تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):وقتى كه برادر دينى‏ات از تو جدا شد، سخنى پشت سر او نگو، مگر اين كه دوست دارى او د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817606025




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طنز؛ مقصر پرونده «كيارستمي» بعد از چهل سال


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: علی زراندوز در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

 
دونالد ترامپ سرانجام چهل سال پس از انتخابش به عنوان رییس جمهور ایالات متحده، زد زیر برجام! به گفته شاهدان عینی، ترامپ که هنوز هم در جزایر هاوایی مشغول در کردن خستگی چند سال ریاست جمهوری‌اش است، موقع صرف صبحانه، زد زیر یک کپی از قرار داد برجام و گفت: «بابا این رو از سر سفره ببرین کنار... اشتهام رو کور می‌کنه!» هم‌زمان با این اتفاق، حسین شریعتمداری با وجود کهولت سن، در صفحه اول روزنامه کیهان تیتر زد: «داداچ اشتباه زدی زیرش! باید چهل سال قبل می‌زدی، نه حالا! ولی باز هم دمت گرم!»

دکتر محمود احمدی‌نژاد در پاسخ یک خبرنگار اعلام کرد: «هنوز هم مثل 40 سال قبل؛ نه در هیچ انتخاباتی شرکت می‌کنم، نه هیچ تنوری را گرم می‌کنم، نه اصلا نانی که در تنور پخته شده باشد را می‌خورم. قهر هم نیستم، ولی حرف هم نمی‌زنم. ناهار هم نمی‌خورم، اما آن ظرف غذا را برای هر کسی کشیده‌اید، کم است!»

ضمیمه آگهی نیازمندی‌های روزنامه همشهری که چهل سال قبل، پرتیراژترین و قطورترین نیازمندی‌ها در میان جراید کشور بود، تعطیل شد. مدیر عامل این روزنامه در گفت‌وگویی، دلیل این تعطیلی را این طور عنوان کرد: «متاسفانه این روزها مردم کشورمان آگهی‌های خودشان (اعم از آگهی فروش ملک، ماشین، استخدام، فروش دام زنده با قصاب، خریداران و فروشندگان اتومبیل‌های چپی و غیره...) را پای پیج اینستاگرام هنرمندان و ورزشکاران معروف ایران و جهان می‌گذارند و دیگر کسی به ما حتی یک آگهی هم سفارش نمی‌دهد!» شایان ذکر است که این روزها شاهد تخصصی شدن پیج هنرمندان و ورزشکاران و اختصاص کامنت‌های هر پیج به یک نوع آگهی خاص هستیم. به عنوان مثال خرید و فروش پراید در کامنت‌های پیج مهران رجبی و اتومبیل‌های مدل بالا در کامنت‌های پیج لیونل مسی و کریس رونالدو انجام می‌شود! در ضمن خدمات مربوط به مراسم ازدواج و کیترینگ در کامنت‌های پیج آنجلینا جولی و استخدام منشی با روابط عمومی بالا در کامنت‌های پیج ناتالی پورتمن صورت می‌گیرد!

سرانجام پس از چهل و اندی سال، مقصر پرونده پزشکی مرحوم کیارستمی مشخص شد. دکتر «مقصرجو!» وزیر بهداشت وقت، در صفحه اینستاگرام خود نوشت:«همه می‌دانند که مرحوم کیارستمی یک کارگردان سطح بالا در سینمای جهان بود. گویا تلویزیون اتاق ایشان همیشه روی کانال 4، شبکه فرهیختگان بوده که متاسفانه نظافتچی بخش، یک روز برای دیدن یک فیلم از جنس فیلم‌های شانه تخم مرغی که در اتوبوس‌های بین راهی آن زمان هم زیاد پخش می‌شده، می‌زند شبکه آی فیلم و حال استاد پس از دیدن این فیلم درجه جیم، به شدت به هم می‌ریزد!»

وزیر امور سالمندان و عزب‌ها (جوانان و ازدواج سابق!) اعلام کرد: «خوشبختانه با رایزنی‌های انجام شده با مسئولان بانکی کشور و گوشزد کردن خطر افزایش سن ازدواج در میان آقایان از 90 سال به 94 سال و در میان خانم‌ها از 80 به 83 سال، موفق شدیم وام ازدواجی که به هر کدام از زوجین تعلق می‌گیرد را تا سقف یک میلیارد تومان افزایش دهیم.» در این هنگام خبرنگاری که 95 سال داشت ولی هنوز زن نداشت از وزیر پرسید: «آقای وزیر نرخ‌ها مثل 40 سال قبل نیست که بشه با یه میلیارد تومن لاکچری زندگی کرد. الان یه میلیارد تومن، پول پیش یه خونه 40 متری تو جنوب شهر هم نمی‌شه.
 
ما چطوری با این وام‌های کم زن بگیریم آخه؟!» وزیر امور سالمندان و عزب‌ها در پاسخ گفت، خبر خوش دیگری هم برای جوانان دم بختی مثل خبرنگار نامبرده دارد و آن هم این که این وزارتخانه قراردادی با مجموعه رستوران‌های «مامان جون!» منعقد کرده که براساس آن هر زوج می‌توانند از تخفیف 50درصدی این سلف‌سرویس‌های فلافلی برای شام عروسی‌شان استفاده کنند! جناب وزیر در پایان با خوشحالی گفت: «تازه توافق کردیم محدودیت چیدن فلافل در نان ساندویچی هم برای شخص عروس و داماد برداشته شود و زوجین خوشبخت می‌توانند شب عروسی‌شان به حساب این وزارتخانه، هر چند تا می‌توانند فلافل لای ساندویچ‌شان بچپانند!»





۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن