تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817448230




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت تغییر نگرش به اهدای خون در جامعه


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: ضرورت تغییر نگرش به اهدای خون در جامعه ایلنا: مدیر عامل سازمان انتقال خون گفت: جامعه ایران به سوی سالمند شدن و افزایش مصرف خون پیش می رود، بنابر این تغییر نگرش به اهدای خون در جامعه ضروری است.
ضرورت تغییر نگرش به اهدای خون در جامعه

 به گزارش ایلنا از سازمان انتقال، خون علی اکبر پورفتح الله در همایش مدیران دفاتر جذب و نگهداری اهداکنندگان ادارات کل انتقال خون سراسر کشور افزود: اهدا کنندگان به عنوان سرمایه های معنوی و ارزشمند سازمان برای تامین خون سالم هستند و باید برای جلب رضایت هرچه بیشتر اهدا کنندگان خون برنامه ریزی منظم و پیوسته ای داشته باشیم. وی در خصوص اهدای خون بانوان نیز گفت: بانوان با تاثیر مثبتی که بر جامعه و خانواده دارند می توانند فرصت های ارزشمندی را برای اهدای آگاهانه و مسئولانه خون ایفا کنند و مراکز اهدای خون می بایست فضای مناسب برای اهدای خون بانوان فراهم سازند. مدیرعامل سازمان انتقال خون با اشاره به فرهنگ اهدای خون در دوران هشت سال دفاع مقدس افزود: در زمان جنگ هر ساله افزایش اهدا کنندگان خون نسبت به سال گذشته هفت برابر بود و این تنها به خاطر آگاهی مردم از نیاز مجروحان جنگی به خون و فرآورده های خونی و گسترش فرهنگ نوع دوستی و همبستگی در جامعه بود. پورفتح الله گفت: از صد درصد افراد جامعه 40 درصد فاقد شرایط لازم برای اهدای خون هستند و از 60 درصد باقی مانده تنها 5 درصد به جمع اهدا کنندگان خون می پیوندند. وی افزود: بر اساس گزارش نظام مراقبت از اهدای خون با توجه به اینکه بیش از دو سوم موارد شیوع بیماری های قابل انتقال از راه خون دربین اهدا کنندگان بار اول دیده می شود ،بنابراین نسبت به اجرای برنامه کشوری غربالگری داوطلبان بار اول اهدای خون تاکید داریم. وی با اشاره به موفقیت آمیز بودن فاز آزمایشی این برنامه گفت: پس از اجرای موفق فاز آزمایشی این برنامه در استان کردستان، در سالجاری تاکنون این برنامه در 10 استان اجرایی شده است که تا پایان سال به 15 استان گسترش خواهد یافت. مدیرعامل سازمان انتقال خون، بهترین راه برای افزایش اهدا کنندگان را افزایش فرهنگ سازی اهدای خون در خانواده های آنان دانست و گفت: کوتاه ترین و آسان ترین راه برای افزایش اهداکنندگان خون برقراری ارتباط با خانواده های آنهاست زیرا نقش پذیری افراد یک خانواده از یکدیگر بسیار بیشتر از افراد خارج از خانواده است. پور فتح الله با مهم خواندن نشریات منتشرشده سازمان انتقال خون بیان کرد: ارتقای کیفی نشریه خون بخش و ورود این نشریه به خانواده اهدا کنندگان خون سبب مستحکم تر شدن پیوند اهدا کنندگان و سازمان انتقال خون می شود. مدیر عامل سازمان انتقال خون با اشاره به اهمیت سازمان های مردم نهاد افزود: باید سازمان های مردم نهاد وابسته به اهداکنندگان خون در سازمان انتقال خون جایگاه ویژه ای داشته باشند و این امر می تواند نقش مهمی در تعالی اهداف این سازمان داشته باشد.  

۱۳۹۵/۱۰/۰۷ ۱۲:۴۹:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن