تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799085959




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلخ‎کامی غرب از پیروزی شیرین جبهه مقاومت در حلب


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: تلخ‎کامی غرب از پیروزی شیرین جبهه مقاومت در حلب
آمریکا و متحدانش از آزادسازی حلب و بی‎نتیجه ماندن تلاش‎هایشان در نجات تروریسم، عصبانیت شدیدی دارند.
به گزارش خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، به نقل از شبکه "العالم" بشار جعفری دیپلمات ارشد سوریه در سازمان ملل در مصاحبه با "پرس ‌تی ‌وی" گفت: انگلیس، فرانسه و ایالات متحده آمریکا که از حامیان اصلی فعالیت‌های تروریستی در سوریه به شمار می‎‌روند از آزادسازی شهر حلب «به شدت عصبانی» هستند.



تلخ کامی غرب از پیروزی شیرین جبهه مقاومت در حلب



در همین راستا "دیوید ریچاردز" فرمانده سابق کل ارتش انگلیس در مصاحبه روز جمعه (16دسامبر) خود با شبکه "بی‌بی‌سی" گفت: متاسفانه باید بگویم که روند شکست در جنگ‌ برای ما آغاز شده است، اما این بدان معنی نیست که ما در موضوع صلح نیز شکست خورده‌ایم.


به گزارش "روسیا الیوم"  فرمانده سابق کل ارتش انگلیس، بازه بین سال‌های 2012 تا 2013 را زمان طراحی نقشه ورود نظامی به سوریه عنوان کرد و افزود: دولت‌های غربی در راستای اجرای این نقشه، برکناری اسد و آغاز حمایت از حاکمیت گزینه دلخواه جایگزین خود، حرکت کردند.



تلخ کامی غرب از پیروزی شیرین جبهه مقاومت در حلب



عصبانیت غرب از آزادی حلب در حالی است که پیش از این بارها درپی پیشروی نیروهای ارتش سوریه در حلب، شورای امنیت سازمان ملل، شاهد پیشنهاد قطعنامه های آتش بس از سوی آمریکا و متحدانش بود. آتش بسی که به عقیده بسیاری از کارشناسان اقدامی بود، درجهت خرید زمان برای تجهیز تروریستها در حلب.


چندی پیش نیز "ژان مارک ارو"،  وزیر امور خارجه فرانسه که به دنبال جلوگیری از پیشروی نیروهای ارتش سوریه در حلب بود  درگفتگو با روزنامه "لوموند"، حملات ارتش سوریه در حلب را نقض آشکار حقوق بشر توصیف کرد و به نام آتش بس به دنبال گرفتن تنفسی برای تروریستها بود.


آزادی حلب، نقطه عطف عظیم در تحولات منطقه



تلخ کامی غرب از پیروزی شیرین جبهه مقاومت در حلب



"محمدحسن قدیری ابیانه" در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، پیرامون ابراز ناراحتی آمریکا و غرب درخصوص آزادی حلب، با اشاره به اینکه توطئه ها علیه سوریه، عراق، حزب الله لبنان، فلسطین و جمهوری اسلامی ایران به عنوان محور مقاومت، برای جلوگیری از سقوط رژیم صهیونیستی است، گفت: پیروزی در حلب موقعیت جمهوری اسلامی را درجهان به شدت افزایش داد و موقعیت رژیم صهیونیستی را بیش از گذشته متزلزل کرد.


وی در ادامه افزود: 16 سازمان اطلاعاتی امنیتی آمریکا پیش بینی کرده بودند تا سال 2029 یعنی 15 سال آینده رژیم صهیونیستی وجود خارجی نخواهد داشت، این توطئه ها برای به تاخیر انداختن این سرنوشت محتوم بود اما ایران توانست با کمک های معنوی و مستشاری شکستی سنگین و تاریخی را بر غرب جنایتکار تحمیل کند و این یک نقطه عطف عظیم در منطقه است.


قدیری ابیانه ضمن اشاره به اینکه پیروزی حلب توطئه های دراز مدت و سرمایه گذاری سنگین چندین ساله همه حامیان رژیم صهیونیستی و اسلام آمریکایی را با شکست مواجه ساخت، تاکید کرد: این پیروزی جلوی تجزیه‌ی کشور سوریه را گرفت و نشان داد حتی اگر آمریکا، اروپا، ارتجاع عرب و ترکیه با همه‌ی توانشان علیه کشوری بسیج شوند، اما این دلیل بر پیروزی آنها نمی شود.


این کارشناس سیاست خارجی و سفیر سابق ایران درمکزیک و استرالیا تصریح کرد:  مداخله آمریکا در عراق در ظاهر علیه داعش است اما در باطن در مسیر تقویت آنها عمل می کنند؛ بارها مشاهده کردیم که نیروهای عراقی را بمباران کردند و بعد گفته شد که اشتباه شده، آمریکایی ها در حقیقت فقط شعار مبارزه با تروریست را  سر می‌دهند.


وی در پایان تاکید کرد: من با اطمینان می گویم در آینده از آزادی حلب به عنوان یک نقطه عطف یاد خواهد شد.



تلخ کامی غرب از پیروزی شیرین جبهه مقاومت در حلب



حلب دومین شهر بزرگ سوریه، از سال 2012، شاهد درگیری‎های شدید بین تروریست‎های مورد حمایت غرب و آمریکا با نیروهای سوریه بود که سرانجام پس از پنج سال، جبهه مقاومت، با برهم زدن معادلات آمریکایی‎ها و متحدانش که در صدد جایگزینی حکومتی دست نشانده در این کشور بودند، سرنوشت حلب و سوریه را در دست گرفت. 


گزارش از: محمد صادق کلبادی





۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن