تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشبخت كسى است كه سراى باقى را كه نعمتش پايدار است بر سراى فانى كه عذابش بى‏پاي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817403586




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روحانی و ظریف در برجام غیر انقلابی عمل کردند؟


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: روحانی و ظریف در برجام غیر انقلابی عمل کردند؟
انقلاب به معنای حرکت از ظلم به عدالت ، از تبعیض به عدم تبعیض از بی قانونی به قانون مداری و از جهل و نادانی به سمت علم ودانش است.
حسین انصاری راد، فعال سیاسی و نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با نامه‌نیوز در خصوص مباحث اخیر مطرح شده از سوی دلواپسان مبنی بر انقلابی و غیرانقلابی بودن مسئولان، گفت: اختلافات میان دو جناح اصلاح طلب و اصولگرا  است که به این صورت بروز پیدا کرده است و تندروهای جناح اصولگرا این معرکه را به راه انداخته اند.  
 
وی ادامه داد: معنای حقیقی انقلاب  اجرای قانون، عدالت، رعایت اخلاق، تامین مصالح ملت و کشور بر اساس علم و در چارچوب قانون است. انقلاب به معنای حرکت از ظلم به عدالت ، از تبعیض به عدم تبعیض از بی قانونی به قانون مداری و از جهل  و نادانی به سمت علم و دانش است.
 
انصاری راد با بیان اینکه معنای انقلاب همواره پیرامون همین موضوعات است، خاطرنشان کرد:  کاری که دولت و یا مثلا اشخاصی مانند ظریف و روحانی در زمینه برجام انجام داده اند و شرایط کشور را از یک بحران سخت اقتصادی خارج کردند و راه تولید نفت را باز کردند و پول‌های ایران را که به ظلم و ستم بلوکه شده بود را تا حدودی از بلوکه خارج کردند و به دست مردم رساندند، مصداق واقعی انقلاب است.

وی در ادامه افزود: انقلاب این بود که فروش نفت از یک ملیون بشکه به 4 میلیون بشکه برسد.سختگیری و بحران اقتصادی که به وسیله تحریم و ممانعت از داد وستد ایران ایجاد شده بود ظلم بود و گشایش در کار مردم و کشور عدالت و انقلاب است. بنابراین آنچه که ظریف و روحانی در زمینه رفع تحریم ها از جمله سرمایه گذاری، فروش نفت، ایجاد اشتغال و غیره انجام داده اند عدالت و انقلاب است و خلاف آن ظلم است.
 
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه کسانی که با برجام مخالفت می‌کنند در واقع  با گشایش کار مردم مخالف هستند، تصریح کرد: این عده که با سرمایه گذاری، اشتغال و رفاه مردم که ناشی از برجام است مخالفت می‌کنند در واقع مخالف انقلاب ، قانون و عدالت هستند. معتقدم دستاورد دولت یازدهم حرکتی انقلابی و در چارچوب قانون بود؛ در حقیقت آن‌چیزی بود که ملت ما مطالبه می‌کند.
 
حجت‌السلام انصاری راد با تاکید بر اینکه فعالیت‌های دولت یازدهم کاملا انقلابی بوده است، خاطرنشان کرد: افرادی که در کار دولت مانع تراشی می‌کنند در واقع در کار انقلاب مانع تراشی می‌کنند. به هر دو جناح اصلاح‌طلب و اصولگرا توصیه می‌کنم که مطالبات واقعی مردم را در هر زمینه‌ای ملاحضه کنند و با اخلاق و انظباط در جهت تامین مطالبات مردم حرکت کنند.     






۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن