تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817447220




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکل عجیب امنیتی «دیجی کالا» در جشنواره یلدا


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: مشکل عجیب امنیتی «دیجی کالا» در جشنواره یلدا
کاربران فروشگاه بزرگ اینترنتی «دیجی کالا»، در کامنت های خود با تمسخر مشکل به وجود آمده، از تغییر کالاهای خریداری شده توسط دیگران (به خاطر ورود به صفحه کاربری شخصی دیگر) یا اعلام خریدهای خاص آنها به افراد فعال در اینستاگرام دیجی کالا خبر داده اند.
حراج و حراجی از جمله موضوعات مورد علاقه و با قدمت در خانواده های ایرانی و البته دیگر ملت های جهان است. با گسترش فضای مجازی و ظهور فروشگاههای اینترنتی در کشورمان، پای این مدل فروش های با تخفیف نیز به آنها باز شد.
 
اگرچه ماجرای جمعه سیاه و استفاده از آن مدل، با "بامیلو" در ایران آغاز شد، اما دیجی کالا نیز به عنوان مجموعه ای بزرگ و مشهور در میان کاربران ایرانی، ابتکار استفاده از شب یلدا را برای جشنواره حراجی خود برگزید.
 
دیجی کالا امسال رخداد 3 روزه ای را برای برگزاری حراج بزرگ خود از بامداد 29 آذر تا پایان اول دی ماه آغاز و اعلام کرد که امسال تلاش کرده تخفیف ‌های چشمگیرتری را برای خریداران اینترنتی فراهم کند و انتظار دارد حدود 5 میلیون نفر از این جشنواره فروش بازدید و حدود ٥٠٠ هزار کالا با قیمت‌ های مناسب به فروش برسد.
 
اما با شروع این حراجی بزرگ، یکی از کاربران با ارسال تصویری، خبر از بروز مشکلی بزرگ در سامانه کاربران دیجی کالا پس از شروع این جشنواره یلدا داد و اعلام کرد که پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود، به جای ورود به صفحه شخصی خود، وارد صفحه فردی دیگر شده و می تواند تمام اطلاعات و خریدهای وی را مشاهده کرده و تغییر دهد.
 

مشکل عجیب امنیتی «دیجی کالا» در جشنواره یلدا
 


مشکل عجیب امنیتی «دیجی کالا» در جشنواره یلدا
 


مشکل عجیب امنیتی «دیجی کالا» در جشنواره یلدا
 
مشکل عجیب امنیتی «دیجی کالا» در جشنواره یلدا
 




به گفته وی، این موضوع را از طریق درج کامنت در صفحه رسمی دیجی کالا در اینستاگرام، به اطلاع آنها رسانده است. بررسی این موضوع از طریق همین صفحه اینستاگرام آغاز و مشخص شد علاوه بر این کاربر، تعداد دیگری از کاربران دیجی کالا نیز با چنین مشکلی مواجه شده اند.
  البته دیجی کالا در اطلاعیه اینستاگرامی خود، اعلام داشته که "به دلیل استقبال بی سابقه شما عزیزان، وب سایت و اپلیکیشن دچار افت سرعت شده و همکاران در تلاشند این مشکلات را برطرف کنند"
 
اما کاربران این فروشگاه بزرگ اینترنتی، در کامنت های خود با تمسخر مشکل به وجود آمده، از تغییر کالاهای خریداری شده توسط دیگران (به خاطر ورود به صفحه کاربری شخصی دیگر) یا اعلام خریدهای خاص آنها به افراد فعال در اینستاگرام دیجی کالا خبر داده اند.
 
البته برخی دیگر نیز با لحنی اعتراض آمیز، از وجود چنین مشکل بزرگ امنیتی در این فروشگاه گلایه کرده و خواستار رفع سریع این باگ شده اند.  
 
شاید در مقایسه با تعداد قابل توجه کاربران و یوزرهای فعال در سایت دیجی کالا، مشکل مذکور برای بخش کوچکی از این افراد ایجاد شده باشد اما همین موضوع نیز اتفاقی قابل تامل محسوب شده و نیازمند توضیحات تکمیلی و دلایل ایجاد آن توسط مسئولان فنی این فروشگاه بزرگ است.
 
گفتنی است، بامیلو دیگر فروشگاه اینترنتی که با همین مدل اقدام به برگزاری حراج‌های اینترنتی می‌کند، بنابرگزارش‌های مردمی، با مشکلات مشابهی از قبیل عدم پاسخگویی مناسب، عدم تحویل به موقع سفارشات و ... مواجه بوده است که با توجه به فراگیر شدن کسب و کارهای مبتنی بر اینترنت و خریدهای آنلاین، ساماندهی فروشگاه‌های اینترنتی و نظارت دقیق بر فعالیت‌ها و نحوه خدمات‌دهی آن‌ها، هم‌پایه طرح‌های ساماندهی شبکه‌های اجتماعی و پیش از آنکه منجر به بروز اتفاقات ناگوار شود، ضروری به نظر می‌رسد.

منبع : مشرق نيــوز



تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن