تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چیزى زکاتى است و زکات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798398036




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدیقی در خطبه های نمازجمعه:مسئولان تصمیم جدی در خصوص نقض برجام بگیرند


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: صدیقی در خطبه های نمازجمعه:مسئولان تصمیم جدی در خصوص نقض برجام بگیرند
خطیب موقت نماز جمعه تهران: توقع ما از مجریان و مسئولان امر یک قدم عزت ساز و تصمیم جدی درخصوص نقض عهد در برجام است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی در خطبه دوم نماز جمعه تهران افزود: نقض برجام قابل پیش بینی بود و مقام معظم رهبری از روز نخست با صدای رسا اعلام کردند که ما به طرف مقابل بدبین هستیم و آمریکا عهد شکن است.
 
وی گفت: آن روز مسئولان ما که دنبال این توافق بودند باید با استحکام بیشتری وارد می شدند و بزودی تسلیم نمی شدند.

صدیقی افزود: حال که روشن شد و کسی نمی تواند انکار کند که اینها نقض عهد کردند، باید مقابله در تراز یک کشور انقلابی و قدرتمند باشد.
 
وی گفت: قدرت منطقه ای ماست که آمریکا را خفه می کند و شاخ آمریکا شکسته شده است و آمریکا در منطقه جایگاهی ندارد.
 
حجت الاسلام و المسلمین صدیقی افزود: نظام اسلامی در صحنه سیاسی جهان حرف اول را می زند و در منطقه حرف نظام اسلامی و انقلاب اسلامی نفوذ دارد و جوانان ، انقلابیون و حرکتهای آزادی بخش منطقه همه از این ام القرا الهام می گیرند.
 
وی گفت: بجاست که به موضوعات دم دستی اکتفا نشود ، آنچه را که رئیس جمهور به سازمان انرژی اتمی دستور داد ، چیزی نبود که برای آمریکا مشکلی درست کند و آنها نیز اعلام کردند خلاف برجام نیست و برای ما نیز مشکلی نیست.
 
 وی گفت: باید قدم هایی برداریم که نشان دهد ما انقلاب کردیم و قدرتمندیم و اگر بخواهیم حرف خودمان را به کرسی می نشانیم، توقع ما از مجریان و مسئولان امر یک قدم عزت ساز و برخورد جدی باموضوع نقض برجام است.
 
حجت الاسلام و المسلمین صدیقی با اشاره به آغاز بررسی لایحه بودجه سال اینده در مجلس شورای اسلامی  افزود: از مجلس توقع داریم اولویتهایی مانند اشتغال جوانان، توجه به قشرهای آسیب پذیر ، کارگاههای تولیدی که تعطیل شدند، موضوع فرهنگ و پیشرفت علم را مورد توجه قرار دهد.
 
امام جمعه موقت تهران با اشاره به سالروز نهم دی افزود: نهم دی از ایام الله است.
 
وی گفت: 9 دی یکی از کرامت های انقلاب است ، خداوندی که با حضور مردم در 22 بهمن 57 نابودی رژیم سلطنتی را قطعی کرد، نهم دی نیز تضمین بقای انقلاب و پیروزی خط ولایت با حضور مردم بود.
 
صدیقی افزود: دشمن امید پیدا کرده بود و قدرت طلبهای داخل نیز مغرور شده بودند و فکر می کردند برای آنها نانی بدست می آید.
 
وی گفت: اجتماع و حضور مردم در 9 دی 88 پس از 8 ماه صبوری ، آن روز ماموریتی الهی بود که به موقع بیرون آمدند و این حضور بموقع مردم اگر مدتی تاخیر افتاده بود فایده ای نداشت.
 
صدیقی افزود: بصیرت یعنی تشخیص، تصمیم، حضور و اقدام به موقع است و حضور مردم در 9 دی به موقع بود که همه مردم با سلایق مختلف در آن حضور یافتند.
 
وی گفت: بسیاری از کسانی که با فریب سران فتنه فکر می کردند مسئله تقلبی وجود دارد و از مظلومی حمایت می کنند ، همه دیدند که خطر جدیست و مردم ما در همان روز به بنده می گفتند که سران فتنه باید مجازات شوند.
 
صدیقی افزود: انقلاب اسلامی یک پدیده الهی است، دست پنهان خدا این انقلاب را بوجود آورد و قدم به قدم هدایت کرد و خطرات را نیز یکی پس از دیگری رفع کرد.
 
وی گفت: بنده اعتقاد دارم که فتنه 88 خطرش از همه خطرات بعد از انقلاب عمیق تر بود و این خطری ریشه دار و وسیعی بود.
 
صدیقی افزود: در فتنه کسانی ناقه فتنه را سوار شده بودند که در خانه امام و کنار امام بودند و سوابقی داشتند.
 
 وی گفت: همچنین عده ای به شبهه افتادند ، عده ای نیز خام شدند و عده ای نیز در آن فضای تاریک و غبارآلود که با کمک تبلیغات همه جانبه ماهواره ای و رسانه ای ایجاد کرده بودند، برخی از مردم به تردید افتادند.
 
صدیقی افزود: این فتنه بسیار سنگین بود و باید 9 دی را قدر بدانیم.
 
وی گفت: حضور دشمنان ما ، حضور قدرتهای استکباری، بی اعتنایی به قانون، حذف شورای نگهبان، مقابله با مقدسات، اهانت به حضرت سید الشهدا، اهانت به امام راحل، بی اعتبارکردن ستون تاسیس و بقای نظام و انقلاب که مسئله ولایت است نشان می دهد که این فتنه، فتنه براندازی بود.
 
صدیقی افزود: با توجه به این موضوعات، سران فتنه هیچ حرفی نزدند و اعتراضی نکردند و اعلام نارضایتی نیز نکردند.
 
وی گفت: انواع موارد اتهامی سنگین در این پرونده برای جریان فتنه قابل احصاء است که اگر روزی دادگاهی بنا باشد برگزار شود این جرمهای سنگین ایجاد آشوب ، ایجاد اغتشاش و از بین بردن اعتبار بین المللی و هموار کردن راه تحریم، صدمه زدن به افکار عمومی ، از بین بردن اعتقاد مردم به مقدسات است.
 
صدیقی افزود: بعضی ها نمی دانم نانشان در این است که گاهی حرفهای بی ربطی بزنند و گاهی نفهمند که پس پرده این قضیه که می گویند حصر باید از بین برود ، می فهمند چه می گویند؟ و چه انگیزه ای با مطرح کردن این حرفها دارند؟
 
وی گفت: با وفایی که از مردم سراغ داریم و همچنین ایمان و بصیرت انان ، تا ظهور امام زمان (عج)، انقلاب را زیر پرچم ولایت حفظ خواهند کرد.
 
صدیقی افزود: خداوند تقوا را کلید فتوحات و همچنین موجب سهولت و رفع مشکلات بیان کرده است.
 
وی گفت: مسئولان در سمتهای مختلف خدا را در نظر بگیرند و مرگ را از یاد نبرند و این میزها به کسی وفا نکرده است مسئولان فرصت خدمت را قدر بدانند و امانت دار و مردم دار باشند.
 
صدیقی افزود: کاسب ها نیز بی انصافی نکنند و مردم را با گرانفروشی ناراضی نکنند و ربا در زندگی آنان نباشد اگر خطری برای مملکت باشد از ناحیه حرام خوری ها ، حقوق های حساب نشده ، ربا ، رانت و ویژه خواری هاست.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش  آزاد سازی حلب را تبریک گفت و افزود: قدرتهای بزرگ آمریکا، انگلیس ، فرانسه، آلمان ، تکفیری ها با پول نفت و دلار نتوانستند به اهدافشان برسند و خداوند متعال پوزه انها را به خاک مالید.
 
وی گفت: حلب به قیمت خون شهدای مدافع حرم آزاد شد و این فقط یک پیروزی نظامی نیست بلکه یک پیروزی فرهنگی ، اعتقادی و همچنین پیروزی اسلام ناب و جبهه ولایت است.
 
صدیقی با اشاره به سالروز تاسیس نهضت سواد آموزی افزود: در زمان تاسیس این نهضت ، حدود 50 درصد مردم بی سواد بودند اما هم اکنون بیش از 80 درصد جمعیت باسواد هستند و از مسئولان این نهضت بویژه آقای قرائتی قدردانی می کنیم.
 
وی با اشاره به اوضاع بحرین گفت: مظلومیت مردم بحرین که چندسال است به جرم اینکه در مقابل دروغگویان و سازمان های مدافع حقوق بشر و سازمان ملل می خواهند آرائشان اعتبار داشته باشد و این مردم مقاوم و خستگی ناپذیر همچنان برای آزادی تلاش می کنند.
 
صدیقی افزود: در یمن نیز کودکان و زنان را می کشند و زیرساخت ها را تخریب کردند و عربستان سعودی این قارون زمان، روی نفت نشسته است و با پول مسلمانان ، کشورهای اسلامی و اسلام را نابود می کند و ما این موضوع را محکوم می کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی در خطبه نخست نماز جمعه این هفته تهران گفت: نماز و تقوا مشکلات و شیاطین را از پیش رو مسلمان و متقیان بر می دارد خداوند، در قرآن وعده آبادانی دنیا و آخرت را به متقیان داده است.

خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران افزود: خداوند در قرآن فرموده است اگر مردم پایبند ایمان ،تقوا و پرهیز از گناه باشند درهای برکت را بر روی آنها باز می کنیم .

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی گفت: خداوند مالک یوم الدین است جزای عمل در قیامت ظهور و بروز دارد حاصل زندگی حرفها، نگاه ها و مدیریت هاست که بخشی از آنرا در این دنیا و مابقی در یوم الدین تظاهر می یابد.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران افزود: ذکر خدا و هر حرفی برای رضای خدا باشد شری را رد کند، فتنه ای را خاموش کند، رفع گرفتاری، مظلومی را حمایت کند، ترویج اخلاق و معنویت کند باطنش نور است.

صدیقی گفت: برخی فریفته و سرگرم دنیا هستند، چشماهایشان به یوم الدین و قیامت بسته است.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران افزود: نماز بخوانیم نمازی که سازنده باشد باطن دنیا را ببینیم خود را گرفتار آتش نکنیم.



تاریخ انتشار: ۱۵:۴۶ - ۰۳ دی ۱۳۹۵ - 23 December 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن