تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر گاه يكى از شما وضو بگيرد و بسم اللّه الرحمن الرحيم نگويد. شيطان در آن شريك است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817002886




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سررسید شهریورماه معاملات آتی سکه در صدر فعال ترین‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک:
سررسید شهریورماه معاملات آتی سکه در صدر فعال ترین‌ها
بررسی معاملات آتی نشان می‌دهد هفته گذشته ۹۱ سکه در ۱۶ نوبت مورد معامله قرار گرفت که بررسی‌ها نشان می‌دهد که از بین چهار روز معاملاتی، قیمت بیشترین حجم معاملات در روز چهارشنبه با انعقاد ۲۴ سکه طلا به ارزش ۲۷۳ میلیون ریال اختصاص داشت.


به گزارش تابناک اقتصادی، هفته ای که گذشت قیمت اونس طلا با کاهش بی سابقه ای روبه‌رو بود که این موضوع نیز در بازار آتی ایران نیز بی تاثیر نبود. البته با اینکه در پایان هفته گذشته اونس طلا افزایش یافت اما در هر حال نتوانست زیان‌های قبل را جبران کند.


برهمین اساس قیمت سکه در بازار داخلی طی هفته گذشته تحت تاثیر افزایش ارزش دلار و ریزش بهای طلا در بازارهای جهانی، حرکت نوسانی در پیش گرفت.


بررسی معاملات هفته گذشته آتی سکه در بورس کالای ایران نیز نشان می‌دهد در بین سررسیدهای فعال، بیش‌ترین حجم معاملات با ۱۶ هزار و ۸۱۲ قرارداد به معاملات تحویل شهریورماه سال آینده اختصاص داشت تا ارزش این سررسید به بیش از ۲ هزار و ۳۱ میلیارد ریال برسد. این در شرایطی است که سررسید تیرماه سال جاری با ۲ هزار و ۶۳۹ قرارداد و ارزش بیش از ۳۱۴ میلیارد ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. همچنین سکه تحویل دی ماه نیز با حجم ۹۲۱ قرارداد و به ارزش بیش ۱۰۵ میلیارد ریال در جایگاه سوم ایستاد.


سکه تحویل اردیبهشت ماه سال آتی نیز با ۶۵۵ قرارداد و ارزش ۷۶ میلیارد ریال در جایگاه چهارم و همچنین سکه اسفند ماه نیز با ۳۸۴ قرارداد به ارزش بیش از ۴۴ میلیارد ریال در جایگاه پنجم معاملات قرار گرفت.


از سوی دیگر در معاملات پنجشنبه اخیر بورس کالای ایران، قرارداد تحویل دی با قیمت یک میلیون و ۱۴۷ هزار تومان معامله شد و افت 0.8 درصدی را در این روز تجربه کرد. همچنین سکه تحویل اسفند با قیمت یک میلیون و ۱۶۱ هزار تومان مورد معامله قرار گرفت و با کاهش 0.7 درصدی نسبت به آخرین معامله در هفته گذشته رو‌به‌رو شد.


این در شرایطی است که سکه سررسید اردیبهشت ماه نیز بدون هیچ تغیری با قیمت یک میلیون و ۱۷۶هزار تومان معامله شد. همچنین سکه تحویل تیرماه سال آینده با نرخ یک میلیون و ۱۹۳ هزار تومان، کاهش 0.6 درصدی را تجربه کرد. این در شرایطی است که سکه تحویل شهریورماه سال آتی با قیمت یک میلیون و ۲۱۰ هزار تومانی معامله شد و 0.1 درصد رشد قیمت را در این روز تجربه کرد.


از طرف دیگر هفته گذشته ۹۱ سکه در ۱۶ نوبت مورد معامله قرار گرفت که بررسی‌ها نشان می‌دهد که از بین چهار روز معاملاتی، قیمت بیشترین حجم معاملات در روز چهارشنبه با انعقاد ۲۴ سکه طلا به ارزش ۲۷۳ میلیون ریال اختصاص داشت. این در شرایطی است که کمترین حجم معاملات طی روز یکشنبه هفته گذشته با ۲۱ معامله و ارزش حدود ۲۳۸ میلیون ریال ثبت شد. امروز نیز حجم معاملات گواهی سپرده سکه طلا در بورس کالای ایران به ۲۱ سکه و ارزش ۲۴۰ میلیون ریال رسید.


معاملات آپشن


طی هفته گذشته در جریان معاملات آپشن سکه در بورس کالای ایران در مجموع  دو هزار و ۴۸۵ قرارداد منعقد شد. نگاهی به جزییات این معاملات نشان می‌دهد که در قیمت اعمال یک میلیون ۱۰۰ هزار تومان، ۳۰۰ قرارداد، در قیمت اعمال یک میلیون و ۱۲۵ هزار تومان، ۳۶ قرارداد و در قیمت اعمال یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان دو هزار و ۴۹ قرارداد منعقد شده است.




۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن