تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817564728




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصرار غفوریان باعث حضورم در "همسایه ها" شد


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
اصرار غفوریان باعث حضورم در "همسایه ها" شد
اصرار غفوریان باعث حضورم در "همسایه ها" شد رنجبر با تاکید بر اینکه به اصرار مهران غفوریان در سریال "همسایه ها" به ایفای نقش پرداخته ،‌ از نگارش فیلمنامه "سریال زیر آسمان شهر" در شرایط کنونی خبر داد.


به گزارش فرهنگ نیوز، ملکه رنجبر پیشکسوت عرصه بازیگری تلویزیون و تئاتر در گفت و گو با میزان گفت: مردم به اندازه ای به من لطف داشتند و جویای احوال من بودند که مهران غفوریان برای حضورم در سریال جدیدش بسیار اصرار کرد.
 
وی ادامه داد: یک روز مهران غفوریان با ماشین آمد و مرا سر صحنه سریال "همسایه ها "برد و گفت می خواهیم شما را حتی به اندازه کم در این سریال نشان دهیم تا مردم با دیدنتان در قاب تلویزیون ،‌ بدانند که حال خوبی دارید.
 
رنجبر همچنین تصریح کرد: در سریال جدید مهران غفوریان با عنوان "همسایه ها‌"،‌خیلی کوتاه و تنها در حد یک سکانس حضور داشتم چرا که بیشتر از آن در توانایی من نبود.
 
وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: هم اکنون از 4 یا 5 پروژه پیشنهاد کار داشته ام اما اصلا نمی توانم راه بروم چرا که نفسم بالا نمی آید و با وجود اینکه پسرم همیشه از من مراقبت می کند اما قند خونم مدام بالا می رود.
 
بازیگر سریال "زیر آسمان یک شهر" همچنین توضیح داد: وقتی سر صحنه سریال "همسایه ها" حضور پیدا کردم، روحیه ام تا حدی عوض شد و دوستان بازیگر از دیدن من بسیار خوشحال شدند. مهران غفوریان با حضور من در سریال جدیدش ، برایم یک سبد گل آورد و عوامل سریال نیز بسیار خوب از بنده پذیرایی کردند،‌ البته در این دیدار خانم پرستار هم با من همراه بود.
 
وی یادآور شد: مهران غفوریان به من چنین گفت که تصمیم دارم شما در بخشی از سریال "همسایه ها" حضور پیدا کنید تا زمانی که سریال "زیر آسمان شهر" شروع شود.
 
این پیشکسوت عرصه بازیگری تلویزیون و تئاتر تصریح کرد: مهران غفوریان به حضور من در سریال "زیر آسمان شهر" خیلی امیدوار است اما به اندازه ای ناتوان شده ام که فکر نمی کنم به مرحله حضور در آن سریال برسم.
 
وی با اشاره به وضعیت فعلی سریال جدید مهران غفوریان ، گفت: بر اساس آنچه غفوریان اعلام کرده گروه هم اکنون در حال نگارش متن سریال "زیر آسمان شهر" هستند و به طور احتمالی،‌ این سریال پس از مجموعه تلویزیونی "همسایه ها" کلید می خورد.
 
رنجبر ادامه داد: قرار است در سری جدید سریال "زیر آسمان شهر" ادامه نقش مهتاج خانم را بازی کنم البته غفوریان گفته که سعی می کنیم نقش کمتری را برایت بنویسیم تا ناراحتی زیادی به شما تحمیل نشود.
 
این بازیگر پیشکسوت در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار کرد: بر اساس آنچه مهران غفوریان تا این لحظه به من اعلام کرد، حضور من ، حمید لولایی و خود غفوریان به عنوان بازیگران سریال "زیر آسمان شهر" قطعی شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: البته من به مهران غفوریان گفتم که توانایی حضور در سریال زیر آسمان شهر را ندارم اما او تاکید کرد که هیچ کس مانند شما نمی تواند نقش مهتاج خانم را بازی کند از این جهت لازم است که حتما حضور داشته باشید.
 









95/10/5 - 17:46 - 2016-12-25 17:46:29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن