تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817406829




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقد و بررسی Killing Floor 2


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:

نقد و بررسی Killing Floor 2 "ترجمه شده از وبسایت Trusted Reviews" Killing Floor 2 یکی دیگر از عناوینی است که بشدت بر روی مقوله "گان‌پلی" تاکید دارد و تلاش می‌کند بر مبنا این بخش یک تجربه شوتر خونین و لذتبخش را ارائه دهد. تمامی عناصر بازی در راستای این است که تیراندازی با یک سلاح را لذت بخش کند و باید گفت که Killing Floor 2 در هدفش کاملا موفق بوده است. پایه و اساس این بازی از ابتدا تا انتهای آن تغییرات زیادی نمی‌کنند. شما خودتان را با انباری از سلاح ها مجهز کرده و به کشتن موج های زیادی از دشمنانی شناخته شده با نام Zed می‌پردازید. لذت واقعی تیراندازی با سلاح ها زمانی پدیدار می‌شود که مغز زامبی ها را با هدشات کردن متلاشی کنید. در نهایت علیرغم اینکه خطری که برای شما در این بازی وجود دارد کمی ساده می‌باشد باز هم بعد از کشتن زامبی ها لبخندی بر لب خواهید داشت. این نشان می‌دهد بازی بیشتر از چالش و داستان، به دنبال این است که با گیم‌پلی و تیراندازی شما را سرگرم کند. Killing Floor 2 عملکرد خوبی در بالا بردن تنش در زمان هایی که به آن نیاز است، دارد. طراحی مراحل بازی به‌جای مراحل کلاسیک و متنوع که در سایر عناوین مشاهده می‌کنید، با حالت موج‌های مختلف می‌باشد، چیزی مانند Horde Mode در Gears of War که در آن شما در ابتدا یک موج آسان را در پیش دارید و پس رد کردن آن به موج دوم می‌رسید و این روند همراه با سخت شدن ادامه نیز دارد. در نهایت با رسیدن به موج آخر یک باس فایت بصورت رندوم انتخاب شده و باید سعی کنید آنرا شکست دهید، طرح کلی بازی بسیار ساده می‌باشد اما بسیار خوب اجرا شده است.

بدلیل استفاده از این روش در طراحی بازی، سازنده قادر بوده تا هر قدر می‌خواهد خون ریزی و کشتار در بازی به پا کند که باعث خلق یک اتمسفر ترسناک می‌شود. شما در حالی که شما تنها سعی می‌کنید در برابر دشمنانی که هر لحظه زیادتر می‌شوند مقاومت کنید باید این موج‌ها را پشت سر بگذارید و تجربه این کشتار و تنگنا‌ها حتی می‌تواند باعث ترس در شما شود. من نمی‌گویم که این بسیار ترسناک است، اما لحظاتی وجود دارند که شما واقعا وحشت می‌کنید و به شدت سعی می‌کنید نقشه‌ی جدیدی پیدا کنید تا نمیرید. این روند تا حدودی اعتیادآور است. همه‌ی اینها با قابلیت Zed Time تقویت می‌شوند. قابلیتی که زمانی که شما یک کیل خاص کسب کنید فعال می‌شود. این کیل خاص معمولا شامل متلاشی شدن صورت یکی از دشمنان می‌شود. Zed Time باعث می‌شود برای چند ثانیه همه چیز آهسته شود که به شما این اجازه را می‌دهد تا حرکت بعدی خود را بچینید. مدت زمان این قابلیت از یک سکسکه بیشتر نمی‌شود، اما با این حال مهمترین یار شما خواهد بود و این مورد یکی از عناصر مهم گیم‌پلی است که تجربه آنرا از بازی‌هایی با این نوع سیستم گان‌پلی نظیر DOOM و Gears Of War متمایز کرده است. مسیر کشتارهای شما در بازی تنها برای خنده نخواهند بود! هر کیل که کسب می‌کنید به شما پول و XP می‌دهد این نکته برای رد کردن هر راند نیز صدق می‌کند. این امتیازها به شما اجازه می‌دهند خود را مجهز کنید و همینطور Perk هایی را به شخصیت خود اضافه کنید. این Perk‌ها شامل مخلوطی از قابلیت های Passive و Active می‌شوند. مانند قدرتی که به شما اجازه می‌دهد یاران خود را درمان کنید و به طور کلی این مجموعه قابلیت‌ها بازی را بسیار جالب‌تر می‌کنند و نشان می‌دهد با یک تجربه صرفا تیراندازی طرف نیستیم و عناصری در پس این تیراندازی وجود دارد که تجربه ما را عمیق‌تر می‌کند.

اما یکی از مهمترین محورهایی که باعث می‌شود Killing Floor 2 یک بازی بسیار عالی شود، بخش Co-op آن است. از بازی کردن با دوستان خود بسیار می‌توان لذت برد. سطح سختی بازی به این بستگی دارد که چند نفر در حال بازی کردن با شما هستند، این بدین معنی است که در صورت وجود تعداد بازیکنان بیشتر، چالش‌های بیشتری وجود خواهند داشت و اصولا در چنین عناوینی کشتار زامبی‌ها با دوستان خیلی بیشتر از کشتار زامبی‌ها به شکل تنهایی لذت‌بخش است! چنین روندی را بخوبی در مد Horde بازی Gears Of War نیز تجربه کردیم. تمامی لذت بازی به نکته های ذکر شده خلاصه می‌شوند. بعد از مدتی بازی کردن متوجه خواهید شد که بازی باید ارزش تکرار بیشتری داشته باشد و شما از فرمت آن خسته شده‌اید. با این حال همانطور که ذکر شد، بازی کردن با دوستان یا حتی غریبه‌ها می‌تواند طول عمر بازی و ارزش تکرار را افزایش دهد. البته این بدین معنی نخواهد بود که هر روز سراغ این بازی خواهید رفت اما مطمئنا وقتی جمعی از دوستان شما قصد بازی کردن داشته باشند شما نیز برروی دکمه Play کلیک خواهید کرد. زمانی که وارد بازی شوید قطعا سرگرم خواهید شد. Killing Floor 2 به سادگی می‌داند که قصد کسب کردن چه چیزی را دارد و مطمئن می‌شود که بدون هیچ مشکلی به آن برسد. با این حال چیز های زیادی باید عمق بیشتری داشته باشند. مانند سیستم کلاس‌ها و برخی از ویژگی های ذکر شده که می‌توانستند به شکل بهتر و با جزئیات‌تری ارائه شوند. اما دلیل اینکه شما دوباره بازی را اجرا می‌کنید این است که کشتن یک زامبی با شات‌گان بسیار متقاعد کننده می‌باشد. این چیز بزرگ و یا زیرکانه‌ای نیست، اما بسیار لذت‌بخش است، حتی زمانی که نباید باشد! Killing Floor 2 در حقیقت همان نسخه اول است با تغییراتی لازم که باعث شده شماره 2 در کنار اسم آن ارزش داشته باشد. Killing Floor 2 یک بازی ویدیویی کامل از بسیاری از جهات می‌باشد. شما می‌توانید وارد کردن یک سکه در یک دستگاه آرکید را در 30 سال پیش تصور کنید، آن حسی که به شما می‌گفت "یک بار دیگر." که کنترل شما را بدست می‌گرفت. اکنون تفاوت این است که شما دیگر پول خود را برای هر بار بازی کردن حرام نمی‌کنید. شما می‌توانید تنها PS4 یا PC خود را روشن کرده و به بازی کردن بپردازید و جمله یکبار دیگر باید اینو برم باز هم بر زبان شما جاری می‌شود!

نکات مثبت متلاشی کردن سر دشمنان فوق‌العاده است! تنوع بسیار عالی سلاح‌ها Perk‌ها تجربه بازی را عمیق کرده‌آند بخش Co-op فان و سرگرم‌کننده نکات منفی کلیت بازی تقریبا تفاوتی با نسخه اول ندارد به عنوان یک تجربه تکنفره چندان رضایت‌بخش نیست سخن آخر Kililng Floor 2 همه تلاش خود را می‌کند تا بسیار خوب باشد، مخصوصا با دوستان و تا حد زیادی نیز به این هدف خود دست یافته است. قائدتا این بازی عمیق ترین اثر جهان نیست، اما حقیقتا نیازی هم نیست که باشد و در حد خود یک تجربه موفق است.



30 آذر 1395





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن