تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802795355




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سارقان مسلح سوپرماركت‌هاي پايتخت بازداشت شدند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: سارقان مسلح سوپرماركت‌هاي پايتخت بازداشت شدند
پنج عضو يك شبكه سرقت كه با ايجاد وحشت از سوپرماركت‌هاي پايتخت سرقت مي‌كردند، بازداشت شدند.


به گزارش خبرنگار ما، اين پنج سارق مسلح سرقت‌هاي خود را از چند سوپرماركت در شهرستان‌هاي پاكدشت و ورامين شروع كردند و براي ادامه راهي تهران شدند. سارقان اولين سرقت مسلحانه را نيمه شب 23 آذر ماه امسال از يك سوپرماركت در حوالي افسريه در جنوب شرقي تهران رقم زدند و بعد از آن از نقاط ديگر تهران سرقت كردند.

قاضي رضا ابوالحسني، سرپرست دادسراي ناحيه 34 به خبرنگار ما گفت: نيمه شب سه‌شنبه 23 آذر ماه بود كه مأموران پليس از سرقت مسلحانه‌اي از يك سوپر ماركت در حوالي منطقه افسريه با خبر و راهي محل شدند. نخستين بررسي‌ها نشان داد لحظاتي قبل در آخرين دقايقي كه صاحب سوپر ماركت قصد بستن مغازه‌اش را داشته بود، خودروي سمند سفيد رنگي جلوي آن توقف كرده و در حالي كه راننده پشت فرمان آماده حركت بوده است، چهار سارق مسلح نقابدار به داخل مغازه سوپر ماركت يورش برده و با تهديد اسلحه كلت كمري و چاقو تمامي دخل مغازه را سرقت كرده و به سرعت از محل گريخته‌اند. در حالي كه در بررسي‌ها مشخص شد خودروي پنج سارق مسلح سرقتي است، مأموران از چند سرقت مشابه ديگر باخبر شدند كه حكايت از آن داشت سارقان مسلح سمند سوار به همين شيوه به چند مغازه سوپرماركت و ساندويچي حمله كرده و دست به سرقت زده‌اند.

قاضي ابوالحسني در ادامه گفت: پس از اين حادثه، پرونده در دادسراي ناحيه 34 تشكيل شد و سارقان مسلح تحت تعقيب قرار گرفتند. در حالي كه مأموران تحقيقات گسترده‌اي را براي شناسايي سارقان مسلح آغاز كرده بودند، هر شب چند سرقت مسلحانه از سوپر ماركت‌ها و ساندويچي‌هاي سطح شهر تهران به مأموران گزارش مي‌شد كه حكايت از آن داشت سارقان به صورت زنجيره‌اي در ساعت‌هاي بين 24 شب تا 1 و 30 دقيقه بامداد به سوپر ماركت‌ها و ساندويچي‌ها در جنوب شرقي و جنوب و شمال غربي به صورت مسلحانه و حرفه‌اي دستبرد مي‌زنند به طوري كه در يك شب سارقان 9 سرقت مسلحانه زنجيره‌اي انجام دادند.

وي با بيان اينكه سارقان در اين سرقت بين 500 تا يك ميليون تومان سرقت مي‌كردند، افزود: با توجه به حساسيت موضوع چند تيم از مأموران پليس آگاهي براي دستگيري سارقان نقابدار مسلح وارد عمل شدند. بررسي‌هاي تخصصي كارآگاهان نشان داد، سارقان  به صورت باندي فعاليت مي‌كنند، از يكي از شهرهاي اطراف تهران وارد تهران مي‌شوند و سرقت‌هاي سريالي خود را از خيابان‌هاي جنوب شرقي تهران شروع كرده و به طرف خيابان‌هاي شمالي غربي تهران ادامه داده‌اند و در نهايت به مخفيگاه خود در شهرستان حاشيه تهران مي‌روند. در حالي كه هر شب به تعداد سرقت‌هاي اين باند افزوده مي‌شد، خوشبختانه كارآگاهان با بررسي‌هاي تخصصي و اطلاعاتي موفق به شناسايي پنج سارق مسلح شدند و مشخص شد دو نفر از آنها كه 27 و 33 سال دارند، از سارقان سابقه‌دار هستند و مخفيگاه آنها در شهرستان قرچك است. پس از اين مأموران براي دستگيري سارقان با حكم قضايي به قرچك رفتند كه مشخص شد دو سارق سابقه‌دار شب قبل هنگام رانندگي در حالت مستي از سوي مأموران دستگير شده‌اند.

سرپرست دادسراي ناحيه 34 ادامه داد: دو متهم كه به خاطر مستي دستگير شده بودند و در بازداشتگاه كلانتري حضور داشتند براي بازجويي به اداره آگاهي منتقل شدند و در ادامه مأموران سه متهم ديگر را ساعت 4 بامداد ديروز در مخفيگاه‌هايشان در شهرستان قرچك شناسايي و دستگير كردند. مأموران در مخفيگاه متهمان يك اسلحه كلت كمري، 18 فشنگ جنگي، تعدادي شوكر و افشانه و چاقو و قمه كشف كردند كه در بررسي‌ها مشخص شد اسلحه كشف شده با اسلحه‌اي كه دوربين‌هاي مدار بسته محل حادثه تصويرش ثبت شده است، متفاوت است كه متهمان در ادامه كلت كمري‌اي كه در سرقت‌ها از آن استفاده مي‌شد به مأموران تحويل دادند كه در نهايت از سارقان دو سلاح كمري كشف شد. متهمان در نخستين بازجويي‌ها به 18 فقره سرقت مسلحانه زنجيره‌اي اعتراف كردند.

وي در پايان گفت: سارقان علاوه بر سرقت از مغازه‌هاي تهران از چند مغازه ديگر در پاكدشت و ورامين هم سرقت مسلحانه انجام داده بودند كه در ادامه براي سرقت‌هاي زنجيره‌اي راهي تهران مي‌شوند كه خوشبختانه خيلي زود با تحقيقات مأموران پليس آگاهي شناسايي و دستگير شدند. سارقان در هيچ‌يك از سرقت‌ها اقدام به شليك و ضرب و جرح صاحبان مغازه نكرده بودند و فقط با اسلحه تهديد مي‌كردند. تحقيقات از سارقان براي مشخص شدن سرقت‌هاي احتمالي ادامه دارد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن