل دیون شهرداری زیر 5 هزار میلیاردتومان است . البته هم اکنون مطالبات زیر 300 میلیون تومان را نقدا و طبق برنامه ریزی های انجام شده پرداخت می کنیم .
 
گودرزی عنوان کرد: رقم  دیون های بالاتر را نیز 30 درصد نقد و 70 درصد غیرنقد پرداخت می کنیم. در همین راستا املاکی را که بابت طلب در اختیار پیمانکاران قرار می دهیم قیمت آنها کاملا کارشناسی و قانونی پرداخت می شود.
 
معاون شهردار تهران در انتها درخصوص استخدام جدید نیروهای شهرداری و بار مالی اضافه شده بر مدیریت شهری گفت: ما در شهرداری تهران به هیچ عنوان استخدام نیرو جدید نداریم بلکه این کارکنان تنها تبدیل وضعیت می شوند و این تبدیل وضعیت باعث ثبات شغلی بیش از پیش نیروهای شهرداری خواهد شد.
 









95/10/7 - 22:58 - 2016-12-27 22:58:27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن